Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Caracale wciąż nie nadlatują. Co dalej z przetargiem na śmigłowce dla armii?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 sierpnia 2016 o 15:33 Powrót do artykułu
Soboń na siłę chce uszczęśliwić Włochów ze Świdnika ale problem w tym, że oni nie mają co zaproponować za Caracale.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co nam śmigłowce? Przecież trwa nabór do obrony terytorialnej i włączono w ten cyrk już areokluby. Więc po co nam jeszcze jakieś wojsko z śmigłowcami.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Zresztą, ponoć polscy piloci polecą na drzwiach od stodoły, więc po co nam jakieś niesprawne i opóźnione włoskiej produkcji drogie zabawki.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Soboń na siłę chce uszczęśliwić Włochów ze Świdnika ale problem w tym, że oni nie mają co zaproponować za Caracale.
Czyżby?   NH-90
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1 napisał:
Czyżby?     NH-90
Tylko dla czego nie przedstawili tego w ofercie jak był przetarg? Chca osłabić obronnosć naszego kraju !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bo tak były ustawione warunki przetargu, że NH-90 był za cięki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jas napisał:
Bo tak były ustawione warunki przetargu, że NH-90 był za cięki.
Czyli jednak nie posiadają produktu w swojej produkcji jakiego oczekiwał zamawiający...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Macierenko szuka kasy na swoją 150 tysięczną Armię czyli zwykłe wojsko plus partyzanci w lasach zwani Obroną Terytorialną. I to są jego oryginalne słowa niedawne gdy powiedział, że potrzebuje finansowania resortu na poziomie 3%PKB aby to utrzymać. A co dopiero mówić o zakupach nowoczesnego sprzętu...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Karaluchy francuskie nie pzyjmą się. I bardzo mnie to cieszy. Niech żerują na innych idiotach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiecej polskiego sprzetu i polskiej awioniki!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Caracale najlepiej jakby nie przyleciały to dla Polski lepiej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
koszty modernizacji armii oceniono na ponad 200 mld PLN - w ciągu sprawowania władzy PiS realnie będzie mógł skorzystać z 30 mld. Będzie można tylko sformować specjalny oddział paradny + obronę terytorialną.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co nam caracale, nie potrzebne są nam wcale, wystarczy nam siła wojsk obrony terytorialnej, już w Lublinie powstał taki oddział, jest dowódca, i uzbrojenie; kosy, widły, siekiery i wszystko inne co pod ręką, trzeba jeszcze zebrać wojów, ale to nie problem, damy radę
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Wiecej polskiego sprzetu i polskiej awioniki!
Ale nie ma już polskich firm produkujących sprzęt i awionikę. Są to zagraniczne koncerny z zakładami/monotwniami w polsce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
XYZ napisał:
1 napisał:
Czyżby?     NH-90
Tylko dla czego nie przedstawili tego w ofercie jak był przetarg? Chca osłabić obronnosć naszego kraju !! NH-90 montowany jest w w kilku krajach  w ilości nieco ponad 20 sztuk rocznie. i były z nim problemy . problemy miała Bundeswera, problemy miała Aystralia w związku z opóźnieniami i znaczną ilością problemów konstrukcyjnych, wliczając w to problem który doprowadził do uziemiania wszystkich  MRH90 w 2010 po awarii kompresora w jednym z dwóch silników. W czerwcu 2014 roku Holandia odkryła problemy z korozją w swoich NH90, co doprowadziło do wstrzymania dostaw wersji NFH. Producent zgodził się na pokrycie kosztów programu naprawczego, co doprowadziło do wznowienia dostaw w grudniu 2014. W czerwcu 2014 Niemiecki NH90 doznał awarii przekładni głównej która zmusiła go do awaryjnego lądowania w Uzbekistanie. Raportowano również problemy w innych niemieckich NH90 które miały często uruchamiane silniki - efektem tego zarekomendowano wydłużenie czasu między lotami Między 6 a 23 lutego 2015 Niemcy uziemiły swoje  NH90 przez obawy o bezpieczeństwo pilotów po tym jak śledztwo wykazało, że doszło do zwarcia w konsoli nad głową pilota. NHIndustries musiało kolejny raz  wprowadzić zmiany  w konstrukcji. W październiku 2014 opublikowano raport wykonany przez firmę P3 w który stwierdzał, że niemieckie śmigłowce NH90 nie będą się kwalifikować do wsparcia operacji NATO i innych działań poza granicami Niemiec do roku 2016.W styczniu 2015 siły zbrojne Finlandii ogłosiły, że w związku z brakiem części zamiennych mają problemy z utrzymaniem śmigłowców w gotowości operacyjnej. W 2014 roku serwis był w stanie wykonywać swoje zadania tylko w 19%, a czas oczekiwania na części zamienne wynosił około 200 dni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Może zdecydują się nasze władze i kupią w końcu z PZl Świdnik AW149.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Może zdecydują się nasze władze i kupią w końcu z PZl Świdnik AW149.
Ta i będziemy czekać 15 lat na realizację zamówienia... włochom się nie spieszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Airbus'a zwleka z podpisaniem warunków, myśli, że w ten sposób coś ugra, bo wie, że PLzalwxy na szybkich dostawach, a czas ucieka.. Więc przerwijcie tą farsę z Airbus'em i rozpuszczeni nowy orzetarg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Airbus'a zwleka z podpisaniem warunków, myśli, że w ten sposób coś ugra, bo wie, że PL zależy na szybkich dostawach, a czas ucieka.. Więc przerwijcie tą farsę z Airbus'em i rozpiszcie nowy przetarg
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Korzysci jakie chce wnieść Airbus Helicopters, nie są niczym zadowalającym, gwarantuje zatrudnienie raptem 200 osób i to tylko na czas montażu, gdzie 35 pierwszych maszyn ma przylecieć gotowych, a więc gdzie w tym interes dla Polski
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: