Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zerwijcie to g.... i dajcie do poprawy innej firmie. Jak Pana deszcz to tedrogi są jedną wielką kałużą!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W miejscach naprawa kierowcy będą musieli zwolnieć do 80 km/h – dodaje Kozioł. Redaktor ze wsi dopiro siuę wyprowadził?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W sumie to cały odcinek nadaje się do naprawy, a nie do bieżącego łatania...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szczury im opierdaczyły styropian w tymiejscu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto taką fuszerkę odebrał i zapłacił za to wykonawcy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy jadę obwodnicą Garwolina to jest ok; kiedy zaś jadę s17 z Kurowa do Lublina to zawsze czuję jakieś dziwne falowanie. Nie wmawiajcie mi, że ta jezdnia jest równa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śpieszmy się. Z opublikowanego wywiadu (Rzeczpospolita) z profesorem Glińskim wynika że autostrady w Polsce są zbędne więc czas pożegnać się z S17 do Warszawy i S19 do Rzeszowa. Może PiS nie zerwie już podpisanych umów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto taką fuszerkę odebrał i zapłacił za to wykonawcy?
Fuszerka to była już na etapie badań warunków gruntowych. Co winien wykonawca jeśli wykonał prace zgodnie z projektem? Teraz jeszcze musi naprawic to w ramach gwarancji,za darmo jakbys nie wiedział.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciałbym zapytać kiedy zostanie włączone oświetlenie węzłą w Turce?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śpieszmy się. Z opublikowanego wywiadu (Rzeczpospolita) z profesorem Glińskim wynika że autostrady w Polsce są zbędne więc czas pożegnać się z S17 do Warszawy i S19 do Rzeszowa. Może PiS nie zerwie już podpisanych umów.
JAK DOBRZE SIĘ DOINFORMUJESZ TO ZNAJDZIESZ RÓŻNICE MIĘDZY KLASĄ DROGI S (ekspresowa) i A (autostrada) - S17 S19. Najpierw naucz się tych kategorii zanim zaczniesz n....ć na PIS
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilkumetrowe zagłębienie? Kto wypisuje takie bzdury? Równo nie jest, ale nie aż tak;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta obwodnica posiada więcej takich niespodzianek na 18km w kierunku Zamościa na wysokości Elizówki zaczynają powstawać muldy snowbordowe wiadomo zbliża się zima potrzebne trasy treningowe,no można by jeszcze zrobić jakąś skocznię też by było ciekawie.Obwodnica ma roczek i na rocznicę zaczynają się remonty,To jakiś ????????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fuszerka to była już na etapie badań warunków gruntowych. Co winien wykonawca jeśli wykonał prace zgodnie z projektem? Teraz jeszcze musi naprawic to w ramach gwarancji,za darmo jakbys nie wiedział.
Dobrze, że są na świecie tacy "eksperci" jak Ty, którzy uświadamiają ludzi, że istnieje coś takiego, jak gwarancja, czy rękojmia, bo wszyscy inni to same barany, nie to co Ty, przedstawiciel klasy oświeconej. Pseudoekspert od siedmiu boleści, który swoje ważne ekspertyzy jest w stanie wygłaszać co najwyżej w komentarzach pod artykułami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cytat: "Prace rozpocznęły się dziś". redaktorku, człowieku, nie piszemy "rozpocznęły", tylko "rozpoczęły". Kto Ciebie zatrudnia ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Roboty naprawcze prowadzone są w obrębie przepustu nad rzeka Ciemięgą. Więc niech GDDKiA O Lublin nie ściemnia, że nasyp wykonany w technologii styropianu nie osiada. A projektant masie dobrze, prawda ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze, że są na świecie tacy "eksperci" jak Ty, którzy uświadamiają ludzi, że istnieje coś takiego, jak gwarancja, czy rękojmia, bo wszyscy inni to same barany, nie to co Ty, przedstawiciel klasy oświeconej. Pseudoekspert od siedmiu boleści, który swoje ważne ekspertyzy jest w stanie wygłaszać co najwyżej w komentarzach pod artykułami.
O! Pewnie jakaś szycha z GDDKiA. Zleciliście ekspertyzy jakiejś szemranej spółce (która już nie istnieje) i teraz boisz się o swoją du..ę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...