Ja siem pytam na co komu jakies kastingi?
Palikot bedzie reklamowal wibratory na tle zywej kozy a glosu uzyczy krasomowca Podkanski ktory w kilku jenzykah powie calemu swiatu jak piekny jest Lublin...........
wezmie sie jeszce kogos z PSL-u lub Samoobrony bo oni najpiekniej mowia po polsku i reklama gotowa
|
|
Proponuję presyDENTA prof.hab.doc.mgr.inż wasilewskiego ściskającego dłoń Alberta Ainsztaina nastepnie poklepującego się z burmistrzem NY niejakim Rudolfem .... Julianim - a w tle transparaent: RÓWNY między RÓWNYMI - on tworzy miejsca pracy i świetlaną przyszłość Lublina!!!
|
|
nie wiem jaki cel ma ta reklama i komu ma sluzyc ,a przede wszytkim do kogo jest adresowana ?nie wiem ,czy miejscy urzednicy zdaja sobie sprawe z tego,ze podejmujac takie wyzwanie i taka inwestycje nalezy liczyc sie z fiskiem kampani jesli jest ona zle przygotowana i nie przemyslana,powinna uwzgledniac wiele aspektow oraz czynnikow,ktorymi decyduja o powodzeniu.podstawowe pytanie ,czy lublin jest przygotowany na taka reklame,czy jej potrzebuje i jakie kozysci ma przyniesc?sadze,ze nigdy sie nie dowiem i nikt z mieszkancow lublina nie pozna odpowiedzi na powyzsze pytania.pozostawiam je bez odpowiedzi,a dociekliwym dziennikarzom pod zastanowienie i probe odpowiedzenia na lamach dziennika.
|
|
Kasting? Statysci? Dublerzy? Autorzy i decydenci grac glowne role powinni a nie pojawiac sie w tle jako "product placement". Glowne role powinne byc obsadzone przez tych ktorzy wydatki na spot przyklepali - no chyba, ze za granie w spocie beda tantiemy dla wylonionych w castingu...
|
|
Jak znam życie i "dyrektorka od markietingu" miasta, on nigdy nie wiedział co robić - on wcale nie ma żadnej koncepcji - co on w ogóle robi w tym "markitingu", toż to kupa darmozjadów na naszym garnuszku. Oj Panie Prezydencie - niech Pan zrobi z tym porządek, póki jeszcze cały ten "markieting" nie wepchnął Pana w poważne kłopoty. To nie jest czas na niekompetencję. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|