Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Szkoda że wnętrze jest autobusowe a nie przedziałowe...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nareszcie po tylu latach coś dokupili, bo jak do tej pory to kolej była rozpieprzana, bo w wakacje jak jechałam z lublina do krakowa i z powrotem to miałam wrażenie, ze jadę pociągami chyba takimi jak były za czasów króla ćwieczka, bo za komuny już były lepsze. Smród w tym pociągu był niesamowity, do tego wnętrze pociągu ohydne, no nie, żeby coś takiego jeździło to wstyd, hańba
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jakość ok, ale czas......nic się nie zmienia:( prawie jak do Gdanska z Warszawy a trasa do Lublina prawie razy krótsza:/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
podłożeni ludzie:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a do Gdyni/Gdańska i Szczecina via Poznań to kiedy Dartem pojedziemy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a do Gdyni/Gdańska i Szczecina via Poznań to kiedy Dartem pojedziemy?
  To jest Polska A - tam jeździ Pendolino... a komfortu podróży niestety nie da się porównać, niestety na włoską korzyść.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polski produkt, cieszymy się i jesteśmy zadowoleni ale z tego co wiem pracownicy fabryki z Bydgoszczy nie bardzo są zadowoleni z wynagrodzeń
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale gęsta siatka połączeń...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan Longin emeryt miał kilka spraw do załatwienia w stolicy... :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Emeryt z Lublina sprawy załatwia w Warszawie - chyba kpicie - lub ten pan jest byłym pracownikiem PKP i jeździ prawie za darmo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dlaczego brak opinii wybitnych znawców; Łysego i kielicha ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KORZYSTAJMY DOPÓKI BUSIARZE Z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM NIE ZLIKWIDUJĄ DARTA.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ranek 30.12.2015r. - Wrażenia z podróży Dart'em z Lublinia do Warszawy I-sza klasą: - wewnątrz ładnie, czysto ale wyposażenie nie powala - wyraźny męczący hałas urządzeń elektromechanicznych umieszczonych pod podłogą ( podczas postoju i jazdy ) - męczący przydźwięk przetwornicy z układu oświetlenia - pociąg ruszył, głośne stukanie kół po torach szczególnie po rozjazdach, wyczuwalna każda nierówność, hałas i telepanie typowe dla jazdy po torach jak w starych składach - ubikacja mała, umywalka mikroskopijna - woda podczas mycia rąk wylewa się poza - siedzenia niezbyt wygodne i trochę za twarde, mało miejsca na nogi chociaż to I-sza klasa Wnioski - trochę odpacykowana i unowocześniona wersja jednostki EN57 jężdżącej na trasach lokalnych
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...wystarczyły dwa miesiące, abyśmy powrócili do cywilizacji. Popłuczyny Tuska nietęgie maja miny, że i Polska C ma swoje pociągi na poziomie, a nie jak za ich czasów w brudzie i smrodzie... I co teraz powiecie wisielce cholerne? Nadal nasz rząd zajmuje się tylko sobą, czy i narodem także? Tylko bydle nie dostrzeże tego, co dobre i pozytywne w krótkim można dokonać czasie ... A ten emeryt Longin, to chyba do Kopaczowej z hołdem jeździł, że miał cos do załatwienia w stolicy! PO-matoły nadal się ujawniają, ale to ich schyłkowy już czas! Teraz weźmie się za mordy krzykaczy i pokaże, kto teraz rządzi w kraju, gdzie ludzie wierzący byli prześladowani za swoje miłość do Jezusa Chrystusa Króla Polski. Cieszy informacja o pociągu do Częstochowy, to może wreszcie zaczniemy poganiać ateistów na pielgrzymki, aby zrozumieli swoja głupotę oraz potęgę wynikającą z wiary!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...wystarczyły dwa miesiące, abyśmy powrócili do cywilizacji. Popłuczyny Tuska nietęgie maja miny, że i Polska C ma swoje pociągi na poziomie, a nie jak za ich czasów w brudzie i smrodzie... I co teraz powiecie wisielce cholerne? Nadal nasz rząd zajmuje się tylko sobą, czy i narodem także? Tylko bydle nie dostrzeże tego, co dobre i pozytywne w krótkim można dokonać czasie ... A ten emeryt Longin, to chyba do Kopaczowej z hołdem jeździł, że miał cos do załatwienia w stolicy! PO-matoły nadal się ujawniają, ale to ich schyłkowy już czas! Teraz weźmie się za mordy krzykaczy i pokaże, kto teraz rządzi w kraju, gdzie ludzie wierzący byli prześladowani za swoje miłość do Jezusa Chrystusa Króla Polski. Cieszy informacja o pociągu do Częstochowy, to może wreszcie zaczniemy poganiać ateistów na pielgrzymki, aby zrozumieli swoja głupotę oraz potęgę wynikającą z wiary!
Tylko PALANT może tak napisać jak w przypadki POLAK-a. - PESA Bydgoszcz, producent DARTÓW, była w stanie upadku ( za czasów PiS), została sprywatyzowana za przysłowiową "złotówkę", zmodernizowana, i produkuje nie tylko DARTY ale nowoczesne tramwaje do komunikacji miejskiej, szynobusy dla przewozów regionalnych - jeżdżą takie po torach od kilku lat z Lublina do Zamościa, Parczewa i Stalowej Woli - DARTy to nie zasługa PiS-u, kontrakt był podpisany na 20-cia składów około 3-ch lat temu - w tym roku zostały dostarczone także zestawy wieloczłonowe FLIRT firmy Stadler Siedlce - 20 składów na które kontrakt był podpisany 3 lata temu. Składy FLIRT są produkowane w zakładach które były tak jak PESA w stanie upadku, także sprywatyzowane za "złotówkę", zmodernizowane i produkujących od kilku lat nowoczesny tabor dla potrzeb przewoźników PKP. POLAK - jeżeli mówisz, że to dzięki zmianie rządzących  od 2-ch miesięcy PiSowcom to masz nierówno pod sufitem. Polecam - poczytaj na stronie rynek-kolejowy.pl a dowiesz się o całości sprawy kontraktów na FLIRTy i DARTy oraz o modernizacji kolei trwającej od kilku lat
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szalu nie ma. Po pierwsze darty sa w stanie jechać z predkoscią 160 km/h a przy obcenym stanie torów na trasie Lublin -Warszawa nie beda w stanie rozwinac nawet 120 km/h . Po drugie polecieli po taniosci w 2 klasie. W oryginalnym projekcie miały po lewej miało byc dwa rzedy siedzien po prawej jeden( tak jak w klasie pierwszej) upchali tych siedzen i po dwa rzedy z kazdej strony. pociag jest dosc wąski wszyscy upachani jak sarynki w puszcze. dwie osoby beda miały problem żyby sie mienać w przejsciu, dwie osoby z duzymi bagzami w ogole sie nie miną :) ciasnota! :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do: Polak! Nie podejmuj dyskusji z nabuzowanymi hormonami PO-krakami, bo oni zawsze i wszędzie dopatrzą się winy PiS!. A są tak głupie, że nie chcieli widzieć, jak ich Tusk z innemi zniszczył i zmasakrował Polskę! Te typki nie widza dobra, które nam Pan Bug zesłał i nigdy nie dopatrzą się dobroci wynikającej z wymodlonych przez prawdziwych Polaków władzy Jarosława Kaczyńskiego!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobry sprzęt, aż szkoda go trochę na te nasze tory, się chłopak nawet nie ma gdzie zbytnio rozpędzić. Skoro mamy nowe pociągi przydałoby się trochę o infrastrukturze pomyśleć, oj przydałoby się.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kążdy postęp cieszy.Może doczekamy na trasie Lublin Rzeszów i Lublin Kraków pociągów Stadler.Podobnie jak w DART to wygoda , bezpieczeństwo ekologia i ekonomia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czas na siec elektryczna na Zamosc tez chcemy nowoczesnych skladow bo to sie nam nalezy i tyle w temacie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: