Zamiast na ochronę i adwokatów Jaro Kaczyńskiego miliony darowizny PiS może przeznaczyć na Honkery
|
|
Przeciez ten Honker to nie mysl konstrukcyjna Tyminskiego. Kiedy padalo Daewoo pracowalo tam jeszcze 3 tys.ludzi i zaden posel nie potrafil uratowac miejsc pracy. Byl nowy model Lublina pod nazwa LD100 i wielkie plany na przyszlosc , byl Honker i zamowienia m.inn z wojska. Teraz po tylu latach pan Tyminski obiecuje nowy model? a co robiliscie przez ostatnie 11 lat? Na co liczyliscie?
|
|
A nie lepiej czerwony komuchu zbierać na bilet,żeby cie wypie.rdolić w kosmos. |
|
Jeżeli postawimy 4 Honkery z jednego rocznika z 4 różnych kwartałów to każdy z nich ma "trochę" różne części np. resory. Za samochód trzeba średnio zapłacić 80 tyś., a technologia w nim zawarta może z 1980r. To jaki inwestor kupi kolejne 200 przez kolejne dwa lata. Żarty. Zakopać fabrykę i zasiać łąkę.
|
|
Cała rzesza idiotów którzy piszą o dziurawienu Honkera procą. Myślicie że G - Klasa czy Land Rover które kupuje Polskie wojsko lepsze. Ten sam chłam bo najtańsza opcja czyli bez żadnego osprzętu i opancerzenia. Wnętrze Defendera wcale nie jest dużo ładniejsze mówimy o wersjach Wojskowych nie tych co stoją w salonach. I co zazdrościcie Tymińskiemu tego że chce dać pracę ludziom. Polski kapitał trzeba wspierać bo tacy ludzie jak Tymiński bogacąć się bogacą całe społeczeństwo dając mu pracę. A polityka rządu dla firm rodzinnych jest taka że firma INTER GROCLIN wielu skojarzy ją z fotelami w FSO tymi pókubełkowymi, przeniosła pare lat temu produkcję do Ukrainy. Pozdrawiam bezmózgów którzy z gościa który dorabia się ale i chce dać prace inżynierom by nie musieli myć graków w niemczech i osobą z niższymi kfalifakcjami. Jeden pracownik przy montażu Honkera czy Lublina w FSC to ok 2-4 miejsc pracy więcej w sektorze motoryzacji.
|
|
Sama konstrukcja podwozia i nadwozia spełnia wszystkie normy, lecz dzisiejszy Honker nie zmienił nic dla wygody pasażerów wygląda jak Polonez, a kosztuje nie mało. Byłem na targach więc widziałem być może to zaleta jak się wjedzie w błoto czy kurz ale konkurencja za niewiele większe pieniądze reprezentuje wiele wyższy poziom. Pan Tymiński chce zbudować za małe pieniądze a sprzedać jak limuzynę najwyższej klasy, i to jeszcze doprowadzając do takiej sytuacji stawia wymagania po 100 samochodów na rok. Tu trzeba zmienić podejście, ideologię a nie tylko myśleć jak się szybko dorobić. Pan Tymiński drodzy Państwo utrzymuje 200 osobową załogę Inżynierów i Techników co odciąża NASZE PAŃSTWO z płacenia zasiłków i zasila Pan Tymiński budrzet Państwa POLSKIEGO odprowadzanymi podatkami. Z tego budrzetu korzystają RZĄDZĄCY naszym krajem i co? I nie pofatygują swoich szanownych tyłków aby sprawdzić co się dzieje w jedynej POLSKIEJ FABRYCE SAMOCHODÓW. Zastanawiające jest to dlaczego jest niewygodna ta Fabryka. Który Koncern wspiera i kogo? A może ktoś ma ochotę na ten teren w centrum miasta tak jak w Warszawie na teren po FSO. |
|
Smutny Marianie Jesteś pewnie zrospaczony bo zwolniony z DZT i tak to przeżywasz , że oczerniasz kolegów z którymi pracowałeś. Tu ludzie pracują z dużym zaangażowaniem i nie rób im krzywdy . |
|
A nie lepiej czerwony komuchu zbierać na bilet,żeby cie wypie.rdolić w kosmos.Czyżby BOLO groziło Ci bezrobocie, jak zabiorą kaczce kasę na ochronę ???? |
|
Jeżeli postawimy 4 Honkery z jednego rocznika z 4 różnych kwartałów to każdy z nich ma "trochę" różne części np. resory. Za samochód trzeba średnio zapłacić 80 tyś., a technologia w nim zawarta może z 1980r. To jaki inwestor kupi kolejne 200 przez kolejne dwa lata. Żarty. Zakopać fabrykę i zasiać łąkę.Myślę że chciałeś tutaj zabłysnąć wiedzą,tyle że baz jakichkolwiek podstaw.Proszę powiedz w których Honkerach są tak różne resory,bo naprawdę nie wiem mimo że prowadzę serwis tych samochodów. |
|
Czyżby BOLO groziło Ci bezrobocie, jak zabiorą kaczce kasę na ochronę ????Wieśniaku !!! to co na ochronę " kaczki " idzie to jest kropla w morzu tego co teraz komuch kradnie,a żyd za granicę wywozi. To jest zaledwie jeden zegarek na ręce czerwonego żigolaka od komuchów. |
|
No cóż trzeba zadać sobie pytanie dlaczego wojsko niehce Honeckera ano dlatego że ten samochód nadaję się do wożenia świń do knura,anie na pole walki.Ta archaiczna konstrukcja nie spełnia żadnych wymogów w ochronie żołnierza na polu walki te karoserie można przestrzelić procą a co dopiero może zrobić z tego kałach o minie nie wspomnę.To jakby założyć namiot na rower i jechać pod lufę snajpera nic ując nic dodać. :ph34r: :D :D :D :D :DPrzepraszam,ale widzę że wożenie świń do knura jest Ci bardziej bliskie niż rozróżnianie samochodów pod względem ich przeznaczenia.Dla informacji podam Ci że Honker nie jest i nigdy nie był produkowany jako samochód pancerny czy chociażby opancerzony.WIĘC BIERZ TE ŚWINIE I JEDŻ JUŻ DO TEGO KNURA,LUB ZRÓB TO SAM |
|
Pan Tymiński drodzy Państwo utrzymuje 200 osobową załogę Inżynierów i Techników co odciąża NASZE PAŃSTWO z płacenia zasiłków i zasila Pan Tymiński budżet Państwa POLSKIEGO odprowadzanymi podatkami. Z tego budżetu korzystają RZĄDZĄCY naszym krajem i co? I nie pofatygują swoich szanownych tyłków aby sprawdzić co się dzieje w jedynej POLSKIEJ FABRYCE SAMOCHODÓW. Zastanawiające jest to dlaczego jest niewygodna ta Fabryka? Który Koncern wspiera i kogo? A może ktoś ma ochotę na ten teren w centrum miasta tak jak w Warszawie na teren już po byłym FSO.
|
|
Pocieszającym jest bardzo życzliwe podejście do problemu Prezydenta Lublina, Pana Żuka. Zapewne ubolewa, że wczoraj - chyba z powodu zadziałania siły wyższej - musiał wziąć urlop i stąd nie mógł być na spotkaniu u pana Tymińskiego.
|
|
Krzywdę to oni sobie sami robią dobijając resztki szarych komórek alkoholem w godzinach pracy zaznaczam że nie wszyscy.Smutny Marianie Jesteś pewnie zrospaczony bo zwolniony z DZT i tak to przeżywasz , że oczerniasz kolegów z którymi pracowałeś. Tu ludzie pracują z dużym zaangażowaniem i nie rób im krzywdy . |
|
Cała rzesza idiotów którzy piszą o dziurawienu Honkera procą. Myślicie że G - Klasa czy Land Rover które kupuje Polskie wojsko lepsze. Ten sam chłam bo najtańsza opcja czyli bez żadnego osprzętu i opancerzenia. Wnętrze Defendera wcale nie jest dużo ładniejsze mówimy o wersjach Wojskowych nie tych co stoją w salonach. I co zazdrościcie Tymińskiemu tego że chce dać pracę ludziom. Polski kapitał trzeba wspierać bo tacy ludzie jak Tymiński bogacąć się bogacą całe społeczeństwo dając mu pracę. A polityka rządu dla firm rodzinnych jest taka że firma INTER GROCLIN wielu skojarzy ją z fotelami w FSO tymi pókubełkowymi, przeniosła pare lat temu produkcję do Ukrainy. Pozdrawiam bezmózgów którzy z gościa który dorabia się ale i chce dać prace inżynierom by nie musieli myć graków w niemczech i osobą z niższymi kfalifakcjami. Jeden pracownik przy montażu Honkera czy Lublina w FSC to ok 2-4 miejsc pracy więcej w sektorze motoryzacji.To zobacz sobie idioto, że własnie wojsko wybrało Land Rovera, lotnisko w Świdniku czy straż graniczna w Dorohusku również i co bedziesz ciemnote cisną jak fakty mówią same za siebie |
|
Dlaczego ma kupować Wojsko?
Dlaczego firmy polskich przedsiębiorców nie kupują Honkera?
Nakazać Polakom kupować Honkery pana Tymińskiego!!!
Konstrukcja auta rolniczego z lat 70-tych. Wnętrze Poloneza.
Pan Tymiński może wskrzesi Poloneza i każe kupować Policji?!
Bądź Patriotą kup Honkera Tymińskiego!!!
Asurd, mamy 2013 rok, a każą wyrzucać publiczne pieniądze na siłę na coś co nikt nie che kupować...
Dlaczego Zakład Energetyczny kupuje tylko Land Rovery a nie Honkery? Zbojkotujmy ich, nie korzystajmy z energii elektrycznej!!!
|
|
Wpakujmy w prywatną fabrykę pana Tymińskiego 52-56 MILIONÓW złotych (tyle kosztuje zakup 400 honkerów) to MOŻE uda mu się sklecić następce honkera..... To jest KPINA!
Jak honker jest taki wspaniały to czemu nie kupuje go NIKT? Ani policja, ani straż graniczna, ani energetyka czy wodociągi. Nawet na rynku wtórnym wśród fanów off-roadu nie ma żadnego zainteresowania! Mało tego, żaden inny kraj nie chce tej "wspaniałej" konstrukcji. Może dla tego że jest to archaiczny, wadliwy, słaby, przepłacony, nieergonomiczny, niedbale skonstruowany pojazd, niezapewniający minimum bezpieczeństwa ani w terenie ani na drodze?
|
|
Jeżeli postawimy 4 Honkery z jednego rocznika z 4 różnych kwartałów to każdy z nich ma "trochę" różne części np. resory. Za samochód trzeba średnio zapłacić 80 tyś., a technologia w nim zawarta może z 1980r. To jaki inwestor kupi kolejne 200 przez kolejne dwa lata. Żarty. Zakopać fabrykę i zasiać łąkę.Według inspektoratu uzbrojenia honker w wersji dla wojska kosztuje od 130-135 tys zł sztuka... |
|
stara spadaj
Ostatnio edytowany 7 czerwca 2013 r. o 05:57
|
|
Polacy kupują u Niemców i Anglików a póżniej się dziwią że pracy w tym kraju nie ma i że muszą zapierdalać za granicą zbierając truskawki lub zmywać naczynia - co za idioci!
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|