facet weź se ta kratę kredytową wsadź głęboko w ....wózek! co za pieniasz !
|
|
ożesz, kolejny robi z igły widły
i skarży do gazety
|
|
żeby z taką pierdołą do gazety sie skarżyć...
ŻAL!
|
|
Dziwi mnie klient, który robi problem z niczego. Karta jest po to aby płacić nią za większe zakupy. Jest szereg drobnych zakupów (gazety, papierosy, bilety MPK i tp.) na które przy sobie należy mieć drobne. A jeśli ma banknoty to też mu rozmienią na bilon.
|
|
bez kitu;)
|
|
skąd wiesz za ile chciał dokonać zakupów? Może właśnioe to one były więsze? W leroju chyba nie kupujemy 2bułek i mleka nie? |
|
W ramach rekompensaty ten Pan dostanie od Leroy Merlin wózek do robienia zakupów w prezencie. I sprawa na przeszłość rozwiązana. Wilk syty i owca cała.
|
|
no tak, nie ma to jak temat na pierwszą stronę w dzienniku wschodnim;) jak zwykle na poziomie;)
|
|
nie zgadzam się z przedmówcami w żadnym calu. świadczy to o waszej małomiasteczkowości. mnie też się zdarza nie mieć grosza przy duszy i często proszę obsługę o odblokowanie wózka. najczęściej robią to bez problemu. natomiast co do prowokacyjnego tekstu czy mam pojechać do konkurencji to niestety często się słyszy od pracowników jednej czy drugiej sieci. A jedź se pan. Myślę, że menadżerowie powinni na to zwrócić uwagę. czasem mam wrażenie, że ludzie pracujący dla danej sieci mają klienta w dupi.e. Leją na to czy on robi u nich zakupy czy nie. Zauważyłem że takie straszenie nic nie daje. zawsze wygnają człowieka tak jakby wogóle nie zdawali sobie sprawy, że moje wydanie 200 zł to część jego wypłaty. Wygląda że nie szanują jego (pracownika) więc on nie utożsamia się z firmą w której akurat jest zatrudniony.
|
|
Ja takie wózki odblokowuje kluczem od mieszkania, wystarczy wsunąć w szczelinę i kilka razy przesunąć w lewo i w prawo.
Wystarczy trochę pomyśleć
|
|
Straszyć to możesz sobie w domu rodzinę, a nie ciężko pracujących ludzi których pensja starcza na opłacenie rachunków. Przyjdzie, pomacha kartą kredytową i myśli że pan i władca, mógł ruszyć dupsko do bankomatu. Do tego jeszcze chodzi po sklepie drze mordę i pstryka palcami na pracowników jak w barze z tanim winem a jeśli coś jest nie po jego myśli idzie naskarżyć, tak to już jest jak się ma trudne dzieciństwo. |
|
Byłam świadkiem tej awantury. Po pierwsze ten Pan był chamski i cały czas krzyczał na tego biednego pracownika, był niekulturalny i przekręcał w rozmowie z przełożonym jego słowa. Po drugie: w KAŻDYM markecie wózki są na pieniążki, może wreszcie ludzie by się nauczyli, że złotówkę należy zawsze mieć. Jeżeli ten pan odstawia takie numery w każdym markecie to szczerze współczuję jego otoczeniu, bo kulturą się wtedy nie popisał. Po trzecie: czy dziennik wschodni już nie ma tematów do pisania, że zajmuje się gburem, któremu zabrakło drobnych do wózka? Po czwarte: pracownik nie powiedział klientowi, że ma jechać do Obi. Po piąte: takich ludzi jak ten klient powinniśmy tępić jako społeczeństwo, bo chamów i prostaków wokoło chyba nie chcemy mieć. Po szóste: dziennik wschodni znajdzie się na stronie piekielni.pl i cała Polska będzie się śmiała z rzetelności dziennikarskiej, bo podejrzewam że z owym pracownikiem, którego ten klient wymyślał, to nikt nie rozmawiał i nie zapytał jak to wyglądało z jego strony.
|
|
jak by nie było ważniejszych spraw na świecie tylko wózki wózki w marketach człowieku żal mi cie napisałęś do gazety bo nie miałeś zeta na koszyk no poprostu śmiech bierze
|
|
ten "klient sklpu" to welki burak. Pewnie bije kobiety i dzieci bo z jego zachowania tak można było wywnioskować. kawał cymbała z malym fi***kiem.
|
|
coś w tym jest. Dla mnie to ten "czytelnik" podobnie jak pan rzecznik powinien być również upubliczniony, imię + nazwisko, baa, chętnie bym też zobaczył jego zdjęcie, a z ciekawości usłyszał również wersję zdarzeń od strony pracowników tego sklepu. |
|
Jakim trzeba być idiotą, żeby nie pomyśleć zawczasu i nie mieć drobnych do wózka. przecież od lat to jest wszędzie w każdym prawie markecie.
|
|
Ten klient, to jakiś frustrat odreagowujący swoje kompleksy, gdy tylko nadarzy się okazja.
|
|
Ludzka głupota jest nieśmiertelna! Ten klient powiniej jeszcze zawiadomić prokuraturę, inspekcję handlową i Janusza Palikota!
|
|
Zapomniałeś o Urzędzie Skarbowym i UOKiK
|
|
BRAWO!!! = dziennik wschodni = bycie nieudolnym dziennikarzem w tych czasach to niestety.. codziennośc
jest tyle ambitniejszych tematów do umieszczania nawet w takiej marnocie jak dziennik wchodni a tu co artykuł o dziwolągu który zrobił wielkie halo za zeta do wózka. Z takimi ludżmi to tylko do gazu
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|