3,6 mln zł to faktycznie więcej niż 6,6 mln zł
|
|
Zaminie 300 zł na 600zł !!!! taka okazja tylko tutaj !!
Dziennikarze powinni sie wykapac w kawie zanim cokolwiek napiszą.
|
|
Panie Smaga, rok szkolny dopiero się rozpoczął, może należy wrócić na lekcje matematyki?
|
|
"3,6 mln zapłaty oczekuje od ZTM radomska agencja ochrony Reflex. To prawie dwa razy więcej, niż zażądało lubelskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, które za tę usługę chce blisko 6,6 mln zł."
dajcie mi te 3 mln, dla mnie wcale nie bedzie wiecej
|
|
Jeżeli wezmą Wam drodzy Lublinianie radomską firmę reflex (pisownia małą literą jest tu z premedytacją) t serdecznie współczuję mieszkańcom miasta nad Bystrzycą i pasażerom autobusów.Totalne chamstwo u pracowników tej firmy jest standardem.Nie wspomnę o zatrudnianiu ludzi na czarno,bez odprowadzania jakichkolwiek składek na ZUS,US cz ubezpieczenie (ale to akurat dotyczy pracowników firmy nie pasażerów) Właścicielką (faktyczną nie papierową) jest jedna z radomskich radnych,znana w naszym mieście z zachowań korupcyjnych i jej mąż mający na koncie kilka wyroków za udział w zorganizowanej grupie przestępczej i przestępstwa o charakterze kryminalnym...
|
|
Nie znam tej firmy, ale też wydaję mi się że dotychczasowi kontrolerzy byli ok. Różne historie się czytało z innych miast na temat kanarów, gdzie pracują prywatne firmy ochroniarskie najczęsciej. |
|
A mi się wydaję, że pan Pudło chce rozwalić kontrolę z MPK
|
|
A mnie się wydaje że pan Pudło pomylił się z zawodem i nie ma pojęcia o komunikacji.Ma tylko pobożne życzenia nie przystające do Lubelskich reali.
|
|
Nie znam firmy która kontrolowała bilety w Lublinie do tej pory-nie miałem z lubelskimi 'kanarkami' do czynienia z tego prostego powodu że mieszkam w innym mieście.Natomiast znam (i to dosyć dobrze) firmę ochroniarską Reflex z Radomia.Wrzućcie sobie choćby na Google hasło Agnieszka Lisiecka Kowalczyk-ona i jej mąż są faktycznymi właścicielami tej instytucji... |
|
Oj Wy Kontrolerzy od siedmiu boleści! Z daleka Was widać! Czy to przez delikatność staracie się nie spowodować zawału u gapowiczów, dając im czas na skasowanie biletów? Przecież nieraz widzę, co się koło mnie dzieje... Najgorsze, że miasto Was utrzymuje. Zrzućcie te swoje żółte szaty i zaskoczcie klienta. Śmieją się z Was do rozpuku.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|