Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Elektryczne autobusy wyjeżdżają z Ursusa. "To przyszłość w transporcie drogowym"

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 13 czerwca 2016 r. o 20:25 Powrót do artykułu
Zero emisji spalin? W związku z tym parę pytań: 1. Jak realizowane jest ogrzewanie? Odpowiem: Webasto na olej napędowy :-D 2. Klimatyzacja? Naprawdę nie ma?? 3. Ile zwykłych autobusów można kupić za jeden elektryczny i dlaczego aż tyle?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Obecnie pracujemy nad dwoma kolejnymi egzemplarzami autobusów elektrycznych. Jeden o zasięgu do 150 km, który będzie doładowywany z pantografu." Wczoraj widziałem go w ruchu na Grygowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***electriccarsreport.com/2016/06/volvo-sells-electric-bus-system-luxembourg/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ależ wyżelowany lalus,haha jaki ty piękny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Większych bredni pod zamówienie nie czytałem.Osiagnięcia Ursusa to sprzedać i się nie interesować produktem.Te wspaniale trolejbusy nigdy nie mialy usuniętych wad fabrycznych a Ursus udaje jakby nic się nie stało i chwali się zyskiem.Wieści się rozchodzą i nikt nie bierze pod uwagę tego czegoś w swoich przetargach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast się cieszyć że Ursus w Lublinie wykonuje i promuje autobusy elektryczne to krytykują ,tego nie rozumię ,niektórzy zachowują się jak kibole
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę nie oszukiwać czytelników że ursus produkuje autobusy. On tylko przerabia autobusy ukraińskiej firmy BOGDAN.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czym sie różni autobus elektryczny doładowywany z pantografu od trolejbusa z dodatkowymi bateriami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękujemy już za te badziewnie wykonane Trolejbusy marki URSUS,nawet z dopłatą nie kupiłbym tego gówna.Wiem o czym mówię bo codziennie tym badziewiem jeżdżę jako kierowca w MPK.Prawda jest taka że pan Żuk tak skonstruuje przetarg na zakup nowych wozów że Ursus ma na bank wygrany przetarg za grube pieniądze.Wszystko w świetle prawa będzie ok lecz to faktycznie będzie ustawione.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W roku akademickim 1977/78 podczas wykładu z teorii nauczania wykładowczyni postawiła problem, na rozwiązanie którego dała trzy minuty i oznajmiła, że osoba, która jako pierwsza poda rozwiązanie jest geniuszem. Aula była w komplecie, studenci z różnych kierunków na wydziale PIP UMCS. Podałem rozwiązanie w ciągu minuty. Dla ludzi z mojego roku nie było to z a s k o c z e n i e m, bo pamiętali co zrobiłem z porównaniem metod badania twardości metali (na pierwszym roku w ramach kolokwium udowodniłem analitycznie porównywalność dwóch metod twardości- nauczyciel był tym faktem zdumiony i dzięki temu zostałem zwolniony z egzaminu na trzecim roku studiów - nikt na świecie nie podał takiego dowodu - znany był dowód oparty o porównanie kątów). Pozostałym studentom z innych kierunków opadły szczęki. Rzeka, dwa naczynia 9l i 4l. Odmierzyć 6l. Z pełnego 9l dwa odlewy po 4l i zostaje w nim1litr, który wlewamy do opróżnionego 4l. W naczyniu 4l jest 1l. Z pełnego 9l wylewamy 3l do pustego 4l i mamy 6l w niepełnym 9l. Niech więc nikogo nie dziwi fakt, że jestem jednym z największych ludzi w całej historii ludzkości. Zrozumiano!!!! Wyprzedziłem wszystkich geniuszy świata, nie stopniem trudności rozwiązań, lecz kalibrem sensacyjnośći i prostotą rozwiazań - nikt oprócz mnie tego nie dokonał. Wiles na pewno nie udowodnił WTF. Za brednie stanowiące rzekomy dowód WTF Wiles otrzymał z rąk Króla Norwegii Medal Abela czyli Nagrodę Nobla - na wniosek przestępcy. Pod koniec XX wieku spotkałem wykładowczynię w autobusie. Jechała na wydział PIP UMCS. Powiedziałem jej, że to zadanie znalazłem niedawno w polskiej książce z roku 1969. Odpowiedziała, że nie jest to możliwe, gdyż wówczas podczas wykładu podała problem ze źródła obcego. Dodała, że absolutnie tego nie udowodnię, bo musiałem się pomylić. Oto dowód. Józef Kozielecki: Rozwiązywanie problemów, PAŃSTWOWE ZAKŁADY WYDAWNICTW SZKOLNYCH, Warszawa 1969, s. 55-57. Co jak co, ale imię i nazwisko mam najpiękniejsze na świecie: Aaron Navarro von Feldsteinhoff, Google: lwgula
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To może podam parę PLUSÓW tych cudownych trolejbusów: 1. Przeciekający dach , szczególnie w okolicach klimatyzatorów, 2. Nieszczelne i stukające okna, szczególnie w kabinie kierowcy, 3. AUTOMATYCZNA klimatyzacja w przedziale pasażerskim, najpierw podgrzewa, a potem chłodzi, ALBO od dołu grzeje a od góry chłodzi - taki tryb automatyczny, 4. Korodujące poręcze i uchwyty, 5. Zamarzające baterie trakcyjne w zimie, 6. Środek osi fotela kierowcy przesunięty względem koła kierownicy - siedzi się tak kilka centymetrów w bok, 7. "Wyjące" wentylatory ogrzewania w kabinie kierowcy, 8. Lusterko w kabinie kierowcy - chude i wąskie i nic w nim nie widać, 9. PATENT !!!! mój ulubiony - DWA zbiorniczki na płyn do spryskiwaczy o pojemności 1 (jednego) litra - prawy do prawej wycieraczki a lewy do lewej,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...