Ja osobiście jeśli miałbym coś wprowadzać na 1 maja do z powrotem trolejbusy, ale NIE AUTOBUSY, tylko TROLEJBUSY, są cichsze, więc nie przeszkadzałby mieszkańcom hałas i są ekologiczne czyli nie smrodzą. Uważam, że wtedy byłby wilk syty i owca cała... mieszkańcy mieliby ciszę, spokój i ekologicznie, przedsiębiorcy komunikację miejską a forum zrealizowaną po części swoją koncepcję. Co sądzicie?
|
|
Ja osobiście jeśli miałbym coś wprowadzać na 1 maja to z powrotem trolejbusy, ale NIE AUTOBUSY, tylko TROLEJBUSY, są cichsze, więc nie przeszkadzałby mieszkańcom hałas i są ekologiczne - nie smrodzą. Uważam, że wtedy byłby wilk syty i owca cała... mieszkańcy mieliby ciszę, spokój i ekologię, przedsiębiorcy komunikację miejską a forum zrealizowaną po części swoją koncepcję. Co sądzicie?
|
|
200-300zł miesięcznie to nie jest zawrotna kwota, ale na pewno każdemu się przyda i warto spróbować. http://likemore.pl/index.php?ref=Matiw131
|
|
A może to sztuczny problem? Mieszkańcy nie chcą a przedsiębiorcy organizują się i walczą o ruch na ulicy - jak dla mnie to wygląda tak: mieszkańcy nie chcą zadnych zmian, a miasto coś kręci aby nie ruszać teraz tego ronda bo kasa na coś innego potrzebna i może to właśnie miasto samo zrobiło sztuczny problem? Ul. 1 Maja to malutka ulica, bez jakiegoś większego przemysłu, jeśli chodzi o sklepy zawsze można zmienić lokalizację.
|
|
Proponuję, żeby ul. 1-go Maja była jednokierunkowa od Kunickiego do Trasy Zielonej
|
|
Jestem mieszkańcem 1 Maja i nie rozumiem stanowiska przedsiębiorców. Otóż obecnie ulica jest zamknięta tzw. ślepa, potencjalni klienci mają możliwość zaparkowania wzdłuż całej ulicy, przed zamknięciem takiej mozliwości nie było. I nie zgodzę się, że zamknięcie ulicy doprowadziło, iż obroty sklepów zmalały. Jedno przeczy drugiemu. Poza tym proszę spojrzeć, co owe sklepy proponują...... bo wedle mojej oceny nic. Niestety, ale "dzięki" galeriom małe sklepy nie mają szans.
Jeszcze jedno, w takim razie pytam po co była budowa Trasy Zielonej???
I w zupełności zgadzam się z wypowiedzią Mieszkanki. Jako mieszkaniec czekam na spotkanie przy "okrągłym stole".
|
|
Czytam, czytam i czegoś tutaj nie rozumiem. Czy ktoś był ostatnio na 1 Maja, widział jak ta ulica wygląda? Tutaj potrzeba grubych nakładów pieniężnych by wprowadzić koncepcję Forum. Nowe chodniki, nowy asfalt, ścieżka rowerowa (jestem za) , ponowne przebudowanie Placu Bychawskiego - bo 1 Maja ma być otwarte od dworca aż do Klina. Na przebudowę ronda pieniędzy nie ma, a na remont 1 Maja są? W obecnej sytuacji kiedy budżet Lublina świeci pustkami, uważam że ani jedno ani drugie nie ma szans. No chyba że przedsiębiorcy wyłożą grube pieniądze na remont i rewitalizację ulicy.
|
|
A czemu dziennik nie napisał, że ponowne włączenie 1 Maja do ruchu jest nie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym? Już widzę jak cały ruch na Trasie Zielonej w kierunku ronda na klinie stoi, bo trzeba będzie wpuścić autobus czy trolejbus na trasę. Pytanie, to ile bedzie trzeba wybudować świateł aby to wszystko zgrać? A skąd pieniądze na to wszystko? A kto zwróci pieniądze, za wykonaną dokumentację?
|
|
Przepisy dotyczące rozwiązań drogowych są obligatoryjne i nie podlegają zasadom demokracji. Istotą jest bezpieczeństwo ruchu.
Mówi się o wyludnianiu Polski, a przecież rok w rok ginie na naszych drogach tyle ludzi ile liczy sobie m. Bychawa. Straszne.
Bohomaz skrzyżowania jakie proponują zwolennicy otwarcia ul 1-go Maja od strony "klina" jest poniżej wszelkiej krytyki i wszystkie stoły czy to okrągłe, czy kwadratowe będą tylko zbędnym biciem piany. Sprawę należy uciąć krótko. Wielka szkoda tylko, że każda zmiana polityczna obsady Ratusza powoduje także zmiany w polityce inwestycyjnej i take np. "saksofony" funkcjonują później latami powodując ferment z jakim mamy do czynienia ostatnio.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|