chodzi o to, że Contbus stanowi zbyt silną konkurencję dla firmy PKS WSCHÓD...
|
|
jeżdze bardzo często z tym przewoznikiem i jestem zaskoczona decyzją ,zawsze miła obsługa pełna kultura ,jedzie się bezpiecznie ,myślę ze wypiera konkurencja
u nas to normalne,bardzo jestem zawiedziona ze nie bedzie tej firmy
|
|
za komuny do każdej wsi można było dojechać autobusem, teraz ludzie maja problemy z dojazdami do pracy. więc nie przesadzaj |
|
oj ta polska C. dzadostwo i nic więcej. wypisz-wymaluj wyborcy PiS
|
|
czytaj głombie dobrze artykuł 3.20 to nie 2.30. Palant!!!
|
|
BRAWO CONTBUS jeden się postawił to go trzeba skasować. Ciekawe jakimi informacjami dysponowali urzędnicy przed wydaniem decyzji?. Sami sobie zaprzeczają. Jeśli stwierdzili, że wydali decyzję - koncesję bez odpowiedniego sprawdzenia stanu faktycznego to powinni wszystkim cofnąć i wydać nowe, ale kto by się przyznał do błędu. A teraz co robią PROSZĄ o dostosowanie rozkładów bo zrobiono badania, a gdzie byli wcześniej przed wydaniem koncesji. Specjaliści jak dostali na biurko KWITKI od przewoźnika i napisał że średnia prędkość to 60 albo 50 km/h to byli szczęśliwi ale nie pomyśleli że raz będą jechać 50 a innym razem 120 km/h. Smutna sprawa Urząd sam nie przestrzega prawa a wymaga tego od przedsiębiorcy. Pewnie CONTBUS wygra w sądzie i dostanie spore odszkodowanie, będzie miał kasę ale nie będzie jeździł - DOBRA WIADOMOŚĆ - BĘDZIE BEZPIECZNIEJ:)
|
|
Jeśli faktycznie jest prawdą to,co pisze kkk to urzędnicy dopuścili się przestępstwa lub nadają się na leczenie wiadomo jakie............!!!
|
|
Co to znowu za idiotyzm z tą eksperyzą?
Czy ten Contbus kiedykolwiek miał jakiś wypadek? Jakoś sobie nie przypominam, a to znaczy że można bezpiecznie jechać właśnie według ich rozkładu.
I przestańcie już wreszcie wiązać niebezpieczeństwo z prędkością - czy ten "ekspert" jest w stanie zagwarantować że ktoś kto jedzie na tej trasie te 4 godziny nigdy nie będzie miał wypadku?
|
|
kierowcy są mili. przyznaję. CB radio przyciszają, żeby pasażerowie nie słyszeli, ale żeby było słyszalne dla nich. jeździsz bardzo często, ale nie patrzysz chyba na prędkościomierz. zanim się wypowiesz, przeczytaj tekst, który komentujesz, ale ze zrozumieniem. nikt tam nie napisał, że decyzja UM wynika ze złej jakości obsługi lub braku kultury kierowców. chodzi o niedostosowanie rozkładów jazdy do zaleceń i przekraczanie dozwolonej prędkości. FAKTY mówią tu same za siebie. pokazują one, że busy Contbusa jeżdżą za szybko i w dodatku właściciel firmy daje na to dowód w rozkładzie jazdy. szkoda, że na podstawie tego rozkładu Policja lub ITD nie może nakładać na nich mandatów za przekroczenie prędkości za każdy kurs. tak bowiem powinno być. dodam jeszcze, co mi się przypomniało. wielokrotnie, kiedy jechałem do Warszawy swoim autem, jadąc przepisowo, byłem wyprzedzany prze busy Contbusa. zaznaczę, że jadę zawsze na górnej granicy dozwolonej prędkości, czyli: przepis pozwala 90 km/h, to jadę 89-90. a bus, który może jechać 70 km/h, w takiej sytuacji mnie wyprzedza. jeszcze ktoś powie, że to jest OK, a władza się "uwzięła"? |
|
Po pierwsze chciałabym poznać albo chociaż zobaczyć PIĘCIU kierowców, którzy jeżdżą REGULARNIE tą trasą i nie łamią przepisów. Po drugie również jeździłam innymi busami i one również jeździły 2h 30min, pociągami także jeździłam i wszystko było by ok gdyby nie to że bilet jest droższy (po nowym roku nie wiem ile kosztuje) i np. w niedziele żeby siąść trzeba być ok. 30min wcześniej.... Po trzecie Lublinie i Warszawie jeżdżą tak jak reszta samochodów. Po czwarte nie życzę sobie, aby mnie obrażano. Po piąte tak uważam, że ktoś uwziął się na Contbusa, ponieważ do pewnego czasu jeździł i nikomu nic nie przeszkadzało, a tu nagle tyle szumu się od pewnego czasu zaczęło robić... Po szóste wypadki zawsze były, są i będą, a poza tym większość kierowców Contbusa to ludzie z rodzinami i małymi dziećmi w szczerze wątpię, aby jeżdżąc "mieli śmierć w oczach". Po siódme każdy ma prawo wyboru środka transportu ja zostanę przy Contbusie. |
|
No i dobrze im tak bo jezdza jak swiry
|
|
|
|
frajerze tu chodzi tylko i wyłącznie o zniszczenie konkurencji a jeśli już czepiasz się rozkładu to wiedz że to urzędasy z um go układali i do nich trzeba mieć pretensję a nie do kierowców i właściciela firmy
|
|
przez ty bara... z samorządu nie ma pracy w lublinie dlatego żeby zarobić na utrzymanie rodziny pracuje w warszawie i tylko co weekend jestem w domu a jedynym środkiem transportu gdzie można pojechać bez rezerwacji i w wysokim komforcie- a należy mi się po ciężkim tygodni pracy jest contbus. rząd myśli tylko osobie i w dupi... mają cały naród.
|
|
Komuś najwidoczniej bardzo zależało na zlikwidowaniu tego przewoźnika. Szkoda,że zamiast promować dobre usługi, niszczy się je. Ale cóż to przecież nasza polska codzienność.
|
|
Frajerze, ale to urząd wydaje pozwolenie i urząd je zatwierdza. Dla czego inni przewoźnicy pojazdami typu BIS, mogą jeździć z tachografamii mogli się dopasować do nowych rozkładów wydanych przez urząd ?? Dla czego właściciel Cantbusa nagle zapadł się pod ziemię i nie odbierał pism urzędowych ?? |
|
Właściciel firmy przewozowej (MISURA) mści sie i podkłada świnie!!!!! i to już dobre kilka lat. I tyle w temacie.
|
|
deb***em jest ten kto tlumaczy przepisami brak zdrowego rozsadku.
Nikt ci gosciu nie kaze z nimi jezdzic idz na pociag
|
|
Dobre usługi? Włściciele takich interesów mają w du*** ile osób zginie w razie wypadku, oni mają ubezpieczenie, a wina będzie i tak kierowcy. Myśl co piszesz idiotko. |
|
po pierwsze: co ma do rzeczy fakt, że inni kierowcy jeżdżą nieprzepisowo? chcesz ich poznać, to się zarejestruj na serwisie randkowym albo coś. ale skoro koniecznie chcesz mieć to na tacy, to podam Ci przykład z nieco innej trasy, która częściowo pokrywa się z tą: autobusy PKS Puławy m. in. z Tomaszowa Lub. do Kłodzka (przez Lublin i Wrocław) oraz BUSY (wyobraź sobie), nie pamiętam, jakiej firmy, do Krakowa. po drugie: ja też jeździłem innymi busami i potwierdzam, że też jechali szybko. ale inni podporządkowali się decyzji urzędników i obecnie mają w rozkładzie inny czas, jak jest w praktyce - nie wiem, ale pewnie odpowiednie służby mogą to sprawdzić i pewnie sprawdzają. pociągi są droższe: ja wolę za komfort zapłacić więcej. komfort bezpiecznej jazdy po trzecie: bzdura. skoro bowiem jeżdżą po Lublinie i Warszawie jak reszta, to jakim CUDEM wyprzedzają na Ostrobramskiej czy Trasie Łazienkowskiej całą masę innych aut? przecież jadą tak jak RESZTA! po czwarte: a gdzie Cię niby ktoś obraził? nie umiesz czytać ze zrozumieniem (ani artykułu, ani tego, co napisałem, to trudno. a wytknięcie Ci faktu nie jest obrażeniem Cię) po piąte: przeczytaj artykuł raz jeszcze. a później jeszcze raz. po szóste: większość ofiar śmiertelnych wypadków drogowych w Polsce to pewnie też ludzie z rodzinami i małymi dziećmi. włącz radio, tv, poczytaj gazety: "pijany kierowca wiózł dzieci", "pijana matka wiozła dziecko bez fotelika" i tak dalej i tak dalej. czy wg Ciebie jak ktoś ma rodzinę, czy dziecko, to znaczy, że nie łamie przepisów czy nie zachowuje się nierozsądnie? po siódme: owszem - każdy ma prawo. i właśnie to (choć normalne w demokracji i kapitalizmie) jest problemem. bo pasażerowie wybierają najszybszy środek transportu, nie zważając na to, że przyczyniają się do łamania przez kierowców przepisów. gdyby nie fakt, że ludzie chcą dojeżdżać do Warszawy możliwie najszybciej, to firmy przewozowe jeździłyby zgodnie z przepisami. a że właściciele tych firm wiedzą, że pasażerom zależy na szybkim dotarciu do danego miejsca, to ścigają się na trasie (parę razy, wieczornym kursem), przyjechałem spod Holiday Inn na JP2 w Wawie na Sikorskiego w Lublinie, busem, w 2h (sic!) nadmienię, że byłem wówczas skazany na powrót busem (pociągu już nie było), a mimo okropnego zmęczenia nie mogłem w busie zasnąć, ze względu na brawurową jazdę kierowców. |
Strona 2 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|