Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Czuby: Na dziko przez tory. Przebudowa niewiele zmieni

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 sierpnia 2017 r. o 19:36 Powrót do artykułu
Z tego co wiem, to ma być bardziej przystanek PKP a nie stacja. W planach jest droga dojazdowa od pętli autobusowej, parking, przejście podziemne do lasu, itd...... Nie wiem czy potrzebna jest tam aż dwupasmówka do Kraśnickiej. Choć moim zdaniem kolej mogłaby te pieniądze lepiej spożytkować. Dworzec główny wygląda jak za carskiej Rosji.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytelniczka z Oś.Poręba przy torach napisał:
Tysiące ludzi chodzi do Starego Lasu???? Mieszkam tam od 20 lat i jakoś nie widać tłumów spacerowiczów. Jedno przejście na wysokości ul. Granitowej w zupełności wystarczy. Nikomu nic się nie stanie jak przejdzie parę(set) metrów dalej. O to chodzi w spacerowaniu. Czyż nie? Doktory mówią, i ja w to wierzę, że dla zdrowia powinno się przejść min 5 km dziennie. Serdecznie zachęcam. Pomaga też na dobry humor i bardziej przyjazne podejście do bliźnich. PS: Do Pana/Pani, który/a pisze do "tłuków z Czubów": wiedziałam gdzie kupowałm mieszkanie. Zapewniam, że większości ludzi, którzy tam mieszkają pociągi nie przeszkadzają, inaczej by się wyprowadzili. Nikogo tam nie trzymają na siłę. Proszę się o na nie martwić ;))))).
 To kto jęczy Kalina , Dziesiąta , Czechów . Trzymaja Was kredyty .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
addj napisał:
Czytelniczka z Oś.Poręba przy torach napisał:
Tysiące ludzi chodzi do Starego Lasu???? Mieszkam tam od 20 lat i jakoś nie widać tłumów spacerowiczów. Jedno przejście na wysokości ul. Granitowej w zupełności wystarczy. Nikomu nic się nie stanie jak przejdzie parę(set) metrów dalej. O to chodzi w spacerowaniu. Czyż nie? Doktory mówią, i ja w to wierzę, że dla zdrowia powinno się przejść min 5 km dziennie. Serdecznie zachęcam. Pomaga też na dobry humor i bardziej przyjazne podejście do bliźnich. PS: Do Pana/Pani, który/a pisze do "tłuków z Czubów": wiedziałam gdzie kupowałm mieszkanie. Zapewniam, że większości ludzi, którzy tam mieszkają pociągi nie przeszkadzają, inaczej by się wyprowadzili. Nikogo tam nie trzymają na siłę. Proszę się o na nie martwić ;))))).
To kto jęczy Kalina , Dziesiąta , Czechów . Trzymaja Was kredyty .
Pudło. Kredyty dawno spłacone.....:)))))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"gość (dzisiaj o 12:25) Z tego co wiem, to ma być bardziej przystanek PKP a nie stacja. W planach jest droga dojazdowa od pętli autobusowej, parking, przejście podziemne do lasu, itd...... Nie wiem czy potrzebna jest tam aż dwupasmówka do Kraśnickiej....."------------------akurat duza droga jest potrzebna, tak samo jak byla potrzebna np zachodnia obwodnica lublina. ruch na jana pawla jest duzy, cały czas budowane są tu nowe bloki, bedzie ich jeszcze sporo, powstanie tu szkola, kosciol, nowe sklepy, przystanek pkp, itd a droga zostanie taka sama?powstanie nowej drogi wlasnie od krasnickiej przeniosloby ruch z jana pawla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stasin, Marynin i Tereszyn również nie mają przejścia przez tory. Nawet dzieci muszą przechodzić na dziko przez torowisko, bo nie ma innej drogi na przystanek do szkoły. Nikogo to niestety nie interesuje, a giną kolejni ludzie i przybywa krzyży. Wójt, a nawet proboszcz nic z tym nie robią, nie wspominając o PKP. Mieszkańcy zbierali podpisy i nic z tego nie wynikło. Podczas przebudowy drogi - obwodnicy nikt nie zadbał o przejście dla pieszych. Wiadukt, pod którym są tory nie ma miejsca dal pieszych (nie jest dopuszczony do ruchu pieszego), a przez tory nie ma przejścia. JAK NAUCZYĆ DZIECI FRUWAĆ?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Najgorsze jest to ,że kolej dalej funkcjonuje jak za komuny. Kilkadziesiąt powiązanych ze sobą spółek , spółeczek i każda ma swój mały lub duży interesik. Nie potrafią ze sobą współpracować, są źle zarządzane bo upartyjnione i na każdym kroku widać ,że nie po drodze im z klientami. Klient to wróg bo "coś" chce bo wymaga! Mimo potężnych możliwości finansowania inwestycji w tym bajzlu nic nie da się zrobić a jak już zaczynają robić to projektują buble ( za niskie wiadukty, ślepe przejazdy, przebudowy ciągnące się latami - wiadukt na Kunickiego itp , itd) wystarczy prześledzić kilka ostatnich lat. Ale co się dziwić kiedy do prac dopuszczają tylko "swoje" firmy a inwestycje trwają kilka zmian w zarządach wielu, wielu spółek. Tam nie ma żadnej ciągłości i odpowiedzialności! W normalnym kraju i normalnie zarządzanym przedsiębiorstwie , przed taką inwestycją jak przebudowa linii kolejowej , ktoś przeprowadzając dialog społeczny robiąc wizję lokalną lub oglądając chociażby zdjęcia satelitarne , bez problemu określiłby i zaprojektował ciągi komunikacyjne przyjazne dla społeczeństwa. To naprawdę nie jest takie trudne!
 cos ci się popierdzieliło z tą komuną. to solidarność te kilkadziesiąt spółek z PKP zrobiła. te zdewastowane i pozamykane budynki dworców , to na pewno nie "zasługa" komuny. bur del panuje na kolei ale to wina kolesiów NSZZ 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przejścia i przejazdy są budowane w miejscach, które mogą usprawnić komunikację na danym terenie, ale jednocześnie oferują najwyższy poziom bezpieczeństwa." Gdyby faktycznie tak było Stacja Lublin Zachód zostałaby zlokalizowana przed lasem. Zamiast przejścia w las powinna być lokalna droga łącząca Stasin z Lublinem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...