Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
niestety jest to lotnisko widmo, które kosztowało pół miriarda i będzie nas podatników łoiło po kieszenich co roku  dodatkowo na kilkadziesiąt kolejnych milionów ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
:o   Trochę więcej dziłań marketingowych, a lotnisko kiedyś przyniesie zysk   no i oczywiście - pogonić "darmozjadów" tam zatrudnionych, chyba nie trzeba wymieniać ich z nazwisk ? ;) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko ładnie pięknie lotnisko działa od dwóch lat. Drogi zamknięte, las wycięty, a zapowiadanych nasadzeń drzew jak nie było tak nie ma. Obywatel nie ma prawa wyciąć własnego drzewa na prywatnej posesji, a władza wycina całe lasy i nikt nawet nie zaprotestuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niestety jest to lotnisko widmo, które kosztowało pół miriarda i będzie nas podatników łoiło po kieszenich co roku  dodatkowo na kilkadziesiąt kolejnych milionów ...
Bzdura..Lotniska widma to Radom, Zielona Góra i hucznie zapowiadana Gdynia. Lublin (LUZ) wprawdzie powoli, ale się rozwija.  Każdy malkontent chciałby od razu 10 lotów dziennie z naszego lotniska. Lublin to nie Modlin, który korzysta na tym, że jest drugim lotniskiem dla stolicy. Dobrze, że codziennie są jakieś loty z LUZ. To już jest coś. Dużą szansą dla LUZ będzie również cargo. Na tym można też zarobić. Więcej optymizmu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
puls biznesu   2014-12-14            Polski rząd odmówił ujawnienia danych, na podstawie których oparł decyzje o inwestycjach w porty lotnicze. Reutersowi udało się dotrzeć do informacji na temat trzech lotnisk, gdzie ruch zmalał dużo poniżej prognoz. Są Łódź, Lublin i Rzeszów. Budowa tych trzech lotnisk pochłonęła około 245 mln euro, z czego Unia wyłożyła 105 mln euro. Resztę pieniędzy zainwestował rząd, samorządy lokalne, oraz same porty lotnicze. Według danych przesłanych przez Komisję Europejską do polskiego MSZ wynika, że polskie władze prognozowały łączną liczbę pasażerów dla tych trzech portów na poziomie 3 mln osób rocznie. Tymczasem w 2013 roku było ich trochę ponad 1,1 mln pasażerów. I co gorsza, liczba ta spada. Dla przykładu: przez cały 2013 rok łódzki port obsłużył w sumie 353 tys. 633 pasażerów. W 2012 było to 462 tys. 931 osób. Dziwne , że Dziennik uprawia propagandę sukcesu a o tym nie pisał. Jeszcze się niedługo okaże , że będziemy musieli zwrócić dotację.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko ładnie pięknie lotnisko działa od dwóch lat. Drogi zamknięte, las wycięty, a zapowiadanych nasadzeń drzew jak nie było tak nie ma. Obywatel nie ma prawa wyciąć własnego drzewa na prywatnej posesji, a władza wycina całe lasy i nikt nawet nie zaprotestuje.
Bzdura, są nasadzenia i to w dużych ilościach w samym miescie nasadzono tysiące drzew
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Więcej połączęń do CHodla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mogli by puscic loty do gotheborga
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bzdura, są nasadzenia i to w dużych ilościach w samym miescie nasadzono tysiące drzew
Ignorancja. Ten las nie rósł w mieście i nigdy w mieście nie wyrośnie, a jego fauna tam się nie odbuduje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki mamy zarząd województwa. Karpackie podkupuje loty u Ryanaira, a wieśniaki z Lubelszczyzny nie mają nawet pojęcia jak się za to zabrać! Trzeba było dać więcej Ryanairowi to może utrzymałby Dublin i Liverpool. Patrząc po kasie, którą wkłada Rzeszów do kieszenie Ryanaira, można spokojnie przyjąć, że tańsze jest dotowanie Ryanaira niż utrzymywanie prawie pustego lotniska!!! Ale co tam, za wszystko zapłacą tępi ludzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko to infrastruktura a jej celem nie jest zarabianie na siebie tylko ułatwianie ludziom życia. Lotnisko ma ułatwiać podróżowanie(w tym roku np dwa razy więcej osób w wakacje odleciało niż dwa lata temu), skomunikować miasto z resztą świata a także przyciągać inwestorów. Lotnisko się rozwija, przybywa kierunków, doczekało się stałego przejścia lotniczego. Poprawa wyników to kwestia czasu. Nie ma co wieszać psów na tej inwestycji po raptem 2 latach funkcjonowania. To stanowczo za wcześnie na "podsumowania". Jedno jest pewne - potencjał jest i to spory.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie jak rozwija się port lotniczy?Tylko należy napisać jak się zwija!!!!Ilość pasażerów systematycznie maleje,a zatrudnienie na najwyższym poziomie europejskim.Dopłaty samorządów:astronomiczne.Zamiast pieniadze przeznaczyć np.na onkologię to trzeba przeznaczać na wyrównanie strat portu lotniczego.Nie sprawdziły się kłamstwa Jacka Sobczako z PO/przew.RN portu/i za nie podatnik płaci/ .O porcie należy pisac prawdę,a nie w sposób zakamuflowany.Trzeba pokazywać prawdziwe obnlicze tych oszustow,krtorzy diostając się roznymi metodami do sejmiku i miasta podejmują z gory nietrafne decyzje.To powinno być karalne,a u nas póki co jest nagradzane!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja sie dziwie tym co maja lokale w terminalu portu, z takimi puchami to do interesu musza dokladac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko to infrastruktura a jej celem nie jest zarabianie na siebie tylko ułatwianie ludziom życia. Lotnisko ma ułatwiać podróżowanie(w tym roku np dwa razy więcej osób w wakacje odleciało niż dwa lata temu), skomunikować miasto z resztą świata a także przyciągać inwestorów. Lotnisko się rozwija, przybywa kierunków, doczekało się stałego przejścia lotniczego. Poprawa wyników to kwestia czasu. Nie ma co wieszać psów na tej inwestycji po raptem 2 latach funkcjonowania. To stanowczo za wcześnie na "podsumowania". Jedno jest pewne - potencjał jest i to spory.
Jedno jest pewne-potencjału nie było ,nie ma i nie będzie.Stałe przejście graniczne,prezes zapowiedział,że to 100 pracowników na pełnym etacie.Ile dziesiątek samolotów dziennie muszą odprawić,aby zarobić na swoje pensje?Nie wiem.Miłośnicy nie zrobili niczego,nie zrzeszyli się i nie partcypują w kosztach.Biją pianę i walą po kosztach nie latających.Z powodu ogromnego potencjału m.in. Lublina Eurolot jest wystawiony pod młotek, nie wiadomo czy dotrwa do wiosny.Radni nawet nie złożyli jeszcze wniosku ,obligującego każdą rodzinę,aby 2 razy w tygodniu poleciał gdziekolwiek jeden członek rodziny,aby ratować pensje prezesów i miłośników nie płacących w Polsce grosza podatków.Na razie tyle.Miłego dnia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedno jest pewne-potencjału nie było ,nie ma i nie będzie.Stałe przejście graniczne,prezes zapowiedział,że to 100 pracowników na pełnym etacie.Ile dziesiątek samolotów dziennie muszą odprawić,aby zarobić na swoje pensje?Nie wiem.Miłośnicy nie zrobili niczego,nie zrzeszyli się i nie partcypują w kosztach.Biją pianę i walą po kosztach nie latających.Z powodu ogromnego potencjału m.in. Lublina Eurolot jest wystawiony pod młotek, nie wiadomo czy dotrwa do wiosny.Radni nawet nie złożyli jeszcze wniosku ,obligującego każdą rodzinę,aby 2 razy w tygodniu poleciał gdziekolwiek jeden członek rodziny,aby ratować pensje prezesów i miłośników nie płacących w Polsce grosza podatków.Na razie tyle.Miłego dnia
  100 pracowników?? No chyba Pana/Panią trochę poniosło...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście, że nasze lotnisko ma ogromny potencjał. Przykład z brzegu - rynek ukraiński. Stałe przejście to początek lepszych czasów. Teraz można z "czymś" iść do przewoźników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcielibyśmy  latać do Rzymu ale nie dziadowskimi liniami Carpatair !!! Kto ich wpuścił do lublina? - to tak jakby latać na miotle !!! Te linie są skazane na porażkę bo nikt nie chce latać, Ludzie wolą dojechać na lotnisko  do Warszawy i Modlina lub wybierają  autobusy do Włoch 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcielibyśmy  latać do Rzymu ale nie dziadowskimi liniami Carpatair !!! Kto ich wpuścił do lublina? - to tak jakby latać na miotle !!! Te linie są skazane na porażkę bo nikt nie chce latać, Ludzie wolą dojechać na lotnisko  do Warszawy i Modlina lub wybierają  autobusy do Włoch   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki mamy zarząd województwa. Karpackie podkupuje loty u Ryanaira, a wieśniaki z Lubelszczyzny nie mają nawet pojęcia jak się za to zabrać! Trzeba było dać więcej Ryanairowi to może utrzymałby Dublin i Liverpool. Patrząc po kasie, którą wkłada Rzeszów do kieszenie Ryanaira, można spokojnie przyjąć, że tańsze jest dotowanie Ryanaira niż utrzymywanie prawie pustego lotniska!!! Ale co tam, za wszystko zapłacą tępi ludzie.
  A dlaczego zarząd województwa z moich podatków ma dopłacać do fundowania cebularni która tych podatków tu nie płaci  lotów do Dublina czy Liverpoolu. Nie zgadzam się. Jeździjcie sobie  po Modlinach i Rzeszowach, niech tam za was płacą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak nie ma gdzie latac to gdzie mamy leciec ? byl liverpool byl dublin, ktore podkupil modlin zeby dobic LUZ i to jest jasne. teraz nie ma. poza tym co to ma znaczyc, ze taniej mozna poleciec z kazdego lotniska w PL tylko nie z LUZ ? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...