Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ten las słupów jest okropny, wygląda to wstrętnie, słup na słupie zasłania wszystko, jeszcze dodamy sieć drutów i oczopląsów kierowcy będą mogli dostać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten las słupów aby patrzeć jak nie długo zostanie przeżedzony i zostaną usunięt stare słupy bo naczęści nowych latarni już sie pali światło byłem tam dźsiaj i to widziałem.Więc taki las słupów jaki jest na Orkana dzięki bogu mieszkańcom ulicy Lwowskiej w tym i mnie nie grozi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w Rzeszowie zakupiono autobusy zasilane CNG i na olej napędowy spełniający normy EURO 5 . Nie ma drutów i słupów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co nas obchodzi Rzeszów?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejność powinna być inna. Najpierw należy się zastanowić którędy powinny jeździć trolejbusy a dopiero potem budować trakcję. No i brak trolejbusów na Krakowskim przedmieściu to nieporozumienie. Trakcję w centrum można wykonać bardziej estetycznie tak by nie kłuło w oczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem ciekawy kiedy wymienią słupy, tak jak było na Unii Lubelskiej. Powiesili trakcję, nie zdażył pojechać trolejbus a już stawiaja nowe słupy obok tych starych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rzeszó - może dla nas stanowić wzór, jak nie oszpecić miasta. Lublin pierwszy zaczął testować autobusy na CNG. Nawet w Kalinówce została wybudowana stacja CNG gdzie teraz tylko hula wiatr. Nistety zwyciężyło lobby trolejbusowe. I mamy ogromne koszty i praktycznie nic w zamian.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Smaga bardzo ładnie Pan to napisał w zgodnie z hasłem, że „co złego to nie Ratusz”    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co jest tańsze? zakup trolejbusu i wybudowanie kilkunastu km. linii, ustawienie setek słupów, czy zakup autobusow zasilanuch cng , lub autobusów hybrydowych. od kiedy pojazdy MPK do naprawy trakcji mogą używac swiatel niebieskich błyskowych to nie jest pojazd uprzywilejowany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To tak już zawsze będzie, że trolejbus na Felin będzie jeździł pod trakcją bez prądu? Przecież to jest niemożliwe, że chodzi o jakieś formalności. One nie mogą trwać pół roku! O co NAPRAWDĘ chodzi? Kto coś zawalił? Czy trolejbusy z dodatkowym napędem zostały kupione po to żeby jeździły pod trakcją? Dlaczego od dwóch lat nie pojawił się żaden trolejbus na Unii Lubelskiej i ulicy Podzamcze? O co chodzi? Dlaczego linia 154 ma łączyć tylko LSM z Chodźki? Dlaczego nie można pociągnąć jej dalej, np. tak aby wykorzystać nowa trakcję idącą z Bohaterów Monte Cassino do Kraśnickiej, która wisi bezczynne? I tak można mnożyć te pytania ale nikt takich pytań nie zadaje. Zamiast tego obowiązuje ściema pana kieliszka o formalnościach, które trwają pół roku.   
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w Gdyni jakoś nie lamentują z powodu trolejbusów.Do wielbiciela Rzeszowa-najlepiej się tam przenieś.Ja wolę Lublin z jego tradycjami i komunikacją.Zaznaczam,że trolejbusy nie jeżdżą tylko na Wschodzie.Ale najłatwiej opluć wszystko.Dla takich ludzi nic nie warto budować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rzeszó - może dla nas stanowić wzór, jak nie oszpecić miasta. Lublin pierwszy zaczął testować autobusy na CNG. Nawet w Kalinówce została wybudowana stacja CNG gdzie teraz tylko hula wiatr. Nistety zwyciężyło lobby trolejbusowe. I mamy ogromne koszty i praktycznie nic w zamian.
maruda,maruda itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: