Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To wymyślili! a co z trasami, gdzie zawsze są korki? za to że tak WYGLĄDA RUCH W MIEŚCIE W GODZINACH SZCZYTU MAM PŁACIĆ IM PODWÓJNIE???? CHYBA POGIĘŁO DO RESZTY!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja jade trase z jednego konca miasta na drugi i mam cie Panie prezydencie w glebokim powazaniu podobnie jak pana chore pomysly! Widze ze nic nie robisz patalachu dla ludzi dobrego tylko sciagasz z nich wszystkimi mozliwymi sposobami kase z kieszeni. Jestes gorsza szarancza niz kanary w tych autobusach!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Super pomysł" właśnie rozważałem przesiadkę z samochodu na MASOWE RAŻENIE, ale w tym przypadku dalej będę jeździł autem mimo iz do pracy mam 5km i jest bezpośredni autobus. Ze względu na korki musiałbym kasować bilet 30 min. czyli bagatela 6 PLN dziennie jakieś 120 PLN miesięcznie, a moje auto na miesiąc spali paliwa przy obecnych cenach za 150 -170 PLN. Dodatkowy plus to taki że nie muszę wystawać po przystankach. Życzę szczęścia i gratuluje pomysłu "Panu Prezydentowi", ale myślę ze powinien już pojechać na Politechnikę i sprawdzić swoje stare biurko czy jeszcze stoi bo na drugą kadencję nie ma co liczyć? Mam nadziej że nie spełni się stare porzekadło "po złym panie jeszcze gorszy nastanie" - chociaż tak to wygląda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba już mu się kompletnie w głowie przewróciło... Chyba, że to celowe działanie, żeby miał co odwoływać w kolejnej kampanii wyborczej... Jednym słowem - ŻENADA !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
za nieudolność władz miasta ktoś musi płacić! tylko deb*** może proponować zależność ceny od czasu - przecież powinno się płacić za kilometry. Miasto nic nie robi aby poprawić przepustowosć, czasy przejazdu się wydłużają, jeszcze kilka miesięcy a szybciej pokona się trasę 5 km piechotą niż komunikacją miejską w Lublinie. Kochani trochę optymizmu - przecież dobrowolnie musimy zgodzić się na bezpodstawne podwyżki pensji dla prezydenta miasta - właśnie podali , że ten nieudacznik dostanie ok 400 zł podwyżki (coś ok. 12 tys miesięcznie - a przecież tyle nie zarabiają w ciągu roku obywatelki tego koziego grodu)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rano - około 7 - 8.30 - są takie korki, że przejazd między sąsiednimi przystankami (od Czubów do Politechniki) zajmuje autobusowi nawet 20 minut. Co w takiej sytuacji mają robić pasażerowie? Zapewne ze stojącego w korku autobusu wzywać policjantów, by na przystanku przy Politechnice zgłosić podejrzenie popełnienia przestępstwa przez władze Miasta Lublin (włącznie z Radą Miasta, jeśli zatwierdzi projekt tego knota cenowego). Czy normalny zdrowy człowiek pomysłodawcę takiej durnoty zatrudniłby przy pasaniu gęsi? Może w Politechnice Lubelskiej, i to po znajomości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niestety jak Pasto Polskie olewa nasz region nie budując obwodnić,nowych dróg a miasto się korkuje.A 15 min bilet i tak bedzie wazny jak nawet przekroczy się czas z powodu korków(przynajmniej tak było kiedyś)A prywaciaże już w czerwcu mieli przejść na bilety ale widać dobrze dają łapówki skoro do dzisiaj nie mają ani biletów ani kasy fiskalnej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ree napisał:
Niestety jak Państo Polskie olewa nasz region nie budując obwodnic,nowych dróg a miasto się korkuje.A 15 min bilet i tak bedzie wazny jak nawet przekroczy się czas z powodu korków(przynajmniej tak było kiedyś)A prywaciaże już w czerwcu mieli przejść na bilety ale widać dobrze dają łapówki skoro do dzisiaj nie mają ani biletów ani kasy fiskalnej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Genialny pomysł !!! rewolucja, żaden inny prezydent by tego nie wymyślił tylko ON!! to jest obraz władzy tej, poprzedniej i każdej, jakiś czas temu przecież zlikwidowali bilety czasowe i wprowadzili jednorazowe. Teraz wracają do tego. Wiec pytam sie po co była poprzednio zmiana i marnowanie czasu na wymyślanie takich pierdół, weź się Pan za konkretną robotę albo zwolnij stołek...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie na Zachodzie to jest normalne. Jeżdzi się na czas. Jak kupiłem w Marsyli bilet za 1,70 Er to do pracy jechałem: autobusem, metrem i 2 tramwajami i to na ten sam bilet. W Lublinie musiałbym kupić 3 bilety. Sama Marsylia ma 865 tys. mieszkańców a region 1,8 mln mieszkańców i do tego dostosowana jest sieć komunikacji publicznej. Chodzi tylko o kasowniki i to wysokiej klasy. Jak wchodzilem do autobusu to po włozeniu do kasownika lewego biletu odezwał się charakterystyczny pisk i od razu pasażerowie wiedzieli że to gapowicz. W metrze na zły bilet nie puściła bramka. Najlepiej było w tramwaju bo bilet trzeba kasować w automacie zlokalizowanym na przystanku. Ale tam jest masa kontroli, czasami podczas jednego kursu miałem kilka spotkań z kanarami. Każdy z nich miał maszynkę, która w mig odczytywała ważnośc biletu. W Marsyli w ciągu roku bilety potaniały : normalny z 1,70 Er na 1,50 Er. Ponadto było masę zniżek np. bilet 4 godzinny kosztowal 2,80 er : kupiony automacie w metrze 1,20 er a więc 40% mniej niż gdzie inndziej ( kierowca, kiosk). Jak jechałem po zakupy tygodniowe do Carfeuru 10 km od centrum to wystarczał mi bilet godzinny za 1,20 er. Dojazd 20 min, zakupy 35 min i po 55 min bilet skasowany w danym środku był ważny do stacji końcowej bo ostatni kurs rozpoczął się przed upływem 60 min. Jeżeli w Lublinie wprowadzonoby taki model jak jest na zachodzie to tylko przyklasnąć. Czysty zysk dla pasażerów. Ale diabeł tkwi w szczegółach. Pożyjemy to zobaczymy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wieśniak napisał:
Ludzie na Zachodzie to jest normalne. Jeżdzi się na czas. Jak kupiłem w Marsyli bilet za 1,70 Er to do pracy jechałem: autobusem, metrem i 2 tramwajami i to na ten sam bilet. W Lublinie musiałbym kupić 3 bilety. Sama Marsylia ma 865 tys. mieszkańców a region 1,8 mln mieszkańców i do tego dostosowana jest sieć komunikacji publicznej. Chodzi tylko o kasowniki i to wysokiej klasy. Jak wchodzilem do autobusu to po włozeniu do kasownika lewego biletu odezwał się charakterystyczny pisk i od razu pasażerowie wiedzieli że to gapowicz. W metrze na zły bilet nie puściła bramka. Najlepiej było w tramwaju bo bilet trzeba kasować w automacie zlokalizowanym na przystanku. Ale tam jest masa kontroli, czasami podczas jednego kursu miałem kilka spotkań z kanarami. Każdy z nich miał maszynkę, która w mig odczytywała ważnośc biletu. W Marsyli w ciągu roku bilety potaniały : normalny z 1,70 Er na 1,50 Er. Ponadto było masę zniżek np. bilet 4 godzinny kosztowal 2,80 er : kupiony automacie w metrze 1,20 er a więc 40% mniej niż gdzie inndziej ( kierowca, kiosk). Jak jechałem po zakupy tygodniowe do Carfeuru 10 km od centrum to wystarczał mi bilet godzinny za 1,20 er. Dojazd 20 min, zakupy 35 min i po 55 min bilet skasowany w danym środku był ważny do stacji końcowej bo ostatni kurs rozpoczął się przed upływem 60 min. Jeżeli w Lublinie wprowadzonoby taki model jak jest na zachodzie to tylko przyklasnąć. Czysty zysk dla pasażerów. Ale diabeł tkwi w szczegółach. Pożyjemy to zobaczymy.
Tylko zapomniałeś, że my nie mieszkamy na zachodzie! Tutaj to Lublin, gdzie w szczycie przejazd od ul 3go Maja do Jana Pawła trwa czasami 40 min!!! Tutaj nie ma metra - może o tym nie wiesz? Najpierw trzeba usprawnić ruch??? w lublinie a później wprowadzać takie zmiany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przedstawię się jestem kierowcą autobusu.Co Wy sobie wszyscy myślicie.Pomysł jest dobry.Ceny to nie wiem,może troszkę za wysokie.Powiedziałem TROSZKĘ. Jak się jeździ po Lublinie,wiadomo w korkach czekają wszyscy.Są olbrzymie przepały paliwa nic nie można zaoszczędzić.Dlatego sytuacja firmy jest zła i brakuje dla nas na premie.Koszty przepałów powinni pokryć pasażerowie. Jak ktoś jeździ prywatnym autem do pracy to też czeka w korkach i jego auto zużywa więcej paliwa.Czyli dojazd kosztuje więcej.A jak autobus czeka w korku to co? ma to zapłacić firma? Wykluczone.Mają zapłacić pasażerowie.To chyba jasne.Kiedyś mieliśmy oszczędności teraz są tylko przepały. Koszty przepałów mają pokryć pasażerowie. Pomysł jest dobry. Nie chwalę naszego prezydenta ale w tym wypadku pomyślał ekonomicznie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niki lauda napisał:
Przedstawię się jestem kierowcą autobusu.Co Wy sobie wszyscy myślicie.Pomysł jest dobry.Ceny to nie wiem,może troszkę za wysokie.Powiedziałem TROSZKĘ. Jak się jeździ po Lublinie,wiadomo w korkach czekają wszyscy.Są olbrzymie przepały paliwa nic nie można zaoszczędzić.Dlatego sytuacja firmy jest zła i brakuje dla nas na premie.Koszty przepałów powinni pokryć pasażerowie. Jak ktoś jeździ prywatnym autem do pracy to też czeka w korkach i jego auto zużywa więcej paliwa.Czyli dojazd kosztuje więcej.A jak autobus czeka w korku to co? ma to zapłacić firma? Wykluczone.Mają zapłacić pasażerowie.To chyba jasne.Kiedyś mieliśmy oszczędności teraz są tylko przepały. Koszty przepałów mają pokryć pasażerowie. Pomysł jest dobry. Nie chwalę naszego prezydenta ale w tym wypadku pomyślał ekonomicznie.
skoro czas przejazdu i ceny oraz sposób naliczania opłaty zależą od tego samego "pana" to chyba już czysta przesada - opłata za zwiększony czas przejazdu powinna wpływać na zmniejszenie ceny - niech decydent poprawi możliwości przejazdu i niech nie pobiera opłaty za stanie w korkach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszędzie się ludzi namawia zeby się przesiedli z aut i jeździli do pracy komunikacją zbiorową, bo to ekologiczniej, taniej i szybciej, a tu w Lublinie sie do tego zniechęca. Więc będzie więcej aut, więcej korków na ulicach i więcej smrodu, pomijam spadek ilości pasażerów MPK.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak już szanowny panie prezydencie zrobi pan obiecane drogi w Lublinie (pan Fic może już budować obiecaną przez siebie kolejkę naziemną), a na tych drogach wydzielone pasy dla komunikacji miejskiej to wtedy może pan snuć takie plany. Obecnie nic się w Lublinie nie robi, aby usprawnić komunikację - a te obiecanki o rozbudowie komunikacji trolejbusowej i rozbudowie dróg to już chyba należy włożyć "między bajki" (opowiadane mieszkańcom Lubelszczyzny przez "platformę o ferzystów i zło..."
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obecny prezes MPK został wyrzucony z MPK Łódź za niegospodarność tam mieli już go dosyć, widać jakiego teraz mamy prezesa niegospodarnego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za deb***ny pomysl. J...ne MPK i cały ratusz. w d..pach sie juz wam pezwraca poje...y
Zaloguj się, aby oddać głos
0
haha. znwou to samo ? wycofują i wprowadzają.. kiedyś były bilety na 10 i 30 min. dla mnie to jest CHORE. bo nie wiadomo ile bedziesz jechac. to zalezy wylacznie od korków, a nie od nas. Niech prezydent sie puknie w łeb.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niki lauda napisał:
Przedstawię się jestem kierowcą autobusu.Co Wy sobie wszyscy myślicie.Pomysł jest dobry.Ceny to nie wiem,może troszkę za wysokie.Powiedziałem TROSZKĘ. Jak się jeździ po Lublinie,wiadomo w korkach czekają wszyscy.Są olbrzymie przepały paliwa nic nie można zaoszczędzić.Dlatego sytuacja firmy jest zła i brakuje dla nas na premie.Koszty przepałów powinni pokryć pasażerowie. Jak ktoś jeździ prywatnym autem do pracy to też czeka w korkach i jego auto zużywa więcej paliwa.Czyli dojazd kosztuje więcej.A jak autobus czeka w korku to co? ma to zapłacić firma? Wykluczone.Mają zapłacić pasażerowie.To chyba jasne.Kiedyś mieliśmy oszczędności teraz są tylko przepały. Koszty przepałów mają pokryć pasażerowie. Pomysł jest dobry. Nie chwalę naszego prezydenta ale w tym wypadku pomyślał ekonomicznie.
W takim wypadku jeżeli wg. rozkładu mpk czas przejazdu z punktu A do punktu B powinien zająć 15 minut a przez korki zajmuje 30 minut to w takim razie pasażerowie powinni dostawać jakąś rekompensatę za 15 minutowe opóźnienie przecież to nie my jesteśmy odpowiedzialni za ruch w tym mieście i tak jak już ktoś tu słusznie napisał najpierw niech ulepszą ogólnie całą komunikację w mieście a dopiero wtedy wprowadzają bilety czasowe inaczej to nie ma żadnego sensu a po za tym widać że prezydentowi najwyraźniej nie zależy na drugiej kadencji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
W takim wypadku jeżeli wg. rozkładu mpk czas przejazdu z punktu A do punktu B powinien zająć 15 minut a przez korki zajmuje 30 minut to w takim razie pasażerowie powinni dostawać jakąś rekompensatę za 15 minutowe opóźnienie przecież to nie my jesteśmy odpowiedzialni za ruch w tym mieście i tak jak już ktoś tu słusznie napisał najpierw niech ulepszą ogólnie całą komunikację w mieście a dopiero wtedy wprowadzają bilety czasowe inaczej to nie ma żadnego sensu a po za tym widać że prezydentowi najwyraźniej nie zależy na drugiej kadencji.
To nie jest wina firmy że są korki firma nie może z tego powodu mieć strat.Ja nie jestem od polityki Prezydent,Prezes na pewno główkują jak to wszystko usprawnić należy gdzie się da wprowadzać bus-pasy jak w Warszawie na trasie W-Z należy wyeliminować jak najwięcej prywatnych aut. W mojej ocenie po mieście jeżdżą setki pojazdów które nie miały prawa przejść badań technicznych.T.zw rzęchy lub szroty. Każdego dnia setki osób jedzie nieświadomie pod wpływem alkoholu. Przecież to widzę. Tu jest pole popisu dla policji.Robić każdego dnia t.zw zbiorowe badania trzeźwości na skrzyżowaniach gdy się zapala czerwone światło. Należy wyeliminować choć ze trzy tysiące pojazdów. Innej drogi nie ma bo inaczej na linii 17 od końcowego do końcowego będę jechał 90 minut. Ja się pytam pasażer bździ w moim autobusie powiedzmy 40min lub więcej i to ma kosztować złotówkę cz dwa złote. To żarty. Najtańszy bilet musi kosztować 3zł bo inaczej firma padnie Kto na to wszystko wyrobi. Ja się pytam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: