Z tego co wiem, to ma być bardziej przystanek PKP a nie stacja. W planach jest droga dojazdowa od pętli autobusowej, parking, przejście podziemne do lasu, itd...... Nie wiem czy potrzebna jest tam aż dwupasmówka do Kraśnickiej. Choć moim zdaniem kolej mogłaby te pieniądze lepiej spożytkować. Dworzec główny wygląda jak za carskiej Rosji.....
|
|
To kto jęczy Kalina , Dziesiąta , Czechów . Trzymaja Was kredyty . |
|
Pudło. Kredyty dawno spłacone.....:))))) |
|
"gość (dzisiaj o 12:25)
Z tego co wiem, to ma być bardziej przystanek PKP a nie stacja. W planach jest droga dojazdowa od pętli autobusowej, parking, przejście podziemne do lasu, itd...... Nie wiem czy potrzebna jest tam aż dwupasmówka do Kraśnickiej....."------------------akurat duza droga jest potrzebna, tak samo jak byla potrzebna np zachodnia obwodnica lublina. ruch na jana pawla jest duzy, cały czas budowane są tu nowe bloki, bedzie ich jeszcze sporo, powstanie tu szkola, kosciol, nowe sklepy, przystanek pkp, itd a droga zostanie taka sama?powstanie nowej drogi wlasnie od krasnickiej przeniosloby ruch z jana pawla
|
|
Stasin, Marynin i Tereszyn również nie mają przejścia przez tory. Nawet dzieci muszą przechodzić na dziko przez torowisko, bo nie ma innej drogi na przystanek do szkoły. Nikogo to niestety nie interesuje, a giną kolejni ludzie i przybywa krzyży. Wójt, a nawet proboszcz nic z tym nie robią, nie wspominając o PKP. Mieszkańcy zbierali podpisy i nic z tego nie wynikło. Podczas przebudowy drogi - obwodnicy nikt nie zadbał o przejście dla pieszych. Wiadukt, pod którym są tory nie ma miejsca dal pieszych (nie jest dopuszczony do ruchu pieszego), a przez tory nie ma przejścia. JAK NAUCZYĆ DZIECI FRUWAĆ?!
|
|
cos ci się popierdzieliło z tą komuną. to solidarność te kilkadziesiąt spółek z PKP zrobiła. te zdewastowane i pozamykane budynki dworców , to na pewno nie "zasługa" komuny. bur del panuje na kolei ale to wina kolesiów NSZZ |
|
"Przejścia i przejazdy są budowane w miejscach, które mogą usprawnić komunikację na danym terenie, ale jednocześnie oferują najwyższy poziom bezpieczeństwa." Gdyby faktycznie tak było Stacja Lublin Zachód zostałaby zlokalizowana przed lasem. Zamiast przejścia w las powinna być lokalna droga łącząca Stasin z Lublinem.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|