Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
PRZECIEŻ TO BYŁO DO PRZEWIDZENIA ŻE TA CAŁA REWOLUCJA AUTOBUSOWA SPOTKA SIĘ ZE STANOWCZYM PROTESTEM MIESZKAŃCÓW CAŁEGO LUBLINA, PRZYZWYCZAJONEGO DO TEGO GDZIE I JAK JEŻDŻĄ AUTOBUSY...KAŻDY SIĘ BOI CHAOSU I TEGO ŻE DŁUGO NIE POJMIE JAK AUTOBUSY BĘDĄ JEŹDZIĆ PO NOWEMU...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
konsultacje swoją drogą a i tak zrobią to po swojemu,pewnie tak jak będą uważali
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bezsensu .! 26 to jedyny autobus, który z przystanku szmaragdowa dojeżdża do Szpitala Wojewódzkiego czy Zwycięskiej. Błędem było by skracanie jego trasy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nurtuje mnie jedno pytanie - po co te zmiany, które nie są odpowiedzią na trudności, lecz jedynie rewolucjonizują kursowanie MPK, utrudniając całkiem dobry przejazd przez miasto. Jaki jest sens skracać trasę 26-tki? Przecież to jedna z lepszych linii, która umożliwia przejazd przez większość miasta i dostanie się na Czuby i Węglin. Ponadto przerzucanie "18" na Mełgiewską... ogólnie rzecz biorąc brakuje w tym wszystkim uzasadnionej logiki, a wychodzi na to, że grunt to "olać" rzeczywiste potrzeby mieszkańców, byleby wprowadzić jakieś zmiany. Niekoniecznie potrzebne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co z 20-tka do jastkowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znaczy się zapłacili firmie, która zaproponowała zmiany dla samych zmian. Tam się coś skróci, tam coś doda, a gdzie w tym mieszkańcy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
- Powiedz: po co jest ten miś? - Właśnie: po co? - Otóż to. Nikt nie wie po co; więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz, co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa! To jest miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem?! My otwieramy oczy niedowiarkom: patrzcie, mówimy, to nasze, przez nas wykonane - i to nie jest nasze ostatnie słowo! I nikt nie ma prawa się przyczepić. Bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji... który sobie zgnije. Do jesieni, na świeżym powietrzu. I co się wtedy zrobi? - Protokół zniszczenia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast dołożyc kilka nowych linii które mogą jeździć według rozkładów nowoproponowanych ,najlepiej zrobić misz masz linii ,które sie do tej pory sprawdziły .Przecież to absurd!!!!!! Ja bywam w Lublinie 3-4 razy w tygodniu ,z komunikacji miejskiej korzystam raz na miesiąc -dwa ,i nigdy nie mam pewności czy autobus nie ma zmienionej trasy ,tutaj mozna sie spodziewać wszystkiego!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jesli zmiany to gruntowne- wprowadzenie linii obwodowych i dośrodkowych dzieki czemu będzie możliwy dojazd w dowolne miejsce. Po centrum powinno jeździć się jedynie elektrykami =trolejbus bądz elektrobus= a dośrodkowo autobusami które będą jeździć z mozliwie największą częstotliwością. Np 55 powinna jeździć z Choin przez Smorawińskiego tylko do Racławickich a tam przesiadka w trolejbus
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oj Lula, Lula. Nie każdy ma siłę i możliwości by się przesiadać. Gdy będziesz miała nieco więcej lat, będziesz wiedziała jak trudno wejść do autobusu a co mówić jeszcze o przesiadaniu. Komunikacja ma być dla wszystkich mieszkańców i dla ich wygody, a nie sama dla siebie. Linia 159 zastąpi linię 9 i na dużej części trasy nie ma sieci elektrycznej i będą jednak trolejbusy z podwójnymi silnikami i takie rozwiązanie trzeba preferować w miarę pozyskiwania środków na zakup takich pojazdów, by przez centrum też mogły jeździć takie pojazdy. Jednak należy pamiętać, że ścisłe centrum nie ma sieci i może w przyszłości będą pojazdy elektryczne, ale trzeba też patrzeć na koszty, a nie tylko na to co by się przydało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: