Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Bardzo dobra wiadomość dodatkowy pas plus nacisk na komunikację miejską. Rondo wielkości ronda przy Zamku, betonowa estakada długości kilkuset metrów to byłaby degradacja dużej częci miasta. Bardzo mądra decyzja i jakie oszczędności.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tylko co da dodatkowy pas do skrętu w prawo jeśli nie będzie potem dwoch pasów do skrętu w sowińskiego i dalej na sowińskiego.... wszyscy wyjadą na zielonym i potem będzie gigantyczny problem na głębokiej bo każdy będzie się wciskał gdyż 90% kierowców jedzie potem w sowińskiego a nie dalej prosto głęboką..... jeśli przebudowa to powinna byc zsynchronizowana z przebudową calej ul. sowińskiego i skrętem z głębokiