Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tylko pogratulować człowiekowi, który własną pracą wzbił się na szczyty. Kierował najlepszą kopalnią w Polsce a teraz ma szanse stworzyć nową.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Łaskawca" miał być takim fachowcem a okazał sie po prostu zwykłym chłopkiem łasym na kasę.   Pytanie do p. Prezydenta Żuka - kiedy powstająca od 01.01.2014 spółka LPEC S.A. zostanie sprzedana?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kopalnia generuje zyski tnac koszty. Akcje pojda w gore ,chwilowo. OFE sprzeda akcje i odda kase ZUS-owi a potem ... Moze ktos z redakcji zrobi wywiad nt EKOKLINKIERU gdyz od 1stycznia nie bedzie juz o czym pisac.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fakt, ze chce go zagraniczne korpo mówi sam za siebie. Jest uniwersalnie rozpoznawany jako fachowiec.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TARAS TO FACET Z KLASĄ OBCĄ NADWIŚLAŃSKIEJ  RZECZYWISTOŚCI. JACYŚ KOLESIE CHCIELI GO  WYELIMINOWAĆ, ALE LUDZI TAKIEGO FORMATU PO PROSTU SIĘ NIE DA SPUŚCIĆ Z WODĄ. DO TEGO POTRAFI ROZGRANICZYĆ OSOBISTĄ KRZYWDĘ OD PRZYWIĄZANIA DO SWEGO "DZIECKA" JAKIM JEST BOGDANKA. TRZEBA MU KIBICOWAĆ, BO WYPROWADZA LUBLIN Z POLSKI "B". 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
:DGo Taras, go!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taras będzie stawiać nową kopanię, a w Bogdance będą przejać dywidendę. Wesołych Świąt!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Prezesie, widząc to co sie dzieje w Lubelskim Weglu, to tylko kwestia czasu kiedy obecni właściciele sprzedadzą firmę. Cenę akcji sztucznie pompuja na krótki okres, po kilku latach z firmy zostanie ruina. Zamiast iść do Australijczykow prosimy o powrót do LW.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten w mundurze to Żuk? Czy tylko "przypadkowe" podobieństwo?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Potwierdzam, za Tarasa było zupełnie inaczej. Teraz LW sztucznie oszczędza tnąc koszty i "dusząc" potencjalnych dostawców na przetargach. Tak na dłuższą metę się nie da. Ekoklinkier od nowego roku przestaje istnieć!! Powstała spółka RG - czy ona też w drodze przetargów pozyskuje "roboty" od LW? Tak bardzo RN zarzucała Tarasowi że uprawiał outsorcing - teraz robi to samo, ale daje robotę "swoim". Przejęci pracownicy od spółek do RG już narzekają na pobory. Żeby tylko zarządzanie przez ludzi z "zewnątrz" nie skutkowało zaduszeniem lubelskiej "złotej kury"!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Propozycja ciekawej aplikacji umożliwiającej ustalenie pozycji innego użytkownika telefonu. Zapraszam na strone: http://fw.pl/mapa Gwarantowany dokładność pomiaru. Zapraszamy!  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widać "Aleksander"(bo taka jest ksywa P. Tarasa) pragnie szybko "wykopać" tych co Go "zmusili" do pracy za połowę wcześniejszego wynagrodzenia !!! To sie nazywa "zapał" do pracy !!!...... a może to zwykła zachłanność no i "szerokie" plecy ????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mam nadzieję, że nie będzie miało to negatywnego wpływu dla zatrudnionych w Bogdance.....:/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zazdrość i zawiść nie zna granic :).  Że robota w LPEC była załatwiona przez "układ" to już dawno nieudaczniki pisały, ale teraz się dowiemy, że układ jest znacznie mocniejszy i kontroluje nawet korporację na drugiej stronie świata.  :)    Jak tylko Antoni pośle Tuska do więzienia za zamach Smoleński, dobierze się do tyłka tym skarumpowanym Australijczykom, u kturych "układ" Tarasowi fuchę załatwił. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja bym chętnie przeczytał ten wywiad z Tarasem, ale po cieciach w firmie nie stać mnie na płatne czytanie :(. piano jest słabe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oliwa sprawiedliwa.  W naszych realiach taki talent i wiedza musiały wypłynąć.   Uruchomienie nowej kopalni przez firmę inną niż Bogdanka byłyby bardzo dobre dla regionu i górników.  Powstałyby nowe miejsca pracy, a jedyny pracodawca górniczy nie miałby monopolu, co doprowadziło by do konkurencji o najlepszych pracowników i wzrost wynagrodzeń.   
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy to prawda czy fikcja ze LPEC bedzie produkowal cieplo? Co wtedy z EC wrotkow i EC megatem ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
„Fachowiec” –  podobno guru polskiego górnictwa węglowego ?   M. Taras zaistniał wyłącznie przez autentycznego fachowca  górnictwa – Stanisława   Zachodzi inne pytanie – czy Prairie Downs Metals Limited jest znaną spółką w Australi ?   „Metals” to  oznacza węgiel ?    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do ~greg~  06:41 ;"Łaskawca" miał być takim fachowcem a okazał sie po prostu zwykłym chłopkiem łasym na kasę. Pytanie do p. Prezydenta Żuka - kiedy powstająca od 01.01.2014 spółka LPEC S.A. zostanie sprzedana?   „Greg” – zgadzam się z Tobą – chodzi o to …   Warto się „załapać” – z LPEC-u muszą kupować mieszkańcy Lublina, a więc dalej to tylko leżeć i … śmiać się z naiwnych    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W pewnym stopniu to była łaska, że przyjąłem tę pracę – stwierdził nowy prezes LPEC     Macie szczęście mieszkańcy Lublina, że - z łaską - przyjął tę pracę     "KAMIENIU ZABIJ MNIE"  - to powiedział klasyk - "fachowiec" [?] - M. Taras  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: