Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Czuby: Na dziko przez tory. Przebudowa niewiele zmieni

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 sierpnia 2017 o 19:36 Powrót do artykułu
Jak mamy dostać się do działek Stary Gaj??????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie to jest CHORE że tysiące ludzi z Czubów chodzi do Starego Gaju i nie ma jak zrobić tego legalnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zrobić ogrodzenie zanim ktoś wpadnie pod pociąg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ekrany akustyczne nie są potrzebne , tu jest potrzebny rozsądek , bo jeżeli pociągi jadące w nocy g.2-3 potrafią jeden za drugim ryczeć sygnałm dzwiękowym to tu wyobraźni nie ma . Z jednej strony dogadza się żabkom na autostradach a z drugiej strony doprowadza się do nerwicy mieszkańców 50 tys osiedla. Kto w ogóle dopuścił tak przeraźliwy sygnal dzwiękowy do uzycia w terenie zabudowanym???!! Chyba tylko człowiek bez wyobraźni. Do tego dochodzi złośliwość maszynistów którzy potrafią przejechać na tym sygnale od stasina do janowskiej w środku nocy.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Blisko 30 lat chodziłem tędy do lasu na grzyby, spacery, jako nastolatek próbowałem fotografii ptaków, jeździłem na rowerze, wychodziłem z psem na spacer. Wychodzi na to, że ze mnie niezła recydywa :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech właściciel ogrodzi sobie działkę i po problemie. Na porębie ponoć to modne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wygląda na to że wg decydentów(sic!) Stary Gaj nie jest dla ludzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lasu wam się zachciało, kolej musi zarobić na mandatach które będą wyciagać od spragnionych rekreacji w Starym Gaju. Ewentualnie pozostało jeszcze MPK z os. Widok do Dąbrowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na półwyspie helskim jakoś sobie z tym poradzono - pociągi jeżdżą bardzo szybko, przejścia przez tory są praktycznie co chwilę i jakoś nic się nie dzieje mimo olbrzymiego ruchu wczasowiczów. W czym problem, żeby zrobić podobne przejścia na wysokości Starego Lasu ? Chyba że rzeczywiście chodzi o zarabianie na mandatach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Nie jest wymagane ustawienie ekranów akustycznych" Bo widocznie pracownicy RDOŚ nie mieszkają na Czubach. Jadący pociąg - zwłaszcza wieczorem i w nocy - powoduje cholerny łoskot, a echo niesie na całe Czuby...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Nie jest wymagane ustawienie ekranów akustycznych" - bardzo dobrze, chcę mieć widok na las a nie na płot ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do tłuków z Czubów , wiedzieliście gdzie kupowaliście mieszkania . Buraki wykończyły tor na Zemborzyckiej ale tu przegrywacie . Jeszcze zrobić drogę tak jak była w planach przy torach i będzie ok .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Na półwyspie helskim jakoś sobie z tym poradzono - pociągi jeżdżą bardzo szybko, przejścia przez tory są praktycznie co chwilę i jakoś nic się nie dzieje mimo olbrzymiego ruchu wczasowiczów. W czym problem, żeby  zrobić podobne przejścia na wysokości Starego Lasu ? Chyba że rzeczywiście chodzi o zarabianie na mandatach.
 na półwyspie helskim nie jezdza 160 km/h a tyle beda jezdzic . powinno być przejscie  w ok granitowej i widoku i tyle . teraz dojscie do lasu jest fatalne jak sie chce np z dzieckiem z wozkiem isc.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najgorsze jest to ,że kolej dalej funkcjonuje jak za komuny. Kilkadziesiąt powiązanych ze sobą spółek , spółeczek i każda ma swój mały lub duży interesik. Nie potrafią ze sobą współpracować, są źle zarządzane bo upartyjnione i na każdym kroku widać ,że nie po drodze im z klientami. Klient to wróg bo "coś" chce bo wymaga! Mimo potężnych możliwości finansowania inwestycji w tym bajzlu nic nie da się zrobić a jak już zaczynają robić to projektują buble ( za niskie wiadukty, ślepe przejazdy, przebudowy ciągnące się latami - wiadukt na Kunickiego itp , itd) wystarczy prześledzić kilka ostatnich lat. Ale co się dziwić kiedy do prac dopuszczają tylko "swoje" firmy a inwestycje trwają kilka zmian w zarządach wielu, wielu spółek. Tam nie ma żadnej ciągłości i odpowiedzialności! W normalnym kraju i normalnie zarządzanym przedsiębiorstwie , przed taką inwestycją jak przebudowa linii kolejowej , ktoś przeprowadzając dialog społeczny robiąc wizję lokalną lub oglądając chociażby zdjęcia satelitarne , bez problemu określiłby i zaprojektował ciągi komunikacyjne przyjazne dla społeczeństwa. To naprawdę nie jest takie trudne!
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Platformen guten morgen :)
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Tysiące ludzi chodzi do Starego Lasu???? Mieszkam tam od 20 lat i jakoś nie widać tłumów spacerowiczów. Jedno przejście na wysokości ul. Granitowej w zupełności wystarczy. Nikomu nic się nie stanie jak przejdzie parę(set) metrów dalej. O to chodzi w spacerowaniu. Czyż nie? Doktory mówią, i ja w to wierzę, że dla zdrowia powinno się przejść min 5 km dziennie. Serdecznie zachęcam. Pomaga też na dobry humor i bardziej przyjazne podejście do bliźnich. PS: Do Pana/Pani, który/a pisze do "tłuków z Czubów": wiedziałam gdzie kupowałm mieszkanie. Zapewniam, że większości ludzi, którzy tam mieszkają pociągi nie przeszkadzają, inaczej by się wyprowadzili. Nikogo tam nie trzymają na siłę. Proszę się o na nie martwić ;))))).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A wystarczyłoby zrobić mały "tunel" pod torami po zachodniej stronie dawnej stacji Rury, tam gdzie przy rozjeździe jest przejście przez tory, okoliczni mieszkańcy wiedzą o które chodzi, jest spadek terenu lesnego w stronę południową, więc pochylnia byłaby tylko od strony północnej, a z odwodnieniem nie byłoby problemu. Wówczas byłaby do zrobienia fajna pętelka spacerowa. Przecież nie kosztowałoby to nie wiadomo jakich pieniędzy w porównaniu do ośmiorniczek. No, ale PO CO robić dobrze i z myślą o mieszkańcach, lepiej robić bez głowy i bez pomyślunku na przyszłość.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
moze trzeba podac pkp do sadu o odszkodowanie za przekroczenie norm dot. halasu, jesli dalej nie bedzie ekranow chroniacych przed halasem.teraz przy budowie np drog ekspresowych nawet na najwiekszych zadupiach je stawiaja, a tu w gdzie jest miasto nagle nie maja takiego obowiazku
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
czy przy budowie stacji pkp nie powinno wybudowac sie jakis duzych drog dojazdowych?w planach byla droga od krasnickiej, rownolegla do jana pawla
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na całe szczęście..... jeszcze tylko ekranów tam brakuje..... z tym hałasem to bez przesady
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: