Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Czekają na bilet, odchodzą z kwitkiem. Problem z kasami na lodowisku Icemania

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 stycznia 2018 o 07:13 Powrót do artykułu
Wg mnie szatnie o wysokich numerach są źle oznakowane, ciagle ludzie bezradnie sie o nie pytają... Albo trzeba ludziom przy kasie mowic gdzie ich szafka albo jakies oznakowanie dodatkowe... A poza tym jest w tych szatniach bocznych strasznie gorąco. Co do braku miejsc to faktycznie chetnych jest b.duzo . Kiedys darmowe lodowisko z darmową wypozyczalnią na ul. Radzynskiej rozladowywalo troche ruch bo tam byl tlok, teraz tam jezdzi malo osob, bo na tafli jest pelno sniegu a lyzw w wypozyczalni nikt nie ostrzy i źle sie w nich jeździ Moze gdyby miasto wiecej uwagi poswiecilo lodowisku na Radzynskiej to problem przeladowanej i drogiej w sumie icemanii by sie troche rozwiazal.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyli to sposób na NAGANIANIE KLIENTÓW RESTAURACJI - to oczywiste!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sztuczne szukanie problemu Po prostu na lodowisko jest tłum chętnych a pan Jacek (pewnie znany lubelski VIP lub kumpel pana redaktora) nie dostał się tam kiedy chciał i teraz czyni awanturę Z tymi niby VIPami jest jak z ich autami typu BMW czy Mercedes które parkuje gdzie chcą w mieście Wczoraj widziałem nowe BMW x5 stojące na raz na 2 miejscach parkingowych w tym dla niepełnosprawnego oczywiście bez biletu parkingowego Pozdrawiam czytelnikow
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strasznie roszczeniowi ci łyżwiarze - pewnie wśród nich jest wielu cyklistów. A zdjęcie do artykułu jednoznacznie wyjaśnia dlaczego brakuję miejsc - są zajmowane przez imigrantów ze wschodu ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1. Pilnujcie miejsc w kolejkach to nikt się nie wklei bez kolejki. 2. Nie oczekujcie od urzędu i jego pracowników (w tym pracowników mosiru zatrudnionych po znajomości) myślenia - bo nie po to oni są. Oni mają pracować bo dostali posadkę po znajomości. Nikt im za myślenie nie płaci a za robienie swojego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie jest żaden imigrant ze wschodu, tylko Tajlandczyk, student medycyny i jeździ w lubelskim klubie łyżwiarstwa figurowego Salchow Lublin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niczyja wina że tak wielkie zainteresowanie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jesli takolbrzymie zaintereowanie to moze kupić dodatkowe lodowisko...a moze to tylko efekt nowości później zainteresowanie spadnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do kasy czeka się w gigantycznej kolejne 40 minut ... sorry ale nie korzystam już z ich usług . Chore jest ze nie można kupić biletów przez internet
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niektórym ludziom to sie we łbach poprzewracało!najlepiej jak by prosto z samochodu na tafle wy***ył i jeszcze sam jeździł kolejki są wszędzie wieksze mniejsze ale sa i będą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wziąć w obroty ludzi odpowiedzialnych za "darmowe" lodowisko i  Biały Orlik na Radzyńskiej a od razu poprawi się byt na Icemanii... na Radzyńskiej wielkie logo "Lublin Miastem inspiracji" więc moze ktoś by zobaczył jak to wygląda... ja byłem trzy razy i trzy razy tafla pełna śniegu a łyzwy całkiem nie do jazdy. Wnioskuję, ze osoby tam pracujące nie są zainteresowane żeby były tam tłumy zadowolonych ludzi, bo będą mieć więcej pracy...ale ktoś jak sądzę płaci za prąd i obsługe tego obiektu.. kasa wyrzucona w błoto. Szkoda bo wiem że wczesniej było tam inaczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja ostatnio przez kolejkę wszedłem na lód z 35min opóźnieniem. Powinni coś zmienić organizacyjnie. Nie wierzę, że tak jest w innych miastach na dużych lodowiskach. Poza tym przy, takim opóźnieniu, zdążyli już zmienić kierunek jazdy więc cały czas jeździłem już w "złą stronę". Nie wiem po co zmieniać ten kierunek...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brakuje w niedziele pingwinkow mala ich ilosc w stosunku do jezdzacych z dziecmi zwlasza w godzinach przeznaczonych dla poczatkujacych
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CZY DO TEJ PORY W MOSiR PRACOWALI IDIOCI, KTÓRZY NIE WIDZIELI TŁUMÓW PRZED CZĘSTO TYLKO 1 KASĄ. NIEDORZECZNIK MIŁOSZ BEDNARCZYK NADAJE SIĘ DO ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Stare lodowisko pod namiotem mialo swoj klimat piekne kolorowe swiatla sunące wraz z lyzwiazami kasy dwie ale szeroko dostepne jeden wielki korytarz z szafkami obsluga kompetentna rzeczowa i zyczliwa kawiarenka tak usytuowana ze wejscie bylo prosciutko z plyty lodowiska ech!a dzis?obsluga w kasach tragiczna powolna slamazarna swiatel kolorowych brak pingwinkow i podtrzymywaczy jak na lekarstwo!ach najlepszalko obsluga ktorej nalezy sie premia to sprzatacze tylko oni maja klase
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: