Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Carrefour przeprasza za czerwoną kropkę

Utworzony przez mosquito, 20 lipca 2010 r. o 23:14 Powrót do artykułu
no i kreatywność kierownictwa szlag trafił !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kurcze - cenzura wróciła... Dlaczego tniecie moje posty? Powtórzę jeszcze raz - proponuję, aby od czasu do czasu jakiś klient tego wspaniałego sklepu zdecydował się poświęcić kilka minut swojego cennego czasu i aby przystanął na tej kropce w oczekiwaniu na kierownika. A jak już szanowny pan kierownik podejdzie, możecie go zapytać o byle bzdeta (udzielenie odpowiedzi należy chyba do jego obowiązków. Pytajcie o to, jakie podpaski są najchłonniejsze... używania jakich prezerwatyw dostępnych w sklepie poleca itp... Nie wiem, co ci z PIPu sobie myślą, ale wg mnie to jest mobbing,a pracownicy po prostu boja się o swoją pracę. Pomimo tego, że ankieta była anonimowa woleli nie ryzykować, bo poleciałaby pewnie cała grupa. Co do sieci sklepów Carrefour - wypowiem się na temat sklepu w Chełmie. W promieniu pół kilometra od niego jest kilka dużych marketów i pewnie dużo więcej mniejszych punktów. Carrefour jest jedynym miejscem, gdzie nie uświadczyłem w ostatnich dniach działającej klimatyzacji. Nawet PSS znajdujący się 50 metrów dalej, z którego wieje PRLem klimatyzację ma zamontowana i z niej korzysta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niezmiernie interesujące jest powstawanie pomysłów takich jak czerwona kropka. Dać bałwanom posiadającym trochę władzy przyzwolenie, to wymyślą obóz koncentracyjny. Dać z kolei gawiedzi trochę swobody, to zorganizują paradę równości. Wynika z tego że dla zachowania ładu i porządku potrzebna jest równowaga sił w przyrodzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TEN KTO WYMYŚLIŁ CZERWONĄ KROPKĘ W SIECI CARREFOUR POWINIEN JĄ MIEĆ WYMALOWANĄ NA CZOLE, I TO POWINNO MU POSŁUŻYĆ JAKO PREMIA ZA TWÓRCZE MYŚLENIE! A I KLIENCI MIELI BY ŁATWIEJ WIEDZIELI BY KOGO STRZELIĆ W TĘPY ŁEB ZA NIE ŚWIERZY TOWAR LUB JEGO BRAK!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko garstka ludzi robic tak wielkie obroty.pracownicy pracuja ponad sily zarowno na stoiskach jak i kasach tylko kierownictwo ma sie dobrze bez wielkiego wysilku bierze niezle wyplaty i uwaza ze wszystko jest fajnie.a co zrobiono w sprawie kas szybkiej obslugi ,czy pierwszenstwa .dalej uderza to wszystko w pracownikow najnizszego szczebla tesco .pomimo,ze ukazuja sie kolejne artykuly prasowe chociazby w gazecie lubuskiej o zlym traktowaniu pracownikow przez malo kierownictwo to i klientow to sytuacja nie ulegla zmianie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chłopak_z_sąsiedztwa napisał:
kurcze - cenzura wróciła... Dlaczego tniecie moje posty? Powtórzę jeszcze raz - proponuję, aby od czasu do czasu jakiś klient tego wspaniałego sklepu zdecydował się poświęcić kilka minut swojego cennego czasu i aby przystanął na tej kropce w oczekiwaniu na kierownika. A jak już szanowny pan kierownik podejdzie, możecie go zapytać o byle bzdeta (udzielenie odpowiedzi należy chyba do jego obowiązków. Pytajcie o to, jakie podpaski są najchłonniejsze... używania jakich prezerwatyw dostępnych w sklepie poleca itp... Nie wiem, co ci z PIPu sobie myślą, ale wg mnie to jest mobbing,a pracownicy po prostu boja się o swoją pracę. Pomimo tego, że ankieta była anonimowa woleli nie ryzykować, bo poleciałaby pewnie cała grupa. Co do sieci sklepów Carrefour - wypowiem się na temat sklepu w Chełmie. W promieniu pół kilometra od niego jest kilka dużych marketów i pewnie dużo więcej mniejszych punktów. Carrefour jest jedynym miejscem, gdzie nie uświadczyłem w ostatnich dniach działającej klimatyzacji. Nawet PSS znajdujący się 50 metrów dalej, z którego wieje PRLem klimatyzację ma zamontowana i z niej korzysta.
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania. Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania. Ot takie przyzwyczajenie. Ale nie przymus pozdrawiam. a klimatyzacji Carrefoury w większości nie posiadają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Firma zapewniała (było w jakimś artykule wcześniej), że ta nieszczęsna kropka nie służy do zawiadomiania o potrzebie siusiu. Teraz okazuje się co innego. Więc gdzie leży prawda, po środku, między kropką a kibelkiem? Kto kłamał i w jakim celu? Czekam na wyjaśnienia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czytelnik napisał:
czy tempo skanowania w sieci tesco to mobing czy nie.zmuszanie ludzi do pracy ponad sily to chyba mobing .przy obecnym stanie kas ,brak skanerow recznych zacinajace tasmy brak telefonow ,aby skontaktowac sie z przelozonymi chociazby w sprawie wyjscia do toalety,czy sprawdzenia kodow na towarze czy to nie jest mobing.jest to mobing .a zarazem oszczednosci ze strony pracodawcy aby nie zatrudniac wiecej osob tylko garstka ludzi robic tak wielkie obroty.pracownicy pracuja ponad sily zarowno na stoiskach jak i kasach tylko kierownictwo ma sie dobrze bez wielkiego wysilku bierze niezle wyplaty i uwaza ze wszystko jest fajnie.a co zrobiono w sprawie kas szybkiej obslugi ,czy pierwszenstwa .dalej uderza to wszystko w pracownikow najnizszego szczebla tesco .pomimo,ze ukazuja sie kolejne artykuly prasowe chociazby w gazecie lubuskiej o zlym traktowaniu pracownikow przez malo kierownictwo to i klientow to sytuacja nie ulegla zmianie.
w tesco? a wszyscy tak chwalą tesco, że w Carrefourze źle i lepiej do tesco iść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mozeby tak w tesco zrobic napis kierownicy i postawic tam dyzurujacego kierownika,aby klienci wiedzieli kogo objechac za brak cen,kolejki,niesamowita duchote w sklepie szczegulnie w godzinach wieczornych.podejrzewam ,ze klimatyzacja dziala w godzinach urzedowania dyrektora i biurowych ,a po ich zniknieciu z tesco to strach tam wchodzic ,bo goraco niesamowicie.pot leje sie po plecach ,a pracownicy wygladaja jakby dopiero wyszli spod prysznica.moze trzeba to przemyslec.jakby tak pare dni z rzedu kierownicy uslyszeli co mysla o nich klienci to wiedzieliby jak czuja sie pracownicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubliniec napisał:
Moim obowiązkiem jest wykładanie towaru jak i wiele innych czynności.Zmartwie cie , nie muszę odpowiadać na takie DURNE pytania klientów My jesteśmy pracownikami sklepu,a nie sprzedawcami. To od nich możesz wymagać znajomości asortymentu i zasad jego działania. Jednakże ludzie pracujący w takich sklepach odpowiadają za każdym razem,nawet na takie głupie pytania. Ot takie przyzwyczajenie. Ale nie przymus pozdrawiam. a klimatyzacji Carrefoury w większości nie posiadają.
Panie Kierowniku z Carrefoura... Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę?? Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi. Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
inEslkk napisał:
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chłopak_z_sąsiedztwa napisał:
Panie Kierowniku z Carrefoura... Naprawdę osoby na stanowiskach kierowniczych wykładają u Was towar na półkę?? Proszę mi uwierzyć, ale tych głupich pytań nie zadaję na co dzień. Chodziłoby mi raczej o podniesienie ciśnienia kierownikowi. Co do klimatyzacji - w Chełmskim Carrefourze jest klimatyzacja - czasami wieczorem słychać, jak się włącza sprężarka. Kiedyś w środku bywało naprawdę milo (czyt. chłodno). Jadnak ostatnio jak widać siec Carrefour oszczędza na prądzie decydując się na niedogodności dla klientów.
