Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co za cip..... z tego kolesia ...przecież normalny facet jak by jej wypłacił to gówniary by klapki pogubiły
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Grtulację za błyskawiczną interwencję!:) Tym razem policja spisała się na medal:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
coraz mniej rozbojów?? To dlaczego od kilku dni czytamy, że na głównych ulicach miasta dochodzi do brutalnych napadów? Strach z domu wyjść! Co się stało z tym miastem!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego gówna ludzi już nie będzie. Takie szmaty to tylko do kamieniołomu...   Brawa dla pilicji za szybka interwencje i dla przechodzniów, że wtrącili się, a nie udawali, że nie widzą.
Ostatnio edytowany 27 lipca 2013 o 09:19
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za ciota z tego chłopaka!!! Zamiast szybko pomóc swojej dziewczynie to on du pe w troki i uniki na bok!!! Od razu powinien przywalić jednej i drugiej pięścią z całej siły w mordy!!! A on się chowa!! Dopiero drugi chłopak zaczął ją bronić!! Wstyd dla tego tchórza!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super sprawa, cieszę się, że natychmiast schwytano ten gnój. Monitoring powinien być na każdej ulicy. Wybieram życie kosztem ograniczenia mojej wolności, czyli kamerom w każdym mniejszym miejscu w mieście. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawy filmik. A tak na marginesie fajnie popatrzeć jak młoda dziewucha oklada pięściami dorosłego faceta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tą starszą szmatę od razu do więzienia, od razu by jej dupa zmiękła. Chodziła by z podkulonym ogonem.  A młodsza do poprawczaka. Rodzice nie są w stanie jej wychować, skoro już wcześniej było podobnie. Patologię należy tępić. Żadnych zawiasów za zagrożenia dla zdrowia i życia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
urżnąć dziwkom łapy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aż mi się coś robi jak na to patrzę! Jakbym się odwinęła to zatłukłabym obie szmaty na miejscu własnoręcznie. Byłyby 2 zabójstwa. I choć poszłabym siedzieć to byłoby o dwa ku rrrwiszszony mniej. Co za cioty z tych chłopaków, że żaden im nie przywalił?!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale znieczulica te dwie gowniary powinny byc odrazu zatrzytmane przez przechodniów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
coraz mniej rozbojów?? To dlaczego od kilku dni czytamy, że na głównych ulicach miasta dochodzi do brutalnych napadów? Strach z domu wyjść! Co się stało z tym miastem!
Dlatego tusk musi odejść.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zakopać szmaty zywcem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"W czwartek przed północą pracownicy obsługujący miejski monitoring zauważyli dwie dziewczyny, które podbiegły do pary. Starsza z nich chwyciła dziewczynę z tyłu za włosy, zadawała ciosy i ciągnęła oszołomioną dziewczynę po chodniku. Druga z dziewczyn zaatakowała towarzysza dziewczyny. Napastniczki zrabowały dziewczynie torebkę. Starsza trafiła do policyjnego aresztu, a 14-latka do Policyjnej Izby Dziecka. Obie były nietrzeźwe (1,7 i 1,2 promila). Już wcześniej obie dziewczyny wchodziły w konflikt z prawem. Były zatrzymane za kradzież w hipermarkecie"   ... starszą bezwzględnie do pierdla, a z tej młodszej (pewnie pierwsza/druga klasa gimnazjum) tez już nic dobrego nie będzie. Bandytyzm ma w genach lub wzięty z ulicy.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sorry ale Ci faceci to jacys debile, jak dziewczyna jest okladana i ciagnieta za wlosy po ziemi, a oni patrza, to jakas paranoja, jej towarzysz tez niezly agent, przynajmniej z liscia i na ziemie powinien wyplacic...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tą bl.dz blond to bym chyba zaje.... tam na miejscu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dał bym im porzodneko kopa w dupe chociaż ze jestem chłopakiem!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak można być taką ciotą.. -_-
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak by ten chłopak ja pobil to by się jeszcze stała ofiara nie napastniczką, a po drugi facet był w szoku, widać ze porzadnie wychowany i ma odruch taki, że kobiety nie uderzy, pewnie jak emocje opadły też sobie pluje w brode, że nie zareagował inaczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strzelibym obie na miejscu azby je zalalo, gdyby to o moja dziewczyne chodzilo...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 9

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: