Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Będzie jeden bilet na wszystkie autobusy

Utworzony przez Michał23, 27 listopada 2008 o 18:07 Powrót do artykułu
Ludzie! Wraca komuna! Do radia i telewizji,a teraz do MPK.Podobają mi się zmiany,ale to że nie będzie konkurencji między przewoźnikami,to mi się nie podoba.Korporacja będzie dyktować ceny, jakie będzie chciała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po wejściu w życie zmian nie trzeba będzie wreszcie się przejmować czy autobus jest prywatny czy MPK. Jeden bilet to wygoda. W Warszawie jakoś działa ZTM i nikt nie narzeka i przejazdówki mają tańsze niż w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W modelu komunikacji regulowanej funkcjonującej w innych miastach z powodzeniem pod szyldami ZTM-ó, ZTZ-ów itd. i pożytkiem dla pasażera(np. tańsze bilety sieciowe które co jest logiczne bardziej opłaca się kupować przy jednym bilecie dla wszystkich) konkurencja pomiędzy przewoźnikami istnieje, i jest to konkurencja jakościowa. Przewoźnik i tak zarabia a pasażerowie nie są zmuszeni wybierać pomiędzy jednorazówkami za 1,80 i 1,50(jak teraz) bo kupują bilet okresowy który wychodzi taniej w skali miesiąca. To nie jest żadna komuna tylko ukłon w stronę pasażerów bo komunikacja jest dla nich. Zresztą wystarczy pojechać np. do Warszawy żeby się przekonać że na taką "komunę" to warto było czekać tyle czasu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powstanie nowy monopolista. Ciekawe jak zareaguje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na to że radni wykoszą tańszą konkurencję. Gdyby piekarze się zmówili i utworzyli jeden zarząd nad wszystkimi piekarniami oraz ustalili ceny na chleb biorąc cennik najdroższego, to chyba wszystkie służby z prokuraturą włącznie były by w akcji. A tak cisza choć zapowiedzi były od kilku miesięcy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy krytykanci-ignoranci, skoro macie tak mierną wiedzę o reformie komunikacji miejskiej, to po co głos zabieracie? ZTM to jedyna szansa na normalną komunikację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejna cegiełka w ponownym budowaniu SOCJALIZMU! Do tej pory był wybór. Albo tańszy prywaciarz, albo droższy monopolista. Teraz nie będzie, pozostanie tylko monopol. To jest chore, czemu na nowo buduje się w tym kraju socjalizm. Czemu podnosi się ludziom cenę biletów i bezczelnie wmawia, że to "dla ich dobra"? No chyba są jakieś granice obłudy, kłamstwa i fałszu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego wraca KOMUNIZM? Do tej pory, każdy mógł sobie kupić autobus i mając uprawnienia zacząć wozić ludzi, zachęcając do siebie klientów np. niską ceną. Teraz cena jest ustalana sztywnie.. a liczba przewoźników prywatnych OGRANICZONA. Tylko wybrani (czyt.: Ci co dadzą w łapę) będą mieli możliwość pracy. Reszta na bruk. Co z tego, że taniej mogą oferować usługi? Co z tego, że nie jeden mieszkaniec by się z tego ucieszył jakby dziennie parę zł oszczędził? Co z tego, że sprzedadzą autobusy i pójdą na bezrobocie? Co z tego, że to MY, podatnicy, na koniec zapłacimy im jeszcze za zasiłki? To jakiś chory czerwony sen. Czy Wy ludzie nie pamiętacie już na czym skończyła się centralizacja? Czy nie pamiętacie już czym była komuna? Wspólne bilety okresowe to jedno - to można jakoś załatwić i się dogadać, bez ZTMu! (Np. na zasadach franczyzy, dla chętnych) Ale pełna monopolizacja i sztuczne kreowanie cen.. no po prostu brak słów. Właściwy jest WOLNY RYNEK i WOLNOŚĆ wyboru konsumenta. Dlatego zamiast dopłacać do MPK, należy go ZLIKWIDOWAĆ. Rynek zostawić przedsiębiorcom. Po paru latach sami stworzyliby sobie korporacje (tak jak taksówkarze) i dogadali się ew. co do wspólnego biletu, bo byłby to świetny wabik na klienta, ale klient zawsze miałby opcję wyboru najtańszego przewoźnika. Restauracje są prywatne - działają super i nie ma porównania od czasów gdy były zarządzane centralnie. Tak samo taksówki. Wolny Rynek się sprawdza. Komunizm nie. Przecież o to cały Naród walczył.. o WOLNOŚĆ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mądrale przejedźcie się do Warszawy, Krakowa, Gdyni to zobaczycie jak prawdziwa komunikacja miejska kierowana przez taki zarząd wygląda...i pomyślcie sobie że Lublin jest jedynym dużym miastem gdzie kupując bilet sieciowy nie można pojechać wszystkimi liniami...właśnie obecna sytuacja jest chora
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: