Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja w swojej rodzinie paru takich niestety mam ale Ty pisząc o dzbanach sam/a nie znasz topografii miasta wię c dla mnie jesteś tłumokiem i tyle .Jamen
Pisząc do dzbanach zapominałem dodać "pustych". Jeśli jesteś taki znawca topografii powiedz, jak sobie wyobrażasz skręcanie tirów z dwupasmówki na ul. Doświadczalną i dlaczego nie może się odbywać ruch przez ul. Dekutowskiego? Tłumoku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle obudzili sie z ręką w nocniku...Ja choć mieszkam po drugiej stronie miasta słyszałem o tej inwestycji juz rok temu...nie mozna się było zainteresowac teamatem jesli mieszka sie po sąsiedzku? Wtedy był czas,kiedy rodził sie szczegółowy projekt.Trzeba sie troche interesować co sie wokół nas dzieje,bo wbrew narzekaniom dzieje się bardzo wiele...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba sie troche interesować co sie wokół nas dzieje,bo wbrew narzekaniom dzieje się bardzo wiele...
I już wiedziałeś, że ruch puszą przez osiedle?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ktoś kupuje mieszkania za znacznie niższe pieniądze niż w innych częściach miasta to powinien się zastanowić dlaczego tak jest, Felin, Zadębie, Tatary to dzielnice przemysłowo-robotnicze a teraz wielkie pretensje, plany zagospodarowania nie powstały wczoraj, hale powstają blisko obwodnicy i lotniska obok strefy ekonomicznej i mnie to wczale nie dziwi, a ludzie którzy się tam osiedlili niech mają pretensje do samych siebie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tysiąc osób dostanie pracę oczywiście za minimalną krajową a drugi tysiąc mieszkańców będzie miał już zawsze przejebane. Właśnie taka jest polityka miasta. Włodarze zawsze opowiadają się po stronie inwestora, developera czy innego przedsiębiorcy na którym nic nie trzeba wymuszać. Mieszkańcy traktowani są jako margines, który zazwyczaj mąci układ rządzących z biznesem. Reasumując: jebać mieszkańców. Dziękuje za uwagę :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak drogę budowali i mpk dociągnęli to dobrze, ale jak hale stawiają to już źle???? A myśleliście, że ta droga to tylko dla WAS???? A co to wy jesteście jacyś wybrani, że tylko drogi dla was budują??? I dobrze, im więcej zakładów tym więcej miejsc pracy. Poza tym to prywatna działka i nie można zabronić komuś budować czegoś bo komuś innemu się nie podoba. Panie Kieliszek, weź ich pan zostaw w pi..u, szkoły nie powiększaj, przedszkola nie buduj, niech sobie wieśniaki żyją na tym zadupiu. Polami będą mieli wyjazd w każdą stronę dobry, tylko jak przez to błoto przejadą???? Haha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tysiąc osób dostanie pracę oczywiście za minimalną krajową a drugi tysiąc mieszkańców będzie miał już zawsze przeje***e. Właśnie taka jest polityka miasta. Włodarze zawsze opowiadają się po stronie inwestora, developera czy innego przedsiębiorcy na którym nic nie trzeba wymuszać. Mieszkańcy traktowani są jako margines, który zazwyczaj mąci układ rządzących z biznesem. Reasumując: jebać mieszkańców. Dziękuje za uwagę :)
  No tak bo lepiej wypinać się na każdego inwestora i robić mu pod górkę a potem siedzieć i płakać, że nowe miejsca pracy powstają w Rzeszowie a nie Lublinie :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na drugi raz proponuję kupić mieszkanie w innej dzielnicy(może któraś z lubelskich "sypialni"?) - problemu TIR-ów i budowania hal, magazynów i fabryk nie będzie. Trzeba być prawdziwym durniem, żeby kupić mieszkanie na Tatarach czy Felinie i nie brać pod uwagę, że w przyszłości może powstać w sąsiedztwie jakaś fabryka albo magazyn.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież plan zagospodarowania przestrzennego nie powstał wczoraj. Wcześniej nikt się nie interesował? wszyscy mieli w d... co i gdzie powstaje? To niech teraz nie płaczą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W innych miastach ludzie cieszyliby się jak małe dzieci że przybędzie 1000 nowych etatów. W Lublinie oczywiście jest to powód do smutku a wręcz rozpaczy. Oj ludzie ludzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak drogę budowali i mpk dociągnęli to dobrze, ale jak hale stawiają to już źle???? A myśleliście, że ta droga to tylko dla WAS???? A co to wy jesteście jacyś wybrani, że tylko drogi dla was budują??? I dobrze, im więcej zakładów tym więcej miejsc pracy. Poza tym to prywatna działka i nie można zabronić komuś budować czegoś bo komuś innemu się nie podoba. Panie Kieliszek, weź ich pan zostaw w pi..u, szkoły nie powiększaj, przedszkola nie buduj, niech sobie wieśniaki żyją na tym zadupiu. Polami będą mieli wyjazd w każdą stronę dobry, tylko jak przez to błoto przejadą???? Haha
Już Ci lepiej, ludzi oplułeś od wieśniaków wyzwałeś... rzeczywiście bo to ich wina, że tiry przez osiedle im puszcza... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Bielak proste pytanie: chce pan żeby w Lublinie była praca czy nie? 1000 nowych miejsc pracy to olbrzymi zastrzyk dla lubelskiego rynku i nie wolno z tego rezygnować tylko dlatego, że po drogach będą jeździły samochody!!!
Nikt nie protestuje przeciwko magazynom - ale lokalizacji drogi dojazdowej do nich. Poczytaj dokładnie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle obudzili sie z ręką w nocniku...Ja choć mieszkam po drugiej stronie miasta słyszałem o tej inwestycji juz rok temu...nie mozna się było zainteresowac teamatem jesli mieszka sie po sąsiedzku? Wtedy był czas,kiedy rodził sie szczegółowy projekt.Trzeba sie troche interesować co sie wokół nas dzieje,bo wbrew narzekaniom dzieje się bardzo wiele...
Do końca miasto twierdziło, że ewentualny wjazd od ulicy Doświadczalnej będzie mieć funkcję awaryjną / przeciwpożarową. Ten właściwy miał być, albo bezpośrednio na Witosa (wyjazd) i Dekutowskiego (wjazd/wyjazd), w najgorszym przypadku na Męczenników Majdanka (obecnie Franczaka).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wychodzi jak szydło z worka ...arogancja władzy, czyli Rausza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tysiąc osób dostanie pracę oczywiście za minimalną krajową a drugi tysiąc mieszkańców będzie miał już zawsze przeje***e. Właśnie taka jest polityka miasta. Włodarze zawsze opowiadają się po stronie inwestora, developera czy innego przedsiębiorcy na którym nic nie trzeba wymuszać. Mieszkańcy traktowani są jako margines, który zazwyczaj mąci układ rządzących z biznesem. Reasumując: jebać mieszkańców. Dziękuje za uwagę :)
Tak tak, znamy te bajki, że wszyscy wszędzie dostają najniższą krajową, wógole to 90% ludności Lublina zaper... za 1750 zł, tylko jakoś mi to wszystko nie pasuje do tego  co widzę w mieście, tych aut, tych ludzi w galeriach, te tłumy w weekend balujące w śródmieściu... mam 10-cio osobową najbliższą rodzinę i tylko JEDNA osoba zarabia 1750 zł bo zaczęła pracę (wykszt. średnie)... MEDIANA (nie średnia) zarobów w Lublinie to lekko ponad 3 tys. złotych... Małymi kroczkami ale bogacimy się i rośnie standard życia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2 tiry skręcające do strefy w lewo z Witosa w Doświadczalną to już jest korek na dwie zmiany świateł. A jak dojdą jeszcze te - cały ruch powinien iść albo Dekutowskiego albo zbudować kolejny wjazd tak jak jest Moritza do Strefy, Skrzyżowanie Witosa-Doświadczalna do przebudowy - musi mieć odrębne pasy do lewoskrętu i bezkolizyjny wjazd na Witosa z Doświadczalnej i do.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dekutowskiego także nie jest odpowiednią ulicą do tego typu dojazdów. Wyobrażacie sobie manewry na rondzie przy Drodze MM? Jak na razie to można czas rozwiązać problem kolizji, jakie mają tam miejsce. Takie magazyny bo to nic innego nie jest/będzie powinny być na obrzeżach miasta. Najwyższy czas pozmieniać te stare plany i tam gdzie stoją osiedla, domy wykreślić tego rodzaju działalność. A skoro się nie da, to trzeba zmienić urzędasów z ich wodzem, to od razu się da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale nie widzę problemu chcieli mieszkać poza lublinem w polach to mają, dodam tylko że jak chcieli przenieść końcowy do europarku to też protestowali bo próżniakom nie chciało się przejść na witosa do przystanku tylko jak chamy oby bliżej pks-u pomimo tego że końcowy był tuż pod oknami na parkingu osiedlowym a autobusy wyły od 4 rano
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale nie widzę problemu chcieli mieszkać poza lublinem w polach to mają, dodam tylko że jak chcieli przenieść końcowy do europarku to też protestowali bo próżniakom nie chciało się przejść na witosa do przystanku tylko jak chamy oby bliżej pks-u pomimo tego że końcowy był tuż pod oknami na parkingu osiedlowym a autobusy wyły od 4 rano
Zamknij gębę chamie, jakiś urojony świat masz w tej pustej makówce idź się leczyć prostaku!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie i w cywilizowanym świecie takich inwestycji nie lokalizuje się w mieście, tylko właśnie w Cycowie lub Snopkowie!
i bardzo byś się zdziwił, miejsca w których znajdują się nie raz magazyny czy firmy produkcyjne potrafią naprawdę zadziwić... i uwaga to wszystko w cywilizowanych krajach jak Niemcy, Francja, Włochy, Belgia itp. itd. Nie raz nie dwa musiałem przeciskać się przez wioski i osiedla 40 tonową ciężarówką, żeby dojechać do firmy po towar lub z towarem. Jeśli tego nie doświadczyłeś to nie generalizuj. Według mnie dojazd ciężarówek ul. Doświadczalną nie przysporzy mieszkańcom większych powodów do zmartwień. Ruch w okolicy takich centrów jest wzmożony ale nie oznacza to, że samochody ciężarowe będą tam jechały jedna za drugą. Na marginesie zaznaczę, że załadowanie czy rozładowanie jednej ciężarówki zajmuje od 1 godziny do kilku godzin - w zależności od tempa pracy firmy i rodzaju towaru.  Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...