Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Duże zmiany w szpitalu przy al. Kraśnickiej. Lądowisko już, potem SOR

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 23 lipca 2017 o 18:40 Powrót do artykułu
Oddziały ratunkowe w letnie weekendy pękają w szwach z powodu najazdu pacjentów którzy przychodzą w ramach POZ-tu. A plaże i hotele pękają od najazdu lekarzy rodzinnych. Niech NFZ zacznie płacić za wykonana pracę a nie za darmo rozdaje pieniądze z naszych składek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
 700 000 za kilka lamp? Ciekawe. Poniżej wymogi dla lądowiska przy SOR. 1) światła strefy przyziemienia – cztery lampy, świecące w kolorze białym, rozmieszczone w rogach strefy przyziemienia, zagłębione; 2) światła strefy podejścia do lądowania i startu – nie mniej niż po 4 lampy na każdym boku, świecące w kolorze białym, rozmieszczone w odstępach maksymalnie co 10 m, po zewnętrznej stronie strefy podejścia do lądowania i startu, w odległości 1 m od krawędzi tej strefy, zagłębione lub naziemne, wystające ponad poziom lądowiska nie więcej niż 25 cm; 3) światła podejścia – sześć lamp świecących w kolorze białym, rozmieszczonych co 5 m wzdłuż osi podejścia do lądowania i startu, ustawione na głównym kierunku podejścia do lądowania, zagłębione lub naziemne, wystające ponad poziom lądowiska nie więcej niż 25 cm; 4) oświetlony światłem białym wskaźnik kierunku wiatru; 5) światła przeszkodowe – lampy koloru czerwonego, umieszczone na obiektach mogących stanowić przeszkodę stałą, w tym na wskaźniku kierunku wiatru; 6) lampa identyfikacyjna lądowiska – dookólna lampa błyskowa, świecąca w kolorze białym, umieszczona w pobliżu strefy podejścia do lądowania i startu, w sposób uniemożliwiający oślepianie załogi śmigłowca; zaleca się instalację lampy na dachu najwyższego budynku stojącego w bezpośredniej bliskości lądowiska; światło lampy musi być widoczne z pokładu śmigłowca z odległości co najmniej 5000 m w warunkach lotu VFR; 7) świetlne systemy wspomagające określenie kierunku i kąta podejścia do lądowania, w przypadku lądowisk zlokalizowanych w miejscach wymagających precyzyjnego pozycjonowania śmigłowca podczas podejścia do lądowania. Integralny system oświetlenia spełnia wymagania określone w załączniku nr 14 tom II do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. Nr 35 poz. 212, z późn. zm.4)).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejne wydatki w najbardziej zadłużonym szpitalu w województwie? Najpierw spłaćcie długi, zlikwidujcie przerost zatrudnienia w administracji, obniżcie rozbuchane płace lekarzy a później remonty ZSL-owcy!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
proponuję limit wizyt w ramach NFZ jak we Francji wtedy okaże się że nie będą co drugi łazić katarki i zapanuje względny porządek
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: