Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nuda nuda nuda, niestety :/ 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co to za dziwolągi na tym zdjęciu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...a na końcu każdego teleobiektywu obowiązkowe oświetlenie ostrzegawcze -mrugające, czerwone diody
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem. Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA. W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra... l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam: W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze : Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow. 1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania. 2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania . 3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie. Film w/w konczy sie pytaniem cyt; “kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”. Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”. Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?. W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania. Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu. Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?   Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem. Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA. W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra... l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam: W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze : Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow. 1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania. 2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania . 3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie. Film w/w konczy sie pytaniem cyt; “kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”. Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”. Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?. W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania. Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu. Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.  
 
  Jako komentarz przypomne spoterom co kiedys pisalem. Podaj dalej 11 razy jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina. Jan.14/2011,USA. W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapra... l rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam: W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow jednym z powodow katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze : Wisz do przegladarki: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow. 1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli z ziemi samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania. 2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania . 3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie na ziemi i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie. Film w/w konczy sie pytaniem cyt; “kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”. Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”. Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?. W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania. Oni wszyscy mieli spalic sie jak dinozury przed spaleniem uratowalo wlaczenie gasnic samolotu. Dlatego samolot zostal kapieli poddany by ten fakt nie zostal rozpoznany.  
  Trawka, czy amfa? W każdym razie jedno z dwóch....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Te 4m ma jakies znaczenie w robienia zdjęcia samolotu z dużej odległości za pomoca teleobiektywu? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Co za różnica dla takiego zdjęcia czy stoje na oziomie "0" czy "+4"? Po co było ropbić tą górkę?   Teraz się gniotą bo góreczka maława, a chętnych do robienia zdjęć wielu...
  Ma znaczenie, bo ze szczytu widać przyziemienie. Z poziomu gruntu nie. Górka nie jest mała, spokojnie mieści się na niej kilkadziesiąt osób.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"_Spotterzy są dodatkową "parą oczu”, służącą zapewnieniu bezpieczeństwa. Samoloty to ich hobby. Spędzają na lotnisku bardzo dużo czasu, mogą zauważyć coś ważnego jako pierwsi. Cieszę się, że mogliśmy pomóc im w realizacji pasji – mówi Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin.Górka spotterska ma ok. 4 m wysokości."   ... współczuję pasażerom lotniska. Skoro "dodatkowa para oczu" od bezpieczeństwa to amatorzy (prywatne persony) z lornetkami stojący na 4 metrowym nasypie. :D      
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Syneczku Ci amatorzy ze sprzetem za kilkasascie tys zl maja czesto bardzo duza wiedze na temat operacji lotniczych. Nie szkoda ci klawiatury na wypisywanie tych pierdol?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawa aplikacja umożliwiającej ustalenie pozycji innego użytkownika telefonu. Wejdź na strone: http://fw.pl/radardokladny Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "szukaj numer" a zobaczysz gdzie jest i co robi. Dokładność pomiaru do 150cm.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
plurl.pw/kobieta_zaslabla_w_aucie_wielka_tragedia     Monika K. (27 l.) zasłabła w aucie potracająć 12-letniego chłopca i spowodowała wypadek z 4 autami. 6 osób w stanie krytycznym
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: