Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W Lublinie to może nowośc ale nie na świecei , ale już taka jest polska nauka.rozwiazania otrzymane w uczelnianym laboratorium patentuje się jako otrzymane w piwniczce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale na świecie, już tak robią...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To czy paliwo bedzie tanie czy drogie zależy tylko i wyłącznie od Urzędu Skarbowego i pobieranych podatków.Naukowcy męczą sie nad nowymi rozwiązaniami technicznymi, a wystarczy urealnić cene ON, a zdolności kadry naukowej skierować na rozwiązywanie innych problemów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Marnowanie pieniędzy i czasu. Proponuję profesrkowi, za 0,1% wymienionej kwoty wycieczkę do Niemiec.Niech się zapozna z tamtejszą techniką z okresu II WŚ. T.zw "holzgas"., zasilanie silników pyłem węglowym, "diesel" w lotnictwie (połowa lat 30 ub. wieku) i inne rozwiązania. .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prof.Wendeker to geniusz. Od załatwiania sobie dotacji bo taki silnik jest już od 40 lat. Coś ostatnio cicho o jego równie genialnym koledze /też profesorze!/ Dobiesławie Nazimku co z Premierem Pawlakiem mieli robić benzynę z Nałęczowianki. Szykuje kolejny projekt na dotację? Rektor PL ma chyba za dużo pieniędzy jak wydaje na takich "Naukowców".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co oni chcą badać !? Pól autobusów miejskich w Londynie jeździ na CNG a w Polsce taki pojazd oferuje IVECO w modelu DAILY. Na nowo Amerykę chcą odkryć a taka kasa piechotą nie chodzi w sumie może warto złożyć dotacje na badanie zawartości prawdziwej wódki w wódce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CNG na Felinie po 3 zł, LPG na orlenie obok 2,73. Gdzie to tańsze CNG?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Janina napisał:
CNG na Felinie po 3 zł, LPG na orlenie obok 2,73. Gdzie to tańsze CNG?
CNG cena za m3 a LPG za litr
Zaloguj się, aby oddać głos
0
? Przeciez juz od lat diesle jezdza na CNG... i LNG ktorego w polsce nie wiedziec czemu nie ma w ogole..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Janina napisał:
CNG na Felinie po 3 zł, LPG na orlenie obok 2,73. Gdzie to tańsze CNG?
Tylko zauważ że LPG auto spala 20-30% więcej niż benzyny. Przy CNG nie ma tej zwyżki i auto pali CNG tyle ile pali benzyny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w Rzeszowie wiele autobusów miejskich od lat jeździ na CNG!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Diesel na gaz!!! Woooowww! Dzienikarze matołki robią sensację z hitorycznych już rzeczy. Żenujące!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy to nie jest wyważanie otwartych drzwi????? Popatrzcie ile w naszym mieście jezdzi autobusów zasilanych gazem i przecież te nowe które mają jezdzić po naszym mieście też mają być zasilane gazem. Co w tym nowego? Chyba to że złapali głupiego który daje im kasę na zabawki!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast docenić pomysłowość badaczy z Politechniki trolle piszą głupkowate paszkwile. W profesjonalnym portalu gazowym ludzie znający się na rzeczy chwalą lubelskie rozwiązanie. http://gazeo.pl/lpg/diesel-na-gaz-lpg/Gazodiesel-inaczej,artykul,6362.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
set up an individual, or simply Michael Kors Bags own an individual created Michael Kors Outlet Online on your behalf by your service provider Michael Kors Purses . An individual's service provider will best Michael Kors Outlet Handbags supply you with instructions Michael Kors Purses on what going { Michael Kors Outlet Handbags about doing this..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiedza doświadczenie i umiejętności to cechy, które muszą posiadać mechanicy pojazdów samochodowych. Naprawa wtryskiwaczy common rail wymaga tych cech gdyż są to najbardziej skomplikowane wtryskiwacze jakie dotąd wyprodukowała firma Bosch. Oczywiście trwają cały czas prace nad udoskonaleniem tego typu wtryskiwaczy i pomp choć ciężko powiedzieć kiedy dostana się do masowej produkcji. Naprawa tych wtryskiwaczy i tak na razie nie będzie możliwa ponieważ firmy bronią się jak mogą bo na czym się zarabia dobre pieniądze jak nie na sprzedaży nowych pomp i wtryskiwaczy common rail. Pierwsze generacje wtryskiwaczy i pomp można było naprawiać bardzo profesjonalnie co można zobaczyć w procesach regeneracji na .Bardzo wiele firm zwłaszcza z krajów azjatyckich próbują tworzyć repliki tych części , ale są one bardzo niskiej jakości i nie warto ich montować bo przebiegi na nich są połowę krótsze http://www.wtryskiwacz.com/etapy.html niż na oryginalnych częściach boscha. Jedynie części firmy delphi common rail można spokojnie montować i spełnią w samochodzie swoją role prawie jak fabrycznie nowe części, ale to wyjątek. Regeneracja naprawa wtryskiwaczy na częściach delphi jest opisana szczegółowo na http://www.wtryskiwacz.com Doskonały sprzęt daje rewelacyjne efekty , które są nie do zdobycia bez tak precyzyjnych narzędzi które zapewniają dokładność pomiarów nawet do jednego mikrona. Wiele przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej próbuje kopiować te maszyny ale bez powodzenia. Naprawa wtryskiwaczy na tego typu sprzętach jest nie dokładna mało precyzyjna co finalnie przekłada się na efekt końcowy w postaci wielu usterek podczas eksploatacji zwłaszcza samochodów ciężarowych robiących miliony kilometrów rocznie. Bosch Service nie idzie na tania jakość bo wiadomo ,że to się w perspektywie czasu nie opłaci, a dobrze zainwestowane nawet duże pieniądze w naprawę na wysokim poziomie zwróci się wielokrotnie. Adres takich stanowisk naprawczych jest na http://www.wtryskiwacz.com/blisko.html i wcale nie tak daleko od siebie jak mogło by się wydawać. Na pewno warto wszystko zobaczyć osobiście do czego zachęcamy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: