Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeden tłumok kropkę narysował drugi na niej stanął, Zrozumieli się.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie nie róbcie zakupów w takich sklepach badziewiastych. Smród zabija juz przy wejściu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To pokazuje jak traktuje się pracowników na wschód od Wisły. Jak nie zrobimy tu jakiejś rewolty,będzie tak dalej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech pomysłodawca stanie na cały dzień na tej kropce, żeby go wszyscy widzieli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WIRTUALNA POLSKA / MOJE MIASTO LUBLIN : " Pracownicy lubelskiego CARREFOURA muszą stanąć na czerwonej kropce w wyznaczonym miejscu hali, by skorzystać z toalety albo zjeść śniadanie. Na czerwonej kropce czekają na kierownika, który zdecyduje, czy mogą mieć przerwę. Chodzi o sklep sieci CARREFOUR przy ul. Andersa w Lublinie. Czytelnik napisał, że nowe zasady obowiązują od początku tygodnia. – Tego się nie da opisać słowami, to trzeba zobaczyć. Bardziej się nie da poniżyć człowieka – żali się. – Aby załatwić potrzeby fizjologiczne, pracownicy muszą ustawić się na czerwonej kropce namalowanej na podłodze ! Stają się pośmiewiskiem w oczach klientów. Kojarzy się to z obozem czy z więzieniem. W markecie przy Andersa czerwoną kropkę naklejono na podłodze przy stoisku z wędlinami i serami. Pracownicy nie chcą oficjalnie mówić o nowych zarządzeniach. Tym, do których udało nam się dotrzeć, pomysł się nie podoba. – Do tej pory, jak chciałam skorzystać z toalety, to zamykałam kasę i szłam zgłosić przerwę głównej kasjerce. Zajmowało mi to kilka minut. Teraz muszę stawać na kropce i czekać na kierownika – mówi jedna z pracownic. – To, że musimy sterczeć na tej kropce na oczach klientów, jest upokarzające. Wcześniej odbywało się to w dyskretniejszy sposób – dodaje inna. Ale nawet jeśli pracownicy czekają w wyznaczonym miejscu, nie zawsze ich przełożony reaguje. – Ostatnio czekałam "na kropce” prawie 5 minut. Kierownik nie przyszedł, bo przecież też ma swoje obowiązki. Wróciłam do swojej pracy – opowiada pracownica lubelskiego CARREFOURA. W innym lubelskim hipermarkecie CARREFOUR, przy al. Witosa, są 2 kropki – na podłodze przy stoisku ze słodyczami i artykułami gospodarstwa domowego. Przekazywane są tu również informacje dotyczące pracy poszczególnych zmian. Sytuacją zbulwersowani są członkowie stowarzyszenia zrzeszającego byłych pracowników marketów. – To ewidentne naruszenie praw człowieka i mobbing w pracy – stwierdza Jan Bartoszewski, sekretarz Ogólnopolskiego Stowarzyszenie Pracowników Sieci Handlowych "Sieciowcy”. Przedstawiciele biura prasowego CARREFOUR tłumaczą, że czerwona kropka to jeden z elementów nowego projektu organizacji pracy. Ma ułatwić m.in. kontakt pracownika z kierownikiem. " Znacie jakieś inne równie nowoczesne metody komunikacji między ludźmi ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy chcę do kibla muszę spytać kierownika. By go spytać muszę z nim porozmawiać. By porozmawiać muszę stanąć na czerwonej kropce. Wsio prawda!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
eed napisał:
niech pomysłodawca stanie na cały dzień na tej kropce, żeby go wszyscy widzieli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też pracuje w Carrefour, czuje się upokorzona takim traktowaniem pracownika jako pracownik i jako człowiek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech sqrwiel kierownik sam stanie na kropce za karę i niech tak stoi przez całą zmianę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Może bezmózg zrozumie co zrobił ludziom!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
''Firma podkreśla jednocześnie, że czerwone kropki służą wyłącznie do kontaktów pracownika z kierownikiem.'' Chyba seksualnych!!!! Ha.ha,ha!!!! Firma się ośmiesza!Firma się ośmiesza!Firma się ośmiesza!Firma się ośmiesza!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest chore ten cały ich projekt!nawet palety trzeba wykładać na czas!niech PIP sprawdzi też carrefoury na Śląsku!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
To jest chore ten cały ich projekt!nawet palety trzeba wykładać na czas!niech PIP sprawdzi też carrefoury na Śląsku!!
Witam warszawa również do sprawdzenia przez PIP I PRZY OKAZJI SANEPID jak można zlecić pracę typu rozładowanie 2 palet piwa kobiecie po 50 która zatrudniała się na kasy - dodajmy jeszcze że ma na to 20 min hehehe jakaś kpina rozliczenie pracy 8 godzi co do minutki - szkoda tylko że wypłata liczona na godziny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WIDZĘ ŻE AFERA BIEDRONKOWA NIC NIKOGO NIE NAUCZYŁA NO COŻ SĄ JESZCZE SĄDY - I TELEFONY NA KTÓRE MOŻNA NAGRAĆ PONIŻANIE PRACOWNIKA WYMUSZANIE PDPISÓW I NADGODZINY PŁATNE - ALE TYLKO PRZY ROZMOWIE - A LISTY LUB KIEROWNIKA ZESZYT STANDARDOWO GINIE BĘDĄ PŁACIĆ BĘDĄ MAM NADZIEJĘ ŻE WY RÓWNIEŻ SIĘ NIE DACIE TAK PONIŻAĆ WARSZAWA
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powinni sprawdzić też sklepy w woj. mazowieckim.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To co? Kierownik nie ma pakamery, do której mogliby przychodzić pracownicy. Lepiej byłoby wymalować czerwoną kropkę na środku parkingu. Wtedy wszyscy wiedzieliby, że pracownik ma słaby pęcherz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KLEOPATRA_13 napisał:
Powinni sprawdzić też sklepy w woj. mazowieckim.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powinni też sprawdzić sklep Carrefour w Grudziądzu, tam ostatnio piekły chleb Panie z wędlin, nie mając o tym zielonego pojęcia, wyszedł zakalec,oczywiście za to oberwały. W dziale kas coraz mniej kasjerek a tu przyszła wiadomość o wprowadzaniu NIEBIESKIEJ LINII, ciekawe kto będzie siadał na kasę. Te które zostały pracują po dziewięć godzin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
eed napisał:
niech pomysłodawca stanie na cały dzień na tej kropce, żeby go wszyscy widzieli
Bardzo chciałbym zobaczyć idiotę, który wymyślił czerwoną kropkę, na własne oczy. Ten który wymyślił to idiota normalny, ten któremu pomysł spodobał się i wprowadził go do stosowania to idiota i kretyn do kwadratu !!! Takiemu cały skład biura politycznego nieboszczki PZPR /a nawet KPZR/ nie dorastał do pięt.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Carrefour
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Radomskim Carrefour też przydała by się wizyta PIP,może nauczyła by pana dyrektora ludziego traktowania swoich pracowników.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: