Niech spadają
|
|
Tak wielki bank i nie stać ich na jeden oddział w mieście wojewódzkim? Nie mój biznes, ale wygląda to na totalną porażkę.
|
|
Przeniesc sie do innego banku. To zalatwianie spraw przez te infolinie to jest koszmar.
|
|
Citibank zwija bankowość detaliczną, pozostanie wyłącznie obsługa korpo.
|
|
Czytelniczko Banków masa, wystarczy przejść po Krakowskim Przedmieściu, CItibank wypina się na polskich klientów. Ostatno bardzo podnieśli opłaty juź wiadomo dlaczego..
|
|
Cóż mogę napisać?Niestety nic dobrego o tym banku.4 lata temu zrezygnowałem całkowicie z ich usług bo niczego nie można sie było doprosić.Tylko zmieniali regulamin co jakiś czas regulamin i naliczali opłaty dodatkowe za Bóg wie co!Proponuję 2 razy się zastanowić nim skorzysta się z ich oferty.
|
|
Wreszcie zamkneli ten oboz pracy. Pranie mózgów pracownikom na 1/75 etatu nic nie dało. Bo jak się ba kiepska oferte to się normy nie da wyrobić.
Radość wielka nastała. NIe bedzie banku smierdzacego sandała.
|
|
Szkoda, że nie zostawili chociaż wpłatomatu Citibanku. Prawdopodobnie comiesięczna spłata karty kredytowej we wpłatomatach Euronetu będzie się wiązała z dodatkową opłatą. Faktycznie - nie pozostanie nic innego jak powoli spłacić zadłużenie na karcie i rozwieść się z takim "narzeczonym na odległość" ;-(((
|
|
Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie.
|
|
kto w dzisiejszych czasach spłaca kartę we wpłatomacie............to jest chore i archaiczne
Nie lepiej założyć sobie cąłkiem darmowe konto w jakimś pierwszym lepszym banku i wpłacać pzrelewm na rachunek bezpośrednio ile mniej zachodu i nerwów co wy z tymi wpłatomatami........
|
|
I co na to Żuk?
|
|
Jestem klientem tego banku od prawie 15 lat i korzystam ze zdalnej obsługi konta , ale nie spodziewałem się ,że zdecydują sie na likwidację skromnego oddział w prawie 600 tysięczne aglomeracji jaką stanowi Lublin z satelickimi miastami. To żałosne zwłaszcza ,że robi to globalny bank z ponad 200 letnim doświadczeniem , który "budował" amerykę północną. Myslę że ktoś pójdzie po rozum do głowy i zostwi paru pracowników z wpłatomatem, bo nie każdemu klientowi takie załatwianie swoich spraw odpowiada, zwłaszcza ,gdy w grę wchodzą jego oszczędności. Wydaje sie ,że jest to nadgorliwość pracujących tam polskich sługusów, a idąc tym tropem to Warszawa też może być tak obsługiwana z pozycji np. Berlina lub Hamburga czy innego punktu na świecie.No to jedna "rozrywka" na mapie tego kraiku mynadżyrom łotpadnie !!! A takie fajne mieli wiczory i puranki w Lublinie ...;-))) |
|
zmieniam bank. To przegięcie!
|
|
Totalne dziadostwo,likwidowali oddzialy od 10 lat ,rotacja ludzi co 3 misiace,na 5 osob obslugi 1 kompetentna reszta pali glupa karta kredyt etc.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|