Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dworzec PKS obok dworca PKP. Miasto może mieć problemy z pieniędzmi na budowę

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 listopada 2016 r. o 07:02 Powrót do artykułu
W pozytywnym znaczeniu tego słowa, chodzi o tego "hamulcowego" . Przypomnij sobie czasy "wsamraśne".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co dworzec na takim zadupiu? A po to aby ucywilizowac transport. Tak aby bylo jak w cywilizowanych duzych miastach gdzie transport kolejowy i autobusowy jest zintegrowany. Nie ma przecież przeszkody aby część połączeń z tego nowego dworca zatrzymywalo sie w okolicach zamku. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIS chce zgarnąć śmietankę wypracowaną przez Prezydenta Żuka, mącenie i walka polityczna to ich cel, a nie polepszanie warunków w miescie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie są dworce tylko dla Lublina. Miasto ma jeszcze obowiązki względem pozostałych mieszkańców województwa, jako stolica regionu. Odseparowanie lubelskich dworców jest bardzo dużym utrudnieniem przy przesiadkach. Jeżdżenie MPK z wielkimi walizkami jest kłopotliwe dla większości pasażerów, jak się nie zna miasta, to ciężko trafić na odpowiedni przystanek, podróż się wydłuża nawet o godzinę itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto jest właścicielem tych sąsiednich działek ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obieca w kolejnej kadencji podobnie jak syf naprzeciw zamku , tak jak obiecywał już trzy razy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ALEKS napisał:
ciekwe kolego czy zwrócisz honor Żukowi jak Izrael będzie do lotów doplacał po 150 euro do fotela takie sa plany a cel wizyty w Izraelu to promowanie Lubelszczyzny przylecą do nas dopłącą do lotu pozwierdzają zostawią kasę w hotelach restauracjach teatrach czy wyedt przeprosisz za swoje insunuacje????? czy odpowiesz za to?
Masz na myśli wycieczki Żydów, którzy robią bardak w hotelach, są aroganccy i chamscy wobec Polaków? Wielkie dzięki za taką "turystykę". Jeżeli ktoś nie wie, że w hotelu się nie defekuje do wanny to raczej powinien pozostać w rodzimym kibucu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na początek to wybudujcie Trasę Zieloną i Nowy Świat bo inaczej to żaden autobus nie będzie w stanie z dworca wyjechać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli dworca pod dworcem nie będzie tylko nadal będzie na dworcu. Szkoda. Jak zwykle obietnice a głupiemu radość. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie budować jednej ze szkół dworzec jest bardziej potrzebny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rządza pisowcy niech nam zbudują nowy pkp i pks my ciemny lud głosowaliśmy na nich BAAA w kampanii obiecali wybudowac nam 2 fabryki kiedy rusza budowa poslowie z pisu pytam kiedy???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***s://s-pt.ppstatic.pl/g/regionalne/zaslepka.png za chwilkę to gdzie sie nie obejrzysz misiewicz ;a spotkasz prezes nas oszukał mówil zero nepotyzmu zero odgrywania się a teraz nasłała cba na lublin i Żuka to jest obłudnik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin za Żuka się rozwija. Prawdę mieszkańcy znają a już w 1 rok też poznali pis i że chodzilo im tylko o władze w Polsce oszukali omamili swój ciemny lud. A mieszkańcy Lublina głosowali na Żuka i wybrali swojego prezydenta. PIS niech zabiera swoje macki do Warszawki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pamiętacie jak PPruszkowski prezycent pisiorów poleciał do Mkesyu i chcial nam pamę przywieźć choć chyba się nie udało bo palmy w Lublinie nie ma szkoda byłby Meksyk na wschodzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak to mniej więcej wygląda... zrobisz plany przed czasem - wrzask, że niepotrzebne pieniądze wydaje... a kiedy chcesz na termin, to ten termin paru urzędasów z warsiawki zmieni. A nuż nie zdążysz - i SIĘ ZAOSZCZĘDZI...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Porównująć siec kolejową w Lubelskim z siecią połączeń samochodowych... centralny dworzec PKS przy głównym  PKP traci racje bytu. Dotychczasowe usytuowanie głównego dworca PKS jest i długo będzie jednym z najlepszych, choćby z uwagi na istniejacy już tam węzeł komunikacyjny - praktycznie do każdej dzielnicy miasta jest stamtąd dojazd komunikacją miejską. W większości wiekszych miast funkcjonuje kilka dworcow publicznkej komunikacji samochodwej, z których tylko część jest powiązanych z koleją - unika się w ten sposób niepotrzebnych przejazdów przez miasto. Już wyjaśniam - bez sensu jest komasowanie w jednym miejscu połaczeń z Lublina w kierunku,np. północnym (Lubartów, Łęczna itp) z połączeniami w kierunku południowym (np. Bychawa itd). Dla kierunku południowego niezłym jest własnie dworzec PKS przy PKP, dla północnego - dotychczasowe miejsce, Al. Tysiąclecia - tym bardziej, że już jest w tym miejscu znaczący węzeł komunikacji miejskiej. Ma to też i spore plusy dla komunikacji miejskiej, bo nie skupia sie w jednym miejscu codziennych potoków ludzi dojeżdzających i wyjeżdżajacych z Lublina do miejscowości satelickich, następuje ich rozdzielenie, co automatycznie zmniejsza obciązenie komunikacji miejskiej na określonych liniach - a przecież to własnie te CODZIENNE i to dwukrotnie podczas kazdego dnia, potoki (zarówno mieszkańców Lublina jak i dojeżdżających) głównie obciążają komunikację miejską. W porónaniu z nimi typowe przejazdy tzw. przesiadkowe, do dworca PKP przez miasto, są bez porównania mniejsze - bo, jak wyżej napisalem - sieć kolejowa w naszym regionie, z uwagi na jej znikomą gęstość, dla przewozów lokalnych, podmiejskich - obecnie nie ma większego znaczenia. Główny zatem nacisk przy rozważaniach, w którym miejscu Lublina ma byc "centralny" dworzec komunikacji PKS powinien zostać położony na powiązaniu go z siecią komunikacji miejskiej, zredukowaniu niepotrzebnych przejazdów pojazdów zbiorowej komunikacji pozamiejskiej przez miasto, zaś względy estetyczne (główny argument zwolenników likwidacji dotychczasowego dworca PKS) nie powinny odgrywac większej roli - bo jeszcze przez długie lata wiekszego znaczenia dla ruchu lokalnego, podmiejskiego i do miejscowosci satelickich, kolej nie bedzie posiadała, a ruch ten bedzie się wzmagał. Ale że to, co postuluję, jest wbrew interesom pewnych grup inwestycyjnych - którym bardzo zależy na przejęciu terenów w okolicy Zamku i Starego Miasta, mających nadzieję na duże zyski - sądzę, że względy publiczne zostaną zlekceważone... ze szkodą w sumie dla Lublina, niestety, bo staną się konieczne miejskie inwestycje właśnie w reorganizację, dostosowanie komunikacji miejskiej do zmienionej organizacji komunikacji podmiejskiej, której znaczenie stale rośnie... a przecież nie oni bedą ponosili kosztów tej reorganizacji, tylko my, mieszkańcy całego miasta... co polecam uwadze Prezydenta miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniedzy nie ma no sa wazniejsze wydatki na Zdelezowany Motor i to sa pieniadze od Zuka Utopione w blocie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak grzecznie dojechac Rzadom Centralnym? Kiedy PKP inwestuje u nas procent tego co na Ziemiach Pruskich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby Architekt byl z Lubelskiego, bo Ci Warszawscy czy Poznanscy to jeszcze nam katastrofe ekologiczna zagwarantuja....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wybudują zapewne straszydlo bo firma nic ciekawego nigdy nie stworzyła poza halami z bachy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...