Dlaczego miasto nie zainwestuje w autobusy napędzane sprężonym gazem ziemnym CNG, skoro mamy w Lublinie stacje, dm3 kosztuje 2,85zł. Komunikacja zaoszczędziła by sporo, bo diesel jeszcze podrożone do 6zł, a CNG jest na poziomie 3zł zaokrąglając, CNG jest dużo zdrowsze dla środwiska niż diesel, 90%, jest dużo zdrowsze dla silnika, niż ropa czy benzyna. Autobusy pracują ciszej niż diesle, co jest korzystne dla ludzi mieszkającym przy ulicach, jak i samych pasażerów.. Spalanie na podobnym poziomie. Szybsze nagrzawanie się silnika niż silnika na olej napędowy, co powoduje dodatkowe oszczędności. Na prawdę tego nie rozumiem czego zamiast inwestować w coś takiego, ciągle pakuje się w to samo. Zwróciłoby się Wam to, po czasie ceny biletów by zostały i byście tylko zarabiali dużo lepiej, na to aby usprawnić nam komunikację dać więcej kursów autobusów czy podwyżki kierowcom. Poza tym pojazdy napędzane CNG są dużo fajniesze w prowadzaniu niż stary diesel którego trzeba prosić aby wszedł na obroty, kierowcom też by się pracowało lepiej na lepszym sprzęcie, a miasto mogło by promować czy walczyć o jakieś tam nagrody na tyle innych miast o szumną dziś ekologię..
|
|
Czy na bilecie miesięcznym mozna jezdzić również autobusami nocnymi czy trzeba kupowac bilet?
|
|
Dla porównania bilet w warszawie ulgowy jednorazowy kosztuje 1,40 ; dobowy 6zł (metro,tramwaj,autobus)
|
|
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd!. Bilet 30 minutowy to również bilet jednoprzejazdowy. Ten za 2,80 (obecnie) tylko przy kupowaniu u kierowcy... Wypadałoby lepiej odnotować ten fakt, również w cenniku ZTM, bo w obecnej formie jest to naciąganie ludzi...
|
|
Na bilecie okresowym na wszystkie linie (czyli np. normalny miesięczny za 84 zł) można jeździć do woli, w tym nocnymi.
|
|
Dzięki Panie Prezydencie, niezła zmiana od kwietnia. Strefa parkowania i podwyżka biletów. Ale co to Pana obchodzi, jak Pana dupę wozi służbowy samochód.
|
|
Nie lubię podwyżek, ale niestety autobusy jeżdżą na paliwo, które w ciągu roku zdrożało z 5 złotych na 5,50. Po drugie bilety okresowe nie drożeją, więc osoby korzystające często z komunikacji miejskiej nic nie stracą. Po trzecie - większa strefa płatnego parkowania wymusi większą rotację samochodów na miejscach parkingowych w centrum, co trochę ułatwi znalezienie wolnego miejsca. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|