WIOCHA... niestety, znowu ten prowincjonalizm jak w tv Lublin... Obstawianie jakiejs "modelki" do wypromowania miasta jest gruba pomylka. A gdzie te miejsca, ktore nalezaloby zobaczyc (to te pola?), a gdzie te produkty, ktorych nalezaloby sprobowac? (te jablka z Tesco?). Lublin to miasto uniwersyteckie, to piekna starowka, podzamcze (z dworcem do natychmiastowej przebudowy), to scena plastyczna KUL, katedra, piekne kosciolki (tak, tak! we Francji czy Niemczech to wlasnie zwiedzaja turysci), to browar, wystarczy dorzucic do tego troche folkloru z prawdziwego zdarzenia, wyrobow rzemieslniczych... itp., zrobic sciezki rowerowe i uporzadkowac Zalew.... niby tak niewiele potrzeba, bo miasto samo w sobie jest piekne, potrzebuje tylko szlifu i DOBREJ promocji. Ale obrany kierunek, to znowu pudlo... mnie ta reklama w ogole nie zacheca, wrecz przeciwnie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz