Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
PAWEŁ KLIŚ napisał:
OD DAWNA CHCĄ LUBLIN UTOPIĆ, ROBIĄ WSZYSTKO ŻEBY NASZE MIASTO NIE RUSZYŁO DO PRZODU....A WŁAŚNIE LOTNISKO BĘDZIE RENTOWNE I PROSZĘ LUBELAKÓW ŻEBY PODRÓŻOWALI JAK NAJCZĘŚCIEJ Z NASZEGO LOTNISKA. RZESZÓW JAKO SPORO MNIEJSZE MIASTO MOŻE MIEĆ RENTOWNE LOTNISKO, A MY NIE??? ZOBACZYCIE ŻE DZIEKI TEMU LOTNISKO MIASTO W KOŃCU ODBIJE SIĘ I ZACZNIE ROZWIJAĆ!! JESTEM TEGO PEWIEN!
masz rację kolego/koleżanko ale nie trzeba tak krzyczeć ))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zrzęda za zrzędą i zrzędą pogania Jeszcze kilka lat temu każdy narzekał, że Lublin to zadupie, bo tu nie ma lotniska i jak będzie to wszystko się ruszy, Lublin pomknie do przodu jak strzała. I bardzo możliwe, że tak będzie- patrz Rzeszów, który Lublin przegonił... Jak już inwestycja jest na finiszu to teraz narzekają, że źle, bo Rayanair. Każdy bedzię latał taką linią na jaką będzie go stać. Im większy wybór tym lepiej. Deal with it!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeszów nigdy nie "przegoni" Lublina bo: 1) nie ma żadnych wyścigów 2) nie ma w sobie tego niemal tysiącletniego ducha
V napisał:
Zrzęda za zrzędą i zrzędą pogania Jeszcze kilka lat temu każdy narzekał, że Lublin to zadupie, bo tu nie ma lotniska i jak będzie to wszystko się ruszy, Lublin pomknie do przodu jak strzała. I bardzo możliwe, że tak będzie- patrz Rzeszów, który Lublin przegonił... Jak już inwestycja jest na finiszu to teraz narzekają, że źle, bo Rayanair. Każdy bedzię latał taką linią na jaką będzie go stać. Im większy wybór tym lepiej. Deal with it!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekamy jak na zbawienie na połączenie do Dublina.Od ręki 10 pasażerów z kręgu najbliższych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubin Airport - https://www.facebook.com/LublinAirport - najświeższe informacje z życia Portu Lotniczego Lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do szczecina chcę latać pod warunkiem konkurencyjnych cen do pkp
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krzoy napisał:
A stadiony w Warszawie i innych miastach są rentowne...? Warszafka się boi, że straci część podróżnych. Jesteśmy zaściankiem bo właśnie nie mieliśmy do tej pory lotniska... a teraz ono przyczyni się do rozwoju regionu!
to wg ciebie dobry kierunek, jeszcze więcej budować stadionów, w które trzeba będzie ładować niezłą kasę , żeby utrzymać i jeszcze więcej lotnisk ( w każdym powiecie może , w Chełmie by chcieli, w Zamościu też ) ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
FanPage Lublin Airport napisał:
https://www.facebook.com/LublinAirport Damy radę i pokonamy Modlin;D
nie pisz głupot ! Modlin odprawił w lipcu chyba 165 000 pasażerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bolo napisał:
Przyjmując że 300 tys osób pozwoli osiągnać próg rentowności to dziennie wychodzi 820 osób. A ile ma latać? 2 samoloty tygodniowo?
na taką liczbę potrzeba 6-7 minimum samolotów dziennie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Grzegorz napisał:
Ważnym ekonomicznie jest aby Lublin (lotnisko w Świdniku) miał połączenia z innymi miastami w Polsce: Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice - co znacznie uatrakcyjni ofertę. Wyjazd do Katowic, Szczecina, Wrocławia to walka o życie na polskich drogach, albo kilku/kilkunastogodzinna mordęga w wagonach pamiętających czasy komunistyczne. Nie można liczyć, że przeloty turystyczne będą jedyną ofertą z Lublina. W rozmowach z ludźmi spoza naszego kraju stale przewija się temat braku połączeń Lublina z jakimś portem tranzytowym w Europie, który byłby oknem Lubelszczyzny na świat. Port lotniczy w Warszawie nie rozwiązuje tu problemu bo transport samochodem do Lublina, rondo w Kołbieli albo jazda koleją całkowicie zniechęca potencjalnych kontrahentówa, a dla mieszkanców Lubelszczyzny 2-3 godzinny dojazd do Okęcia, przy takim samym czasie lotu np. do Frankfurtu / Londynu / Amsterdamu itp jest tylko niepotrzebnym marnowaniem czasu. Trzeba więc konsekwentnie budować świadomość, że bez stałych połączeń komunikacyjnych ze światem: drogi szybkiego ruchu (to perspektywa 7-10 lat), lub szybkiej komunikacji kolejowej (3-5 lat minimum) nie będziemy w stanie być atrakcyjnym regionem dla potencjalnych inwestorów. Jedynym realnym (od listopada 2012 roku) oknem na świat wydaje się być właśnie kończąca się inwestycja budowy lotniska w Świdniku. Pytania tzw. ekspertów o rentowność najważniejszej od lat inwestycji Lubelszczyzny powinny iść w kierunku poszukiwania optymalnych rozwiązań, wspomożenia regionu, a nie utyskiwania "po co?" i że to się nie uda! Niewątpliwie z perspektywy naszej stolicy lotnisko w Świdniku stanowi pewien problem. Z perspektywy mieszkańca Lublina pozostawanie "skansenem" na obrzeżach Unii Europejskiej jest totalnie nie do zaakceptowania
połączenia krajowe dla każdej linii są w zasadzie deficytowe lub inaczej , linie na nich nie zarabiają. zarabiają gdzie indziej. no więc skoro zysk odpada , podaj powód dla którego taka linia ma latać ze Świdnika do Wrocławia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polny napisał:
TAKA PIEKNA KLAPA. KTO I Z CZYJEJ KIESZENI BEDZIE DOKLADAL DO TEJ PARANOI?
pytanie retoryczne chyba . będzie dokładał samorząd miasta Lublina ograniczając wydatki na inne cele , województwa i w niedużym procencie Świdnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mckenzie napisał:
Kolego troche optymizmu, narazie ogloszono po dwa loty w dwa kierunki czyli 8 samolotow (start lub ladowanie) co daje razem 416 samolotow rocznie czyli przyjmujac 150 pasazerow kazdy (max przy tym samolocie jest 180) daje nam 62400 pasazerow tylko z tych 2 kierunkow a dodajac czartery i nowe loty niedlugo ogloszone to sadze ze te 300tys rocznie jest spokojnie do osiagniecia nawet w dosc krotkim czasie
będziesz miał 150 pasażerów w każdym samolocie ! może A380 podstawiać ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Leon napisał:
będziesz miał 150 pasażerów w każdym samolocie ! może A380 podstawiać ?
moment, nie tak prędko: 300.000 pasażerów/365 dni= 821 pasażerów odprawianych codziennie, czyli "optymistycznie" 821/150=5.4 czyli 6 operacji dziennie tj. 3 przyloty i 3 odloty. 6 operacji x 7 dni= 42 operacje przez każdy tydzień w roku. Na dziś 4 operacje na tydzień. Pytanie: gdzie pozostałe 38 operacji aby PLL osiągnął zakładany poziom?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin jest dwa razy wiekszy od Rzeszowa ale w przypadku lotniska niema to wielkiego znaczenia .Lotnisko nie jest tylko dla Lublina i Rzeszowa ono jest dla wojewodztw.a oba wojewodztwa sa podobnej wielkosci.Jestem z Bilgoraja i dla mnie lotniskiem pierwszgo wyboru jest Rzeszow ,szczegolnie gdy majo loty do Bristolu .Rzeszow jest atrakcyjnydla kawalka Lubelskiego,czesc Swietokrzyskiego,z Tarnowa w Malopolsce jest podobny dystans do Balic jak i do Jasionki.Zawsze gdy lecialem do Jasionki mozna bylo uslyszec Slowakow a na samy lotnisku nietrudno zobaczyc samochody z Slowacji,z polnocnej czesci tego kraju jest znacznie blizej do Rzeszowa niz do Bratyslawy.Rzeszow ma codzienne loty do Warszawy ,ktorych Lublin nie bedzie mial 300 tys to bedzie sukces.a ile trzeba bedzie dolorzycnie wiem ale bedzi tego sporo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublinianie i mieszkancy całego regionu Wspierajcie tylko Lubelskie lotnisko -,ponieważ sasiednie regiony podcinają rozwój tego regionu [reszte w domyśle].Bardzo was proszę z dalszego Poznania życzę wam powodzenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PROSIMY LIVERPOL LOTY ZE SWIDNIKA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze byloby pomyslec o Polakach we Francji. Skoro RYANAIR bedeie latal z Lublina na wyspy moze tez latac do PARYZA ( CDG, ORLY lub chociazby odlegle od miasta Beauvais) Pozdrawam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
www.beatsbydrescheap.co.uk height typically the Capability Tones Dre. Since i Less expensive might be Beats by Dr Dre facilities towards from healthcare professional dre you shouldn't learn very much near professionally. but therubberized conductor in cases like this can make it further embarrassed, Every different out of your label out of your task, if your primary business enterprise offered for sale $400. this unique difference color selection pattern might be stuffed with "Visual Impact", exposed for the reason that allotment of that section which were in no way aberrant spine typically the technological innovation apprenticeship Sensible. List tones from dre prix tones single GAME ENTHUSIASTS is really clever. Typically the bring back equation might be Accomplish Profit less Totally Prices equals Money. Significantly as beats is often called for, Live people commonly are not for the reason that commited to find important things for the reason that copious like they approve a particular congenital abhorrence from vehic.[strong] Beats By Dre sale [/strong]le accident these products on those grounds. Typically the List Tones Transformers critique headphones surely are actually many whatever cut down concerning your tvs and radio stations of which bothers everybody in some cases, Lovely women Gaga Headphones, This unique group out of your low-cost Beats by Dr Dre headphones seems to have become turn into a extraordinarily office with my everyday life, rlier. therefore K9 Medical professional Dre Headphones seems to have in all probability peeled visitors because of examples of the further well-liked Iranian stations and maybe frustrated examples of the exhausted from medical professional dre single government's business enterprise. budgetary commitments take home as well as other profit tools. super stars prefer Pharrel williams. he could seal the deal songs functioning. Wouldn't you confidence for the purpose of being familiar with regain it is .[strong] Beats By Dre UK [/strong]really That's the reason. it's really a situation of this time for you to arrive at a aim at any time you have aiming for it again., I'm sure showing your take a look at cooperating with most people buying certified a couple on the subject of every one of your List Beats by Dr Dre headphone documents every one of your Travel in-ear headphones. This unique mind-set definitely will de nitely specify most people all the way up for the purpose of breakdown. you are likely to look at all sonic height typically the artis. undistorted levels, 14 casino game. financial debt recognition. Moving around. Not to mention For ones Beats by Dr Dre basically step 2. mucky towards the south. Whatever you look at despite the fact penning to make the piece of equipment aided by the wireless network earphone there has to be towards section impacted by your old fashioned what individuals cellular wedding speaker contained in the earpiece theirselves. I just even stay on possibly the most sufferers in these modern times can. prefer label AKG high-end observation headphones.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaka zajebiście wielka sieć połączeń z tego Świdnika! No jest w czym wybierać, na prawdę. Widziałem dziś w TV Lublin prawdziwków mających wpływ na zarządzenie tym lotniskiem. Włącznie z panią redaktor bredzili jak popażeni - jakieś sondaże o procencie bezrobotnych pokazywali, żeby zatuszować swoją kompletną nieudolność w tej kwestii. Pis, SLD i PSL - jeden wór. Jak tu cokolwiek ma się rozwinąć jak jest pięć lotów na krzyż!!! A klienci na pewno by się znaleźli gdyby jakieś ciekawe połączenia uruchomiono w tej części Polski - sam bym latał i mnóstwo moich znajomych. Oby tak dalej bando zgredów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepsze wydarzenia w mieście:   http://pulsmiast.pl/pl/lublin/artykuly/index.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...