Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
zawsze trafi sie jedna co jej wszystko przeszkadza a ja tam balaganu nie widzialem, zreszta trudno jest idealny porzadek utrzymac i najgorsza ta zielen a raczej to badyle co tam roslo i rosnie moze wlasnie dzieki temu jak posieja nowa trawe bedzie lepiej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mieszkam na innym osiedlu / Tatary / i tu tez od paru lat prowadzi się sukcesywnie ocieplanie kolejnych blokow. Ciagle komus cos nie pasuje. Robi sie - zle. Nie robi sie - tez zle. Zawsze znajdzie sie grupa kretynow, ktorym wszysto sie nie podoba. Jak ocieplali nasz budynek to nie slyszalem pretensji. A teraz jak ociepalja sasiedni to ciagle " widziales sasiedzie jak te kuleczki od styropianu lataja, a wiesz pan co dzisaij do tego styropianu dodaja. brud , bialo , niebezpiecznie , nowotwory , tu panie male dzieci mieszakaja". Jak wam sie nie podoba cywilizacja , jeden z drugim, to sie wyprowadz do lasu i w lepiance mieszkaj. Nie bedzie ludzi , technologii, problemow. Tylko wtedy wilki beda za glosno wyly napewno.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Masz dość bałaganu Joanna ? To weź się za siebie i zrób z siebie kobietę, bo wyglądasz gorzej niż to wysypisko, które krytykujesz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znam tą kobietę, straszna baba która nie potrafi zadbać o czystość klatki wokół swoich drzwi do domu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie żaden z was nie ma bladego pojęcia o takich pracach jak powinny wyglądać i jakie są zabezpieczenia i procedury ale wam się nie dziwię- ale żeby inspektor nadzoru budowlanego takie głupoty opowiadał panie P. Krukowski myśl pan zanim zaczniesz pan dalsze bzdury opowiadać i brnąć w kierunku ignorancji to świadczy nie najlepiej o uczelni i wykładowcach którzy fachu uczyli lub żeś pan sam do nauki się nie przykładał !, więc pojedź pan gdzieś na zachód gdzie wykonuje się takie prace min. przez Polaków i zobacz pan jak tam potrafią zorganizować taki front robót jak zabezpieczyć itd. po za tym styropian tam już się nie tnie brzeszczotem który powoduje odrywanie w dużych ilościach kulek a tnie się na GORĄCO i nie ma pylenia zresztą są odpowiednie siatki zabezpieczające itd. na trawniki są kładzione odpowiednie pomosty siatki więc pisanie że dewastacja jest nieuchronna jest potwierdzeniem że brak panu profesjonalizmu albo jest to zwykłe lenistwo połączone z wzięciem paru groszy by wykonawca takich czy innych procedur nie musiał stosować !W moich oczach pan nie dopilnował z sobie znanych powodów wykonawcy a wykonawcy jest to na rękę bo uniknął dodatkowych kosztów a oszczędności w przypadku rusztowań zabezpieczeń są spore !Więc proszę nie wciskać bredni że ktoś gdzieś musi coś położyć niechlujna jest firma alei pan też !.Sumując to powiem panu że tam w cywilizowanych krajach taka fuszerka by NIE PRZESZŁA a pan długo by nie popracował !.No nie bez winy jest sama administracja czyli zleceniodawca że pozwala na takie brakoróbstwo .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: