Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W samym Lublinie to przydałyby się jeszcze trzy przystanki na tej linii: w okolicach ul.ul. Diamentowej/Janowskiej pomiędzy wiaduktami, na wysokości przejazdu w ciągu ul. Kasprowicza oraz pod wiaduktem na Metalurgicznej lub dalej, w pobliżu ul. Brzegowej. Z tym, że to już chyba Świdnik jest. Do tego przystanek pomiędzy Stasinem a Motyczem np. w okolicy widauktu pod DK19, ale to już gmina Konopnica. Ponad to likwidacja Lublina Północnego i zamiast niego wybudowanie przystanków tuż za zjazdem na Tatary (okolice ul. Chemicznej) i dalej za wiaduktem nad ul. Mełgiewską. W momencie likwidacji przejścia podziemnego na tereny dawnego FSC, ten dworzec przestał spełniać swoją rolę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Chinach pociągi z Szanghaju do Pekinu 1400 km pokonują w 4h i 40min czyli z Lublina do W-wy powinny jechać 35min.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Osobiscie nie widze sensu inwestycji w przebudowe, aby pociągi rozwijały prędkość 160km/h. Wiadomo, ze miasto chce po prostu wydać pieniadze aby ktoś zarobił. Taka inwestycja, jest czesto na dzieciolecia. Jak robic, to robic to dobrze. Przygotujmy trase na prędkości rzędu 200+ km/h.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Osobiscie nie widze sensu inwestycji w przebudowe, aby pociągi rozwijały prędkość 160km/h. Wiadomo, ze miasto chce po prostu wydać pieniadze aby ktoś zarobił. Taka inwestycja, jest czesto na dzieciolecia. Jak robic, to robic to dobrze. Przygotujmy trase na prędkości rzędu 200+ km/h.
1. To inwestycja państwowa, a nie miasta Lublin. 2. Dostosowanie do prędkości 160 km/h to dobry kompromis między osiągniętym efektem a poniesionymi wydatkami. 3. Dostosowanie do 200 km/h wymusza likwidację wszystkich przejazdów (czyli trzeba by ponad 100 przejazdów przebudować na wiadukty nad/pod torami lub je w ogóle usunąć), a ponadto wg obecnych przepisów wymusza obecność 2 mechaników/maszynistów prowadzących pociąg. 4. Największy zysk czasowy będzie wynikiem dobudowy drugiego toru między Pilawą a Otwockiem oraz wymiana wszystkich zwrotnic, które będą dostosowane do szybkiego przejazdu przez nie, bo teraz często widzimy, że pociąg musi jechać 20-30 km/h w obrębie stacji. Teraz już nie powinno tego być. Prędkość maksymalna szlakowa nie ma takiego znaczenia, bo już teraz pociągi pomykały po 130 km/h
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1.a) Lublin będzie musiał tylko dobudować drogę dojazdową do nowego przystanku kolejowego w rejonie Czubów. 2.a) Nie sugerujcie się podawaną wartością inwestycji, czyli "prawie 4 mld zł". Złożone oferty firm będą pewnie opiewać na ok. 50% tej kwoty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czemu nie 220 km/h ? i czemu nie aż to Rzeszowa Nowa trasa Pedolino: Wawa-Lublin-Rzeszów-Kraków-Wawa
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: