Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Co z budową S19 Lublin-Rzeszów? Są nowe deklaracje

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 lipca 2017 r. o 11:45 Powrót do artykułu
Przydałoby się mocno ruszyć też odcinek Lublin - Lubartów północ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super. Tylko dlaczego nie mówi się głośno tego, że będzie to droga JEDNOJEZDNIOWA? Tak, jak aktualnie na odcinku Rzeszów - Stobierna - (odcinek w budowie) Sokołów Małopolski?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super. Tylko dlaczego nie mówi się głośno tego, że będzie to droga JEDNOJEZDNIOWA? Tak, jak aktualnie na odcinku Rzeszów - Stobierna - (odcinek w budowie) Sokołów Małopolski?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze tutaj ktoś napisał dlaczego fragment pod Rzeszowem a Stobierna jest jednojezdniowy? Jak mają wygladać dalsze frqgmenty S-ki? bo jesli tak samo to proszę nie ośmieszajcie się,nie budujcie dalej niech zostanie tak jak jest. Mam nadzieje że bedzie to S-ka z DWUJEZDNIOWA minimum!!! Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Super. Tylko dlaczego nie mówi się głośno tego, że będzie to droga JEDNOJEZDNIOWA? Tak, jak aktualnie na odcinku Rzeszów - Stobierna - (odcinek w budowie) Sokołów Małopolski?" A skąd masz tę wiedzę? To nie jest prawda, droga będzie dwujezdniowa z nawierzchnia bitumiczną. Zanim będzie się powtarzać plotki warto zajrzeć na stronę GDDKiA. A tu fragment z PFU: 1.1.3.1 Droga ekspresowa S19 Przekrój budowany - 2x2 Przekrój docelowy - 2x3 rodzaj konstrukcji nawierzchni - podatna klasa techniczna - S prędkość projektowa Vp - 100 km/h ilość i szerokość pasów ruchu - 2 x 2 x 3,5 m pas dzielący wraz z opaskami - 5 m rezerwa pod trzeci pas ruchu dla przekroju docelowego - na zewnątrz szerokość opaski - 0,5 m pas awaryjny - 2,5 m szerokość pobocza gruntowego - 1,25 m lub większa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co jakś czas minister Adamczyk ogłasza, że już za chwilę, za chwileczkę... tymczasem przetarg ogłoszony był jeszcze za PO-PSL i co? Non stop przekada się terminy. Procedura przetargowa bije rekordy w przeciąganiu... już ponad 70 miesięcy. Na jeden odcinek przecież już kilka miesięcy temu nastąpiło otarcie ofert. Normalnie wybór wykonawcy zajmował ok. 14 dni, dlaczego tutaj się to blokuje? Propaganda trwa, a droga jak się nie budowałą, tak nie buduje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budują takie badziewie że lepiej niech zostawią to w spokoju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przesuwają opóźniają gdyby ta znienawidzona na wschodzie Wolski PO nie puściła przetargów to byłaby figa z makiem. PO zaczęła robić s17 podpisano umowy a zridy do wawy leżą na biurku wojewody z Pis i czekają....z s19 jest jeszcze gorzej. Pytania co poza tymi pewniakami dało PIS...zupełnie nic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obietnice bez pokrycia plany do 2030 roku kiedy Pis dawno nie będzie istniał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jednym i drugim nic nie brakuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
całe szczęście warszawska 17 po zdążyło skończyć. Z tej 19 za piss będą same obietnice, a suwerenowi głupia radość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy takiej nadwyżce budżetowej jaką chwali się morawiecki, dziwię się czemu jeszcze nie budują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
deklaracja to od wielu lat jest, trzeba budowy a nie czczych obietnic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PiS z obietnic się wywiązuje więc może w końcu to ppwstanie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy DW ma, aż tylu mentalnie popapranych czytelników, którzy popierają jedną opcję?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Czy DW ma, aż tylu mentalnie popapranych czytelników, którzy popierają jedną opcję?
 to nie wiesz, że to lewacka szczujnia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
super. tylko dlaczego nie mówi się głośno tego, że będzie to droga jednojezdniowa? tak, jak aktualnie na odcinku rzeszów - stobierna - (odcinek w budowie) sokołów małopolski?
 bo będzie 2 jezdniowa?  ze strony gddkia (******gddkia.gov.pl/pl/a/8081/s19-lublin-krasnik) " podstawowe parametry techniczne:
  • klasa drogi  s 2/2 docelowo s 2/3 (na odcinku lublin - w. kraśnik północ dobudowa pasa „wewnątrz”, na obwodnicy kraśnika dobudowa pasa „na zewnątrz”)
  • prędkość projektowa - 100 km/h
  • prędkość miarodajna – 110 km/h
  • szerokość pasa ruchu - 3,50 m
  • szerokość pasa awaryjnego - 2,50 m
  • podstawowa szerokość pasa dzielącego z opaskami – 12,00 m, a docelowo 5 m (w tym opaski 2 x 0,5 m)
  • obciążenie -115 kn/oś"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
daj Boże...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
odcinek Rzeszów - Stobierna to też dwie jezdnie, czy piszemy o innej drodze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszów - Jasionka to dwie jezdnie po dwa pasy (2x2), potem od Jasionki do Sokołowa jest jedna jezdnia po jednym pasie i naprzemiennie pas do wyprzedzania (tzw. 2+1). Od Sokołowa do Lublina planuje się drogę dwujezdniową po dwa pasy (2x2)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...