Trzeba pamiętać żeby wybudować pasy rowerowe w jezdni. To dobry pomysł cyklistów i trzeba to zrobić.
|
|
Czy miasto naprawdę nie ma na co wydać 2 mln zł?! W czym niby ma pomóc buspas, kończący się na skrzyżowaniu z ulicą Lubartowską, jak większość autobusów i tak będzie musiała się "wbić" na lewy skrajny pas, licząc na uprzejmość kierowców? Nie wiem w czyjej chorej głowie lęgną się takie pomysły, ale mam nadzieję, że są jeszcze ludzie trzeźwo myślący i kolejne miliony nie zostaną wyrzucone w błoto.
|
|
I co ten bus pas tam da jak kierowcy autobusów odrazu z tych przystanków bez żadnych oporów przez wszystkie pasy na siłę pakują na lewą stronę.
|
|
Człowieku czytałeś chociaż ten artykuł? Tutaj masz wyjaśnione:
"Buspas ciągnący się do ul. Lubartowskiej ma służyć także autobusom skręcającym w lewo w ul. Wodopojną. Jak ich kierowcy mają sobie poradzić z przecięciem kilku pasów ruchu na krótkim odcinku? Rozwiązaniem ma być urządzenie na skrzyżowaniu z ul. Lubartowską tzw. śluzy w sygnalizacji świetlnej, która wcześniej od innych pojazdów przepuszczałaby autobusy, by ich kierowcy mogli zająć właściwy pas ruchu."
|
|
Po co budować buspas i zatoki, przecież autobusy mogą zatrzymywać się na pasie ruchu. Dodatkowo jeżeli mamy mieć tę "śluzę" to po co 2 przystanki?
|
|
To ja jeszcze wnioskuję o oddzielny pas dla skręcających w stronę Strefy Ekonomicznej na rondzie Witosa, Doświadczalna.
|
|
Budowa Metra była by dobrym rozwiązaniem
|
|
Genialne. Czyli można rozumieć, że projekt przebudowy Podzamcza szlag trafił? Brak tunelu, brak kładki, za to 4 pasmowa droga odcinająca Podzamcze od Starego Miasta. Jaki jest problem w wytyczeniu buspasa na bieżącej jezdni, a jeśli nawet nie to po co robić dodatkowe zatoki? Autobusy przecież mogą zatrzymywać się na buspasie. Tyle było pie***nia o oddaniu centrum dla turystów i pieszych... widać jak prawdziwe były te słowa.
|
|
Przydałby się jeszcze przystanek przy skrzyżowaniu dolnej 3 maja z solidarności, dla jadących od placu litewskiego. Wystarczy przesunąć 2 latarnie i będzie miejsce na zatokę. Przy okazji jeden z pasów można by przeznaczyć na buspas, który mógłby się kończyć na przystanku pod zamkiem. I tu również przydałaby się śluza.
|
|
a co z przebudową podzamcza i dworca pks. koszty się zdublują
|
|
Problemy autobusów wyjeżdzających z tego buspasa wcale się nie skończą, bo przecież prawie wszystkie linie później skręcają w lewo, w Wodopojną lub 3-go Maja. Przedostanie się przez 3 pasy do skrętu w lewo wciąż nie będzie takie łatwe. Raczej należałoby zrobić śluzę ze światłami zsynchronizowanymi z sygnalizacją na przejściu albo przesunąć przystanek za przejście dla pieszych, wtedy przy czerwonym świetle autobusy spokojnie mogłyby przejechać na lewy pas. W przypadku śluzy przystanek należałoby przesunąć nieco w lewo, aby było więcej miejsca do przejazdu z prawego na lewy pas jezdni jeszcze przed przejściem dla pieszych.
|
|
Z tymi bus-pasami to totalna głupota !!!! Komu zależy na korkowaniu wjazdu i wyjazdu z miasta ???? Al. JPII rondo Kowcza z tzw. bus-pasami, rano miedzy 7:00 a 9:00 korki tam sięgają ul. Gęsiej lub Orkana a tzw bus-pasy są puste gdyż MPK lub Taxi jeżdżą sporadycznie !!! Wykorzystują to cwaniacy...możne się uda zrobić pozostałych w "wała"!!! Zamiast kombinować Miasto niech zezwoli w w/w godzinach użytkowanie ich wszystkim !!!
PS Wydaje Mi się, że bus-pasy powinny być ze wszystkich kierunków a nie sporadycznie i to niedbale wykonane, gdyż przegubowce mają problemy ze skrętem z Armii krajowej w prawo w JPII.....Jak i z włączaniem się do ruchu na tym rondzie !!! To jest BUBEL komunikacyjny !!!!
|
|
To tyle było bicia piany na zamówienie Ratusza w gazetach o przebudowie podzamcza a dostaniemy korektę chodnika i bus pas. Dalej bedzie to piękna wizytówka miasta inspiracji i kandydata do stolicy kultury.
|
|
potrzeba więcej buspasów
|
|
przecież przebudowa Podzamcza już się zaczęła - za chwilę nowy targ, nowa hala
|
|
Buspasy ok
|
|
To nie jest jeszcze docelowa przebudowa. Na razie to tylko przeniesienie hali targowych.
|
|
Bardzo dobry pomysł. Po Tysiąclecia jeździ sporo autobusów.
|
|
I słusznie chciałbym rewolucję urbanistyczną jak w Paryżu/ chodzi mi o przebudowę Hausmana za Napoleona III/ -proste drogi i szersze jezdnie, a te rudery, targowiska i inne g...won
|
|
Tutaj musze się podpisac w 100%. Buspasy na tym rondzie to totalne porażka. Autobusy zanim na nie wjadą muszą stać w korkach. Gdy było jak wcześniej gdy nie było tych buspasów przejazd przez to rondo zarówno dla samochodów jak i autobusów był zdecydowanie szybszy. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|