Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Duże zmiany w środku Lublina: Cztery pasy ruchu na ul. Sowińskiego

Utworzony przez adamiewa, 6 października 2013 r. o 18:38 Powrót do artykułu
Na skrzyżowaniu Sowińskiego i Radziszewskiego wystarczy postawić płotek i zlikwidować jedną "zebrę". Po jakiego ch...a przejście dla pieszych pod kładką dla pieszych? Po to jest kładka by chodzić górą!
  Gdyby nie to przejście to w ogóle nie dałoby się w szczycie skręcić z Radziszewskiego w Sowińskiego. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze! od poczatku bylem za takim rozwiązaniem na Sowinskiego. jest mnostwo miejsca, wystarczy ulice poszerzyc kosztem chodników i zieleni, a chodniki przesunac blizej bloków. Przejazd Sowinskiego to koszmar, mam nadzieje, ze szybko sie z tym uporaja. Panie prezydencie Żuk - ma Pan mój głos, bo nie pamietam który prezydent w tym mieście w takim krótkim okresie zrobił tak dużo dla miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem zmiany organizacji ruchu na lipowej i racławickich nie mają służyć kierowcom ale mpk - płynna jazda autobusów/trolejbusów to mniejsze zużycie paliwa i prądu. My, kierowcy możemy stać w korkach, wpływy z podatków w paliwie wzrosną.   Głupia moda na rowery nie musi każdemu odpowiadać. Co dobre dla młodych, sprawnych ludzi w pogodny dzień nie musi sprawdzić się w każdym przypadku.   Ciekawe, że po pojawieniu się pierwszych informacji około roku temu n/t analizy ruchu pod kątem wprowadzenia buspasów byłem pewien jej wyników. Po co płacić tajemniczej (?) firmie z Krakowa za coś, co było niemal pewne...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W naszym języku nie ma slowa BUSPAS http://pl.wikipedia.org/wiki/Buspas  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze! od poczatku bylem za takim rozwiązaniem na Sowinskiego. jest mnostwo miejsca, wystarczy ulice poszerzyc kosztem chodników i zieleni, a chodniki przesunac blizej bloków. Przejazd Sowinskiego to koszmar, mam nadzieje, ze szybko sie z tym uporaja. Panie prezydencie Żuk - ma Pan mój głos, bo nie pamietam który prezydent w tym mieście w takim krótkim okresie zrobił tak dużo dla miasta
Gdyby nie to przejście to w ogóle nie dałoby się w szczycie skręcić z Radziszewskiego w Sowińskiego. :)
Faktycznie, mało kto rozpie...ł całe miasto w tym samym czasie, tak że dojechanie gdziekolwiek to nerwy i stracone godziny. Ulice pozamykane, drogi rozgrzebane, robotńikôw nie ma na budowie i rozkopujemy kolejne. Dobre pół roku już to trwa, koñca nie widać. Naprawa i modernizacja dróg konieczna, ale trzeba to robić z GŁOWĄ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.
 
Poniatowskiego nie tak dawno była w przebudowie. Już wtedy trzeba było zrobić po dwa pasy. Bogate miasto skoro ma pieniądze na remonty tych samych ulic niemal rok po roku. Albo o to chodzi.
  Dokładnie o tym samym pomyśłałem. Fajnie, cieszę się, że może w końcu Poniatowskiego będzie miało po dwa pasy i bedzie tej wąskiej kichy, tylko lepszy przelot północ-południe, ale dopiero była dwa lata temu robiona tam przebudowa i nikt wtedy nie chciał słyszeć o dwóch pasach. A takie ciągłe przebudowywanie wcale nie mało kosztuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na skrzyżowaniu Sowińskiego i Radziszewskiego wystarczy postawić płotek i zlikwidować jedną "zebrę". Po jakiego ch...a przejście dla pieszych pod kładką dla pieszych? Po to jest kładka by chodzić górą!
Dokładnie!! Studenci (bo w większości oni tamtędy chodzą) nie dość, że blokują ruch na ulicy, która ma zasadnicze znaczenie dla przepustowości to jeszcze narażają zdrowie i życie. Kiedym studiował na Wydziale Humanistycznym prawie zawsze przechodziłem kładką (a nie przechodziłem zwykle wieczorem, kiedy ruch zamierał). Co do planów to może szkoda, że Poniatowskiego nie zrobiono od razu dwupasmówką, ale bez poszerzenia Swoińskiego mało by to dało. A tak, być może już niedługo przejazd północ-południe będzie o wiele sprawniejszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...