Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może by pomyśleć o uruchomieniu przynajmniej jednej nitki ul. Sowińskiego od Czubów, z tyłu akademików dla studentów zaocznych i między stacją benzynową na Głębokiej. Mamy za mało połączeń północ-południe. Patrzcie co się dzieje na ul.Pagi,której wcześniej przecież nie było, na ul.Sowińskiego jest dużo miejsca nawet dla dwupasówki.Po to była tak projektowana chyba ze 30 lat temu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No nie wiem czy te dodatkowe sygnalizacje świetlne na Lipowej i Racławickich nie zakorkują centrum. To samo z bus-pasami. To nie jest 3-pasmowa jezdnia. Z poszerzeniem Sowińskiego i Poniaowskiego się zgadzam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To adres, pod którym znajdziesz darmowe doładowanie do każdej sieci (trzeba wybrać operatora). Dzielę się, bo każdy numer można doładować tylko raz. LINK: http://doladuj-za-darmo.pl/1nqo  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z remontem Narutowicza? Miał się zacząć 26 sierpnia. Tyle samo pewnie wyjdzie z nowych planów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przez centrum Lublina: Al. Racławickie i ul. Lipową pobiec mają pasy zostaną pasy przeznaczone wyłącznie dla pojazdów komunikacji miejskiej.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko budowa nowych dróg poprawi ruch, trzeba budować Sowińskiego do Zana i dalej do Krochmalnej. Przy dwóch pasach będzie stało 2x więcej aut i tyle, bo światła skutecznie wszystko zablokują.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba na stałe wprowadzić bezpłatny przejazd dla kierowcy który  skorzysta z komunikacji publicznej. Znacząco zmniejszy się ruch samochodów osobowych z 1 osobą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Konieczność poszerzenia Poniatowskiego do większej ilości pasów była oczywista od początku - nie wiem, po co w takim razie zmarnowano pieniądze podatników na poprzednie poszerzenie, które w ogóle nie upłynniło ruchu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obawiam się, że budowa sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu Lipowej z Rowerową spowoduje takie zagęszczenie swiateł, że przejazd Lipową zajmie dwukrotnie więcej czasu niż obecnie. Wystarczy przyjrzeć się co zrobiono z ulicą Kunickiego na odcinku od Tunelu do Wyścigowej. Pozostałe propozycje oceniam pozytywnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.
Pomyślałem tak samo po przeczytaniu artykułu. Po czorta było robić remont Poniatowskiego, polegający w zasadzie na budowie nowego chodnika ze ścieżką rowerową do nikąd? Teraz pewnie ten chodnik rozwalą, bo z drugiej strony są dość blisko budynki, a tych raczej nie wyburzą. A korki jak były tak są nadal. Generalnie niewiele da budowa nowych szerszych dróg, jeśli skrzyżowania będą w jednym poziomie. Będzie się korkować na światłach. Za cenę nowego stadionu można było wybudować sensowne drogi...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli brak pieniędzy na nowe portki to oczywiście należy cerować stare. Tłumaczenie jednak, że osiągnie się w ten sposób "podobny efekt" to już nieprawdopodobny optymizm. Kto to wszystko wykombinował i na jakiej podstawie? Kolejność poczynań powinna być bowiem następująca: 1. Pomiary ruchu. 2. Prognoza ruchu (przynajmniej 10-15 lat powinno to później funkcjonować, a trzeba pamiętać, że po ukończeniu budowy Urzędu Marszałkowskiego i Centrum Spotkania Kultur młyn zrobi się jeszcze większy). 3. Projekt koncepcyjny ulic przewidzianych do przebudowy. 4. Projekt właściwy (budowlany) A tu pan Kieliszek wyłożył wszystko jak na talerzu: tu 4 pasy, tu prawoskręt, tu lewoskręt, tu sygnalizacja świetlna, tu bus-pas. Projektanci mają to tylko (bezmyślnie?) narysować. I gotowe. Niestety nie tędy droga!!! Na marginesie: bez wiaduktu w al. Racławickich nad ciągiem Sowińskiego- Poniatowskiego (nie musi to być wcale długi tunel) udrożnienie ruchu na kierunku Północ-Południe nie ma żadnych szans.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak w ramach wspomnień i wydanych na to pieniędzy... http://www.mostykatowice.pl/lublin-tunel-pod-al.-raclawickimi  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dorzucić jeszcze buspasy, bo niby dziś Racławickie nie są dość zakorkowane. Czy chodzi tylko o to by nabijać kasę wykonawcom i ZTM. Czy K.Zuk rzeczywiście wierzy w to, że lublinianie przesiądą się do autobusów?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na skrzyżowaniu Sowińskiego i Radziszewskiego wystarczy postawić płotek i zlikwidować jedną "zebrę". Po jakiego ch...a przejście dla pieszych pod kładką dla pieszych? Po to jest kładka by chodzić górą!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przeprowadzcie tygodniowa analizę w październiku oraz tygodniową w listopadzie / maju co do bus pasów. Z góry mogę się założyć o wszystko, że takei rozwiązanie będzie fatalne w skutkach i stworzy nowe wąskie gardło. Chyba, że al. Racławickie będą dysponowały po 3 pasy w każdą stronę wtedy jak najbardziej to rozwiązanie ma jeszcze resztki logiki. W żadnym wypadku to nie ma sensu w aktualnej sytuacji czyli po 2 pasy w każdą stronę. Rozwiązanie ul Sowińskiego uważam za bdb, które już dawno temu powinno mieć fazę realizacji. Lepiej późno niż wcale.   Proszę mieć na uwadzę wzrost natężenia ruchu w godz 14 30-18 z miasta do LSM, czuby czyli ul. Sowińskiego powinna dysponować 2 pasami do skrętu w prawo oraz ul. Głeboka 2 pasami do skrętu w lewo w ul. Filaretów oraz 2 pasy na wprost w kierunku al. Kraśnickiej. Takie rozwiązanie znacząco podniesie efektywność przejazdu pojazdów niemal 2x zwiększając liczbę pojazdów /h w porównaniu do 1 pasa w prawo a następnie 1 pasa w lewo w ul. Filaretów.   PYTANIE: Czy aktualny zarząd nie może wprowadzić decyzji co do zwiększenia bezpieczeństwa i płynności ruchu poprzez aktualizacje sterowników wszystkich sygnalizatorów miasta Lublin poprzez zastosowanie światła szybko pulsacyjnego 5 sek przed jego zmianą. Tz. czerwonego i światła zielonego dla rozpoczęcia i zakończenia fazy ? Byłoby to najtańsze i bardzo przyjazne rozwiązanie dla wszystkich kierowców naszego miasta.   Pozdrawiam i proszę o wniesienie tych znaczących poprawek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co do ul. Sowińskiego i al. Racławickiej tam też potrzebne jest dużo zmian. 2 pasy prosto przez ul. Poniatowskiego, 1 prawoskrętów ul. sowińskiego do al. Racławickiej, 1 lewo skręt w al. Racł w kier. al. Kraśnickiej.   Al. Racławicka po 2 pasy na jazde prosto, 1 pas do sketu w lewo ul. Poniatowskeigo, 1 pas do skretu w prawo w ul. Sowińskiego lub dodatkowo 1 pas na wprost z możliwościa skrętu w prawo.   Z al. Racławickiej 2 pasy do sketu w lewo w ul. Sowińskiego, 2 pasy na wprost, 1 pas w prawo w ul Poniatowskiego   Poniatowskiego 2 pasy na wprost w ul. Sowińskiego, 1 lewoskręt i 1 prawoskręt w al. Racławicką.   Potrzebne jest naprawdę duże skrzyżowanie tak aby nie powstawały wąskie gardła.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widzę, że kolega nietutejszy. Ta ulica to Aleje Racławickie, a nie Aleja Racławicka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
,,wybudować 2-ronda,,,,sowinskiego/al.raclawickie,,,i,,,,sowinskiego/gleboka,,,,tak jak jest krasnicka/al.raclawickie gdzie zdaje to egzamin
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamknęli prawo skręt z ul Filaretów na os Prusa, dojazd do szkoły, przedszkola. Teraz wszyscy jeżdżą przez ul M. Brzeskiej po chodnikach. Brawo Głąby. Bezpieczeństwo dla dzieci, zagwarantowane.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: