Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Awaria sieci internetowej w Lublinie

Utworzony przez obserwator, 14 września 2009 o 17:28 Powrót do artykułu
Jezu skąd w bierzecie te zdjęcia....Ostatnio zamiast Stara był Kamaz,a dziś szanowny administrator usterke w sieci Multimedia zobrazował ciężarną kobietą przy klawiaturze....Żenada.Ale fakt faktem,gratuluje inwencji:D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obserwator napisał:
Jezu skąd w bierzecie te zdjęcia....Ostatnio zamiast Stara był Kamaz,a dziś szanowny administrator usterke w sieci Multimedia zobrazował ciężarną kobietą przy klawiaturze....Żenada.Ale fakt faktem,gratuluje inwencji:D
To nie kobieta w ciąży tylko spasiony administrator
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie to żebym się czepiał, ale ten bezpośredni zwrot do Czytelnika w pierwszym zdaniu tekstu to chyba cokolwiek chybiony. W końcu jeżeli ktoś nie ma sieci to was czytać nie może, prawda?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a moze poprosic o korekte do Fv za czas , kiedy usługa (tv, internet) nie była wykonywana?.. niech z tego wybrną ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaka firma-takie usługi.Multimedia-to najgorsze co mogło spotkać lublinian.Kiedyś miałem internet z MM.powolny,awaryjny,drogi.Miałem również telefon.Ze wszystkiego bardzo szybko zrezygnowałem.W okresie Bożego narodzenia (tydzień po zainstalowaniuu) nie było możliwości prowadzenia rozmów. Teraz dałem się nabrać na pakiet HBO.Za telewizorem cała "serverownia"Kabli do licha i trochę,przełączanie programów różnymi pilotami.... Dobrze,że niebawem ta promocja HBO mi się koczy. Nie polecam usług foferowanych przez Multimedia.Dyrekcja w Gdyni,usługi internetowe dostarcza Kalisz,lubelski oddział terenowy -pożal się Boże na takie załatwianie klientów.Wystawiane faktury nie mają odzwierciedlenia ze sanem faktycznym (a później problemy z kortektami) Już NIE DAM się nabrać na usługi tej firmy.Pozostawiam jedynie kablówkę bo nie mam innej możliwości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W nawiązaniu do Państwa informacji na temat awarii sieci internetowej w Lublinie – uprzejmie informuję, że zostanie ona usunięta najpóźniej do godziny 10.00 w dniu dzisiejszym. Agata Szczygielska Biuro Prasowe Multimedia Polska
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: