Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Miasto, które myśli o kierowcach i o tym, żeby pomieścić w centrum więcej samochodów jest miastem myślącym a kategoriach ubiegłego wieku. Miejsca parkingowe (w centrum) powinno się likwidować, a zamiast rozbudowywać komunikację zbiorową. Utopią jest, że dla każdego starczy miejsca na jego samochód. Zresztą niebawem ropa podrożeje tak bardzo, że ulice same opustoszeją.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
od siebie dodam: Chmielna. Leszczyńskiego (północna strona - od strony Lubomelskiej i Czechowskiej). Okopowa. Chopina. Graniczna. Plac Wolności.   Przykłady, co racja, można mnożyć... niestety.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto, które myśli o kierowcach i o tym, żeby pomieścić w centrum więcej samochodów jest miastem myślącym a kategoriach ubiegłego wieku. Miejsca parkingowe (w centrum) powinno się likwidować, a zamiast rozbudowywać komunikację zbiorową. Utopią jest, że dla każdego starczy miejsca na jego samochód. Zresztą niebawem ropa podrożeje tak bardzo, że ulice same opustoszeją.
Typowy umysłowy niewolnik, którego komuniści nastawili jak ma myśleć. Po co masz myśleć niewolniku jak rząd może myśleć za ciebie ? Miasto, które myśli o wprowadzeniu ciągłych utrudnień dla kierowców jest miastem antyrozwojowym i miastem, które w kategoriach ubiegłego wieku chce, ale się cofnąć do tamtej epoki. Utopią jest nakazywanie ludziom jak i czym mają jeźdić, co pozbawi ich wszelkiej kreatywności i niezależności - głupim się łatwiej steruje. Bierze mnie na wymioty jak czytam wypociny jakiegoś lewaka o tym, że wszyscy muszą jeździć komunikacją miejską - to będzie doskonała wymówka dla jaśnie rządzących, że nic nie muszą robić. Budowanie nowych dróg, obwodnic, parkingów = rozwój - którego tak komuniści, ekoterroryści i inne lewactwo nienawidzą. Nakazywanie jazdy transportem zbiorowym w 100 osób - niczym bydło = faszyzm i zahamowanie rozwoju, której antyPolskiej sitwie okupującej Polsce tak zależy. Niestety mamy demokrację i antypolskie lewactwo ma poklask w swoich działaniach różnych nieudaczników życiowych, którym np. przeszkadzają samochody - bo sami nie mają. Napisz jeszcze cebulaku, że zachód to, tamto. A zachód to się rozwija czy jest kolonizowany (cofa się w rozwoju) ? Kiedyś europa kolonizowała świat, dzisiaj ten cudowy, wymarzony przez zakompleksiony zachód jest kolonizowany przez arabów i afrykanów. Ale oczywiście się rozwija, bo tak powiedzieli w TV.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów. 
Załóż albo kup sobie swoje prywatne miasto, wtedy będziesz mógł decydować dla kogo ono jest obrzydliwy lewaku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast słupków mogłyby pojawić się ławki, donice z kwiatami, stojaki rowerowe. Dobry pomysł!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to robią we Francji. Tam w centrum miasta jest masa ulic jednokierunkowych. Po obu stronach jezdni mają postój auta a środkiem jest przejazd. Ba nawet autobusów miejskich. I to są płatne miejsca postojowe gdyż stoją tam parkomaty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Typowy umysłowy niewolnik, którego komuniści nastawili jak ma myśleć. Po co masz myśleć niewolniku jak rząd może myśleć za ciebie ? Miasto, które myśli o wprowadzeniu ciągłych utrudnień dla kierowców jest miastem antyrozwojowym i miastem, które w kategoriach ubiegłego wieku chce, ale się cofnąć do tamtej epoki. Utopią jest nakazywanie ludziom jak i czym mają jeźdić, co pozbawi ich wszelkiej kreatywności i niezależności - głupim się łatwiej steruje. Bierze mnie na wymioty jak czytam wypociny jakiegoś lewaka o tym, że wszyscy muszą jeździć komunikacją miejską - to będzie doskonała wymówka dla jaśnie rządzących, że nic nie muszą robić. Budowanie nowych dróg, obwodnic, parkingów = rozwój - którego tak komuniści, ekoterroryści i inne lewactwo nienawidzą. Nakazywanie jazdy transportem zbiorowym w 100 osób - niczym bydło = faszyzm i zahamowanie rozwoju, której antyPolskiej sitwie okupującej Polsce tak zależy. Niestety mamy demokrację i antypolskie lewactwo ma poklask w swoich działaniach różnych nieudaczników życiowych, którym np. przeszkadzają samochody - bo sami nie mają. Napisz jeszcze cebulaku, że zachód to, tamto. A zachód to się rozwija czy jest kolonizowany (cofa się w rozwoju) ? Kiedyś europa kolonizowała świat, dzisiaj ten cudowy, wymarzony przez zakompleksiony zachód jest kolonizowany przez arabów i afrykanów. Ale oczywiście się rozwija, bo tak powiedzieli w TV.
Prosiłbym o trochę wiecej kultury w wypowiedzi i nieobrazanie rozmówcy. Wierze, ze potrafisz. A co do meritum. Warto, byś sie zapoznał trochę z historia i teoria urbanistyki. Przekonasz sie, ze pewne tendencje sa ogólnoświatowe, i niezależne od politycznych nastrojów, ponieważ wynikają z czego innego. Juz w latach 20. Przewidziano, ze natężenie ruchu w przyszłości osiągnie taki poziom który będzie wymagał ograniczenia. Dlatego juz wtedy np. W Toruniu zaprojektowano sieć obwodnic w centrum, omijających zabytkowe Stare Miasto, i po dziś dzien sprawiających, ze to miasto nie jest specjalnie zakorkowane.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Inicjatywę uważam za słuszną i potrzebną. Niestety jak się nie ma sprawnie i z zaangażowanem działających służb porządkowych (Straż Miejska, Policja) to trzeba stawiać słupki. Słupki przydały by się nie tylko w Lublinie, w Kraśniku również. Dowodem na to jest cała Al. Niepodległości ze szczególnym uwzględnieniem okolic sklepu Biedronka. Tu niemal każdy zostawia część pojazdu na chodniku, ponieważ istnieje przekonanie, że po zaparkowaniu drzwi kierowcy muszą się dać swobodnie otworzyć na oścież bez ryzyka uderzenia o sąsiedni pojazd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Witam miejsc parkingowych w ścisłym centrum ubyło z racji remontu ul Narutowicza proszę zobaczyć na ul. Orlej samochody stały po jednej i drugiej stronie teraz nic z tego na ul. Konopnickiej koło żabki na chodniku stały samochody teraz niestety nie bo krawężnik wysoki. Fajnie że wyremontowali ale co z tego jak ubyło przynajmniej 12 miejsc do parkowania to tylko przykład ja się nie czepiam tylko po prostu tak jest 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jesteś naiwny, uważając, że na zachodzie człowiek myśli całkowicie samodzielnie i może robić co tylko zechce. czuwa nad nim i steruje zachowaniem niewidzialna ręka rynku i kapitału
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Agata bronisz jak zwykle ideologicznej durnoty swoich kolesi przykładasz rękę do tego że młodzi w lublinie nie maja perspektyw i pracy  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: