Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dworzec PKS jeśi już, powinien być obok dworca PKP, a nie w takim rozpoznawalnym miejscu jak podzamcze, szpecąc okolice. Podobnie ten bazar. Nie jestem rodowitym Lublinianinem, ale wierzcie mi - przejeżdżając tamtędy w oczy przejezdnych rzucają się te obskurne bazarowe budy. Ma się wrażenie jakby jechało się przez jakieś slumsy a nie miasto wojewódzkie. Zróbta coś z tym. I naprawcie w końcu tę drogę, Dziura na dziurze!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dośc juz szpecęcych bud w samym centrum miasta! Dworzec autobusowy i bus powinien powstać obok PKP na dworcu południowym miejsca tam jest dość. W sąsiedztwie zamku mogł by powstać najwyżej przystanek do wysiadania. A propozycje przedstawiane może nie są idealne ale z pewnościa lepsze od tego co mamy do tej pory.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja się nie znam, ale patrząc po kolorach to tam głównie szary, czyli zieleni nic tylko sam beton. No super rozwiązanie, w Europie dążą żeby zieleni było jak najwięcej a u nas jak zwykle na odwrót.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak zwykle kupa szkła, tandetnego szkła, no i oczywiście wokoło domy dla nowobogackiej "elity". I to ma być taka innowacja?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
należy wzornictwo nowych obiektów utrzymać w tonie podobnym do istniejącej zabudowy zamku i kamienic a nie pchac stal i szklo, ktore za bardzo z tym kontrastuje.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pks
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy mieszkańcy Lublina przeniesienie dworca PKS w okolice dworca PKP to wielka pomyłka. Wiem, ze w większości miast tak jest, ale tu to nie zda egzaminu. Zauważcie co dzieje sie w godzinach szczytu na rondzie koło Gali i ul. Mlynskiej. Zawsze wielkie korki, a dokładając do tego jeszcze autobusy spowoduje sie paraliż komunikacyjny. Skończony z tymi budami na Ruskiej, ale w ich miejsce wybudujemy Poprostu PKS z prawdziwego zdarzenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten widok Al. Tysiąclecia od strony Lubartowskiej to wcale taki nie będzie. To będzie głęboki wykop ze stromym zboczem od str. Starego Miasta (ze względu na szczupłość miejsca raczej będzie to mur oporowy), a po lewej stronie płynie Czechówka i domy będą na obecnym poziomie. Chyba, że Czechówkę się przeniesie jeszcze bardziej na północ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mogą być tam zbudowane obiekty handlowo usługowe ale nie mieszkania bo nikt z wieży zamkowej (baszty) nie będzie chciał patrzeć na czyjeś wyprane ciuchy na balkonie.W Krakowie pod Wawelem czy innym mieście takiej szopki nie ma pod zamkami.Po reszto mieszkania oszpeciły by tylko to miejsce.Jak to by wyglądało jeśli pomiędzy zamkiem a zabytkowymi kamienicami postawiło by się bloki mieszkaniowe?Miasto chce zrobić interes bo mieszkania tam będą bardzo drogie i stać będzie tylko bogatych?.Mieszkania można stawiać ale przy ulicy Ruskiej naprzeciwko hali targowej żeby ciuchy na balkonach nie były widoczne od strony zamku a kamienice przy ulicy Lubartowskie te 4 piętrowe nie mogą zostać zasłonięte przez bloki 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PArkingi, ludzie parkingi. Gdzie będziemy parkować?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
można tam zbudować obiekty ale w podobnym stylu jak są kamienice wokół a nie budynki ze stali i szkła i mieszać dwie epoki i przez to oszpecać miasto.tak zagranicą sie nie buduje tylko w Polsce.Nawet w Warszawie wysokie apartamentowce stawia sie w jednym miejscu obok siebie a nie koło warszawskiej starówki. Obiekty nowoczesne nie powinno się stawiać w Lublinie na starówce ani w Śródmieściu na obszarze gdzie stoją obok siebie stare zabytkowe kamienice kościoły i zabytki tylko poza tym terenem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
[...], a po lewej stronie płynie Czechówka i domy będą na obecnym poziomie
Drobna poprawka. Ten dom naprzeciwko przejścia może być obniżony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Projekt  rozwiązuję jedynie kwestie przejścia dla pieszych które bez dworca nie będzie już tak oblegane. Najważniejsza jest płynność ruchu i jego bezkolizyjność. Nierozwiązane problemy świętoduska z lubartowską oraz Unii lubelskiej. O ile skrzyżowania z sikorskiego, kompozytorów, 3 maja oraz unii lubelskiej można "puścić" górą to lubartowską już nie.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Koncepcja osadzenia ulicy w tunelu jest całkiem słuszna. W tym momencie po otwarciu obwodnicy ruch z dawnej DK12/17/19 zostanie przeprowadzony na S12/17/19 co pozwoli na zmniejszenie zapotrzebowania ruchu kołowego w tym tranzytowego. Jak ktoś w poprzednich komentarzach zauważył, że po likwidacji dworca zmiejszy się ruch pieszy w obrębie przejść na al. Tysiąclecia, co lekko zmarginalizuje sens budowy tunelu. Patrząc pod względem estetyki taki tunel mógłby dalej istnieć, co umożliwi oddzielenie pasów jezdnych od projektu krajobrazowego tej częsci miasta. Co więcej sztuczne podniesienie placu, może umożliwić budowę parkingów podziemnych, których użytkownicy zostawiali by pojazdy, przesiadając się do komunikacji miejskiej. Od strony ul. Ruskiej i Lubartowskiej powinny być posadzone wysokie krzaki zasłaniające szpetny widok na niezadbane kamienice. Ogólnie koncepcje idą w dobrym kierunku, bo rewitalizacja tej części miasta może przynieść korzyści w postaci większej liczby turystów oraz zwiększenia poczucia bezpieczeństwa osób, które poruszają się tą częścią miasta.   Przy okazji polecam zobaczyć jak rozwiązano takie przejście w Tczewie  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tajemnicą poliszynela jest, że na chwilę obecną sondaże prezentują się tak: PiS 31% PO 25% KNP 7,3% Wspólny Lublin 6,8% Lubelska Lewica Razem 5,2% Ruch Narodowy 1%  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobry projekt. Trzeba tylko zrealizowac i Lublin będzie piękniejszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest chore.   Likwidacja funkcji dworca dla komunikacji busów i autobusów to SMIERC tego miejsca.   Jest to oczywiste dla wszystkich za wyjątkiem planistów z Ratusza ?   W Lublinie utrzymać należy takie 2 miejsca przesiadkowe - komunikacja miejska i zamiejska - to jest Podzamcze i sąsiedztwo PKP dla kierunku południowego.   Jak to zrobić ? Ladnie, nowoczesnie, wkomponowując w resztę zabudowy, ukrywając .   Po cholerę to przejście , gdy nie będzie dworca ?   Zeby żulia ( resztki ) ze Starówki szła po fajki na Ruską ?   ech... żal
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taaa, Park w miejscu po Transpedzie -  PRZECIEŻ W PROMIENIU PÓŁ KILOMETRA NIE MA ZABUDOWY MIESZKALNEJ !!!   DLA KOGO TEN LUKSUS ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
stalowe i szklane pudełka pomiędzy starymi kamienicami - żenada. Ludzie się zachwycają tylko dlatego, że w ogóle jest jakiś projekt ale mało kto zastanawia się jak to będzie wyglądać. U ruskich tak budują - zawsze uważałem, że Lublinowi mentalnie bliżej do Ukrainy niż Europy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pocieszające, że ledwie 17% w ankiecie uważa ten pomysł za fatalny, 60% jest na tak, 20% ma uwagi. Mi osobiście się podobają te wizualizacje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: