Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Deptak może sięgnąć ul. 3 Maja. Marszałek zostaje

Utworzony przez ~krysia~, 25 lutego 2010 r. o 09:08 Powrót do artykułu
Bardzo słusznie! Dodatkowo należy równolegle wprowadzić strefę płatnego parkowania w całym śródmieściu. Zobaczcie jak pięknie funkcjonuje to w Poznaniu. Będąc tam ma się wrażenie, że miasto jest puste. Te place i skwery, pięknie. Samochody należy wyprowadzić ze śródmieścia. Miasto powinno pamiętać jednak o tym, by w przyszłości unikać budowy siedzib instytucji publicznych w ścisłym centrum. Powinny one znajdować się w różnych częściach miasta. W przypadku Lublina ma to krytyczne znaczenie. Dziś każdy "wali" do centrum, bo tam skupiły się prawie wszystkie najważniejsze instytucje. Jako przykład rozsądnego postępowania podam przeniesienie części sądu rejonowego na Zana. I tak powinno się to robić. Czekam na realizację wyżej opisanych planów. Może Lublin kiedyś zacznie wyglądać jak duże miasto, a nie jak przygraniczne targowisko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Poznaniu skwery i place a w Lublinie .....?Obawiam się, że może wrócić pomysł zabudowania jedynego placu w centrum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli deptak ma zostać wydłużony do Kołłątaja, to co z autobusami komunikacji miejskiej, które obecnie zatrzymują się przy Poczcie Głównej? Wszystko zostanie puszczone przez 3-go Maja? To trochę bez sensu, żeby np. #13 jechała tamtędy do dworca PKP. A wąziutka ulica Kołłątaja już dzisiaj jest zapchana, więc będzie korkować się jeszcze bardziej. Poza tym trwa remont LCK i zlikwidowano znajdujący się tam przystanek. Jak więc dostaną się do centrum ci, którzy tam pracują, albo przyjeżdżają coś załatwić? Coś mi się wydaje, że lublinianie boleśnie odczują na swoich nogach te dodatkowe 250 metrów deptaku...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam propozycję wkopania się pod plac litewski i stwierzenia tam parkingu z prawdziwego zdarzenia, który rozwiązały problem parkowania w centrum. Pod ziemią, a przestrzeń nad pozostałaby taka sama. Pusty plac więc nie trzeba byloby niczego burzyć, rozbierać. Takie prakingi są we wszystkich miastach zachodniej Europy, a Lublin o ile mi wiadomo pretenduje do miana metropolii. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie żartuj, ja jestem za ograniczeniem ruczu kołowego całkowicie w centrum i częściowo w śrudmieściu oraz wprowadzenia specjalnych buspasów na drugiej strefie tak jak to jest w długoterminowym planie. Za dużo osób jeździ prywatnymi samochodami "2 metry" do pracy, a przez to miasto staje się mało przepustowe. W niderlandzkich miastach dawno zrozumiano że nie można w nieskończoność poszeżać ulic i należy postawić na komunikację miejską i ograniecznie ruchu w centrum. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panowie i panie. Jestem za przedłużeniem deptaka, aż do ulicy Kołłątaja - ale tylko jeśli pod placem i pod tym "nowym" deptakiem powstanie podziemny parking, chociaż taki jak w plazie. minimum 2 kondygnacje pod ziemią. Wjazd i wyjazd w miejscu obecnego skrzyżowania ulic kołątaja/krakowskie. wyjazdy na boki i na wprost. MARZENIA nic nie kosztują. Wyobrażacie sobie jakie to jest genialne i proste rozwiązanie. A jak trudno o jego realizację. Dlaczego w ogóle nikt o tym nie myśli ?? oddalam argumenty że będzie "alchemia" czy tam "arkady" niedaleko, bo mieli coś tam robić a już dobre 9 miesiecy spóźnieźnia. APEL do urzędników. Zaciagnać kredyt i wybudować parking podziemny. W koncu aspirujemy do miana metropolii. Okoliczne Hotele by sie dołozyły. Moze by srodki z Unii dali, albo UEFA w ramach euro 2012. ODROBINĘ CHĘCI i ruszyć te urzędnicze tyłki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedynym podziemnym obiektem jaki powinien się znaleść pod placem jest parking!!!!!! Ale najłatwiej jest zakazać wiazdu do centrum pojazdom niż trochę ruszyć głową, zainwestować i problem parkowania rozwiązać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zróbmy deptak aż do Warszawy. Będzie to inwestycja która szybko się opłaci, poniważ zakaz ruchu pojazdów po deptaktu spowoduje, że nie będą się robiły dziury i koleiny, województwo zaoszczędzi na remoncie drogi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wreszcie!. Czas najwyższy zacząć zaorywać to niby miasto. Lubelskie buraki będą miały się jeszcze lepiej. Jaki kretyn zamyka ulice gdy w tym samym czasie ze względu na prowadzone prace budowlane będą znaczne utrudnienia w ruchu. Znowu ścieżki rowerowe?. Jak zwykle zamiast ułatwić ludziom życie to się go celowo utrudnia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tomasz napisał:
Zróbmy deptak aż do Warszawy. Będzie to inwestycja która szybko się opłaci, poniważ zakaz ruchu pojazdów po deptaktu spowoduje, że nie będą się robiły dziury i koleiny, województwo zaoszczędzi na remoncie drogi.
Jaka to będzie promocja miasta. Mówić będą o nas na całym świecie. Miasto znajdzie się w księdze rekordów. Będzie więcej miejsca na pomniki i można będzie wyznaczyć ścieżkę rowerową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka "ale" : 1. Autobusy pojadą Kołłątaja i Narutowicza - na Kołłątaja trwa remont CK i przystanek MPK został na ten czas zlikwidowany; jadąc więc linią 13 jeden przystanek będzie pod Sądem Rejonowym, a następny dopiero na Narutowicza (tuż powyżej Okopowej) - nie za daleko ? 2. Czy deptak ma być "pstryczkiem w nos" właścicielowi Galerii Centrum, który planuje dużą inwestycję budowlaną w tym miejscu ? Ograniczy to dojazd do tego miejsca ślepą z założenia Kapucyńską - puśćcie cały ruch kołowy przez Narutowicza i dodajcie budowę ... wyobraźnia u co niektórych nie działa tak jak należy. 3. Dodatkowo po zakończeniu inwestycji w tym miejscu będziemy mieli galerię handlową, do której lublinianie będą ciągnąć setkami, często własnym pojazdem, bo zaparkują pod galerią gratis - to jak będzie wyglądał ruch na jedynej drodze dojazdowej do tego miejsca - ul. Narutowicza ? JEDEN WIELKI KOREK !!! I Korek będzie od Głębokiej (jakby już go nie było), na Okopowej, na Bernardyńskiej, na Mościckiego. Autobusy będą jechać od KWP do pl. Wolności 15 minut ... 4. Łatwo zamknąć ruch na danym odcinku - proszę bardzo, przywilej władzy. Ale proszę jednocześnie zaproponować połączenia alternatywne, bo na sprawną komunikację miejską przestałem już liczyć. Marzy mi się jednak rozwiązanie widziane w Pradze - kwit z parkingu na przedmieściach jest biletem całodziennym na wszystkie rodzaje i linie komunikacji publicznej ... 5. ul. Narutowicza to jedna z tras północ-południe, których nie można zatykać. I tak przejazd na tym kierunku jest, delikatnie mówiąc, bardzo utrudniony. 6. Co z obiecywanym przez władzę dużym parkingiem pod pl. Litewskim ? Deptak - kiełbasa wyborcza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[quote name='"mig"']4. Łatwo zamknąć ruch na danym odcinku - proszę bardzo, przywilej władzy. Ale proszę jednocześnie zaproponować połączenia alternatywne, bo na sprawną komunikację miejską przestałem już liczyć. Marzy mi się jednak rozwiązanie widziane w Pradze - kwit z parkingu na przedmieściach jest biletem całodziennym na wszystkie rodzaje i linie komunikacji publicznej ...[/quote]Dodatkowo całe śródmieście bez darmowych miejsc parkingowych. I ścieżki rowerowe, którymi można by dojechać w konkretne miejsca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mikra napisał:
. I ścieżki rowerowe, którymi można by dojechać w konkretne miejsca.
Najlepiej zadaszone i z podgrzewaną nawierzchnią oraz z pochylniami do restauracji na piętrach aby można było swobodnie wjechać rowerem? Wyjmij pompkę i pier***nij się w łeb. Tylko mocno!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Straszydło postawione be zezwolenia na centralnym placu miasta -to tylko możliwe w kraju postsowieckim. Poczytajcie sobie o tym gościu siedzącym na koniu . Prawda sobie a mity sobie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest to dobry ruch, o ile miasto wykona kolejne posunięcia takie jak: - budowa parkingów w okolicach okalających ścisłe centrum - jak np. parking w Poznaniu na ul. Św. Michała 43, - drastyczne ograniczenie liczby aut w centrum, może przemówi to do rozsądku leniom mającym niecały kilometr do pracy, - zwiększenie liczby kursów autobusów, zwłaszcza linii prowadzących z odległych dzielnic, np. nr 40, - poprawa infrastruktury MPK - nowe autobusy, wyświetlacze z czasem przyjazdu na przystankach, klimatyzacja w autobusach, - budowa ścieżek rowerowych i miejsc do parkowania rowerów itp. parking pod placem litewskim - czemu nie?? ile przy okazji budowy odkryto by może śladów minionych epok....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lsd napisał:
Straszydło postawione be zezwolenia na centralnym placu miasta -to tylko możliwe w kraju postsowieckim. Poczytajcie sobie o tym gościu siedzącym na koniu . Prawda sobie a mity sobie.
Co według ciebie jest prawdą a co mitem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lsd napisał:
Straszydło postawione be zezwolenia na centralnym placu miasta -to tylko możliwe w kraju postsowieckim. Poczytajcie sobie o tym gościu siedzącym na koniu . Prawda sobie a mity sobie.
No cóż, jak widać niektórzy ciągle tęsknią z łezką w oku za sowieckim sołdatem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...