Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
facet weź se ta kratę kredytową wsadź głęboko w ....wózek! co za pieniasz !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ożesz, kolejny robi z igły widły i skarży do gazety
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żeby z taką pierdołą do gazety sie skarżyć... ŻAL!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwi mnie klient, który robi problem z niczego. Karta jest po to aby płacić nią za większe zakupy. Jest szereg drobnych zakupów (gazety, papierosy, bilety MPK i tp.) na które przy sobie należy mieć drobne. A jeśli ma banknoty to też mu rozmienią na bilon.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bez kitu;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juras napisał:
Dziwi mnie klient, który robi problem z niczego. Karta jest po to aby płacić nią za większe zakupy. Jest szereg drobnych zakupów (gazety, papierosy, bilety MPK i tp.) na które przy sobie należy mieć drobne. A jeśli ma banknoty to też mu rozmienią na bilon.
skąd wiesz za ile chciał dokonać zakupów? Może właśnioe to one były więsze? W leroju chyba nie kupujemy 2bułek i mleka nie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ramach rekompensaty ten Pan dostanie od Leroy Merlin wózek do robienia zakupów w prezencie. I sprawa na przeszłość rozwiązana. Wilk syty i owca cała.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no tak, nie ma to jak temat na pierwszą stronę w dzienniku wschodnim;) jak zwykle na poziomie;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie zgadzam się z przedmówcami w żadnym calu. świadczy to o waszej małomiasteczkowości. mnie też się zdarza nie mieć grosza przy duszy i często proszę obsługę o odblokowanie wózka. najczęściej robią to bez problemu. natomiast co do prowokacyjnego tekstu czy mam pojechać do konkurencji to niestety często się słyszy od pracowników jednej czy drugiej sieci. A jedź se pan. Myślę, że menadżerowie powinni na to zwrócić uwagę. czasem mam wrażenie, że ludzie pracujący dla danej sieci mają klienta w dupi.e. Leją na to czy on robi u nich zakupy czy nie. Zauważyłem że takie straszenie nic nie daje. zawsze wygnają człowieka tak jakby wogóle nie zdawali sobie sprawy, że moje wydanie 200 zł to część jego wypłaty. Wygląda że nie szanują jego (pracownika) więc on nie utożsamia się z firmą w której akurat jest zatrudniony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja takie wózki odblokowuje kluczem od mieszkania, wystarczy wsunąć w szczelinę i kilka razy przesunąć w lewo i w prawo. Wystarczy trochę pomyśleć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zauważyłem że takie straszenie nic nie daje.
Straszyć to możesz sobie w domu rodzinę, a nie ciężko pracujących ludzi których pensja starcza na opłacenie rachunków. Przyjdzie, pomacha kartą kredytową i myśli że pan i władca, mógł ruszyć dupsko do bankomatu. Do tego jeszcze chodzi po sklepie drze mordę i pstryka palcami na pracowników jak w barze z tanim winem a jeśli coś jest nie po jego myśli idzie naskarżyć, tak to już jest jak się ma trudne dzieciństwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłam świadkiem tej awantury. Po pierwsze ten Pan był chamski i cały czas krzyczał na tego biednego pracownika, był niekulturalny i przekręcał w rozmowie z przełożonym jego słowa. Po drugie: w KAŻDYM markecie wózki są na pieniążki, może wreszcie ludzie by się nauczyli, że złotówkę należy zawsze mieć. Jeżeli ten pan odstawia takie numery w każdym markecie to szczerze współczuję jego otoczeniu, bo kulturą się wtedy nie popisał. Po trzecie: czy dziennik wschodni już nie ma tematów do pisania, że zajmuje się gburem, któremu zabrakło drobnych do wózka? Po czwarte: pracownik nie powiedział klientowi, że ma jechać do Obi. Po piąte: takich ludzi jak ten klient powinniśmy tępić jako społeczeństwo, bo chamów i prostaków wokoło chyba nie chcemy mieć. Po szóste: dziennik wschodni znajdzie się na stronie piekielni.pl i cała Polska będzie się śmiała z rzetelności dziennikarskiej, bo podejrzewam że z owym pracownikiem, którego ten klient wymyślał, to nikt nie rozmawiał i nie zapytał jak to wyglądało z jego strony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak by nie było ważniejszych spraw na świecie tylko wózki wózki w marketach człowieku żal mi cie napisałęś do gazety bo nie miałeś zeta na koszyk no poprostu śmiech bierze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten "klient sklpu" to welki burak. Pewnie bije kobiety i dzieci bo z jego zachowania tak można było wywnioskować. kawał cymbała z malym fi***kiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juras napisał:
Dziwi mnie klient, który robi problem z niczego. Karta jest po to aby płacić nią za większe zakupy. Jest szereg drobnych zakupów (gazety, papierosy, bilety MPK i tp.) na które przy sobie należy mieć drobne. A jeśli ma banknoty to też mu rozmienią na bilon. [/quote] mnie dziwi ten twój stereotyp. Karta w tych czasach powinna zastąpić w pełni tradycyjną gotówkę bez względu na to czy płacisz za duże zakupy czy za bułki, gumy, gazetę lub burgery wykorzystując swoją zbliżeniówkę. Fakt, realia, prowizje i stereotypy są niestety inne, ot takie zacofane jeszcze.
dziubek napisał:
Po drugie: w KAŻDYM markecie wózki są na pieniążki, może wreszcie ludzie by się nauczyli, że złotówkę należy zawsze mieć.
Jak się myśli nie trzeba wcale i tej złotówki, równie dobrze poza otwieraczem do butelek można jeszcze mieć też breloczek z żetonem przy kluczach i wsio. [quote name='iwi' timestamp='1313306641' post='514388'] jak by nie było ważniejszych spraw na świecie tylko wózki wózki w marketach człowieku żal mi cie napisałęś do gazety bo nie miałeś zeta na koszyk no poprostu śmiech bierze
coś w tym jest. Dla mnie to ten "czytelnik" podobnie jak pan rzecznik powinien być również upubliczniony, imię + nazwisko, baa, chętnie bym też zobaczył jego zdjęcie, a z ciekawości usłyszał również wersję zdarzeń od strony pracowników tego sklepu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakim trzeba być idiotą, żeby nie pomyśleć zawczasu i nie mieć drobnych do wózka. przecież od lat to jest wszędzie w każdym prawie markecie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten klient, to jakiś frustrat odreagowujący swoje kompleksy, gdy tylko nadarzy się okazja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzka głupota jest nieśmiertelna! Ten klient powiniej jeszcze zawiadomić prokuraturę, inspekcję handlową i Janusza Palikota!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapomniałeś o Urzędzie Skarbowym i UOKiK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO!!! = dziennik wschodni = bycie nieudolnym dziennikarzem w tych czasach to niestety.. codziennośc jest tyle ambitniejszych tematów do umieszczania nawet w takiej marnocie jak dziennik wchodni a tu co artykuł o dziwolągu który zrobił wielkie halo za zeta do wózka. Z takimi ludżmi to tylko do gazu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...