Jestem zastępca kierownika,towar wykładają wszyscy,nawet menago.. Ja uważam że to wporządku,została nas garstka osób! 2 zwykłych pracowników i do tego 1 glówny szef (oraz jego zastępca), oraz 3 szefów zmiany To naprawde mało,towar sam sie nie wyłoży. Na spozywce mają firme zewnętrzną która im wykłada towar, u nas jest jedna taka osoba.Co jeszcze? Na sektorach praca wygląda różnie, na spozywce towar pcha sie w póły od rana do nocy, na przemysłówce czyli u nas,wykladasz towar do tego skręcasz meble, rozkręcasz,sprawdzasz zabawki,udzielasz info o narzedziach takich jak pilarki czy kosiarki itd... Teraz pomysl jak sa dwie osoby:/ jest ciezko, na zmianie porannej masz kierownika zmiany,jednego pracownika i szefa glownego ktory pilnuje papierkow,dostaw,chodzi na spotkania z dyrektorem. A co tydzien zmienia sie aleja centralna,musisz wystawic aleje i jeszcze obsługiwać klientow. Bo jednak ich obslugujemy, nie wszyscy ktorzy pracuja w c4.W wiekszosci zastepcy kierownikow,ale teraz tez Ci co zostali. Badz co badz pracuja oni juz dosc dlugo,bo od samego poczatku (jakies 5lat).. Kierownicy,menago ,zastepcy kierownikow dzialu jak i pracownicy,wszyscy wykladaja towar. Skrecaja meble,zmieniaja aleje na gazetki promo. Jak masz na sektorze (zajmuje on 35 alejek) ekipe skladajaca sie z 6 osob łącznie. mhmm..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
inEslkk napisał:
Moim zdaniem CARREFOUR powinien przeprosic pracowników za to,że po 8-10 latach pracy zarabiaja najniższą krajowa,a "kropka" przelała tylko czare goryczy.W tej firmie nie docenia sie pracowników ktorzy ciężko pracuja.Tylko wymyślają jak ich tu jeszcze zdołowac.A rozwiązanie jest takie proste - DOBRY PRACOWNIK TO DOBREZ WYNAGRADZANY PRACOWNIK. Firma woli jednak wydawac kase na takie durne pomysły "jak kropka" niż np. na klimatyzacje.A pracowników to by najchetniej zastąpili robotami.
święta racja!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zośka napisał:
,,czerwona kropka,, to przeszłość...teraz gorący temat to ,,niebieska linia,,.Czekamy na aferę. W Carrefour idiotów nie brakuje.
Nie wiem tylko czemu miałaby być afera? Niebieska Linia to linia ktora jest namalowana na podłodze.Słuzyc ma temu że jak klient stojący w kolejce stoi za linią,trzeba otworzyć nową kasę.A jeżeli chodzi o to że menago i kierownicy maja siadac na kase? No to chyba oczywiste! Zwykły pracownik ma zrobic porzadek na dziale,wylozyc towar,obsluzyc klientow. Na wielu sektorach kierownicy dzialow (dawni sm i mz) nudza sie,chodzac na plotki i na spacery po sklepie. Zreszta najwazniejsze,kierownik to osoba z DOSWIADCZENIEM (pracuje kilkanascie ladnych lat w fachu)ktora zna sie na rzeczy,wiec pomoc na kasie nie powinna byc dla niej problemem. Czy to zły pomysl? Dla mnie zalozenie jest dobre,ale zobaczymy jak bedzie z realizacja.Bo moze znowu bedzie afera,ktos bedzie zmuszany do siadania na kasie od switu do nocy w pampersie,albo cos w tym stylu. I spojrz jeszcze na to ze strony klientow, u nas jest 35 kas, i czasami 4 są otwarte,wyobraz sobie kolejke :/ U nas szukaja kasjerow,ale nikt nie chce sie zatrudnic. :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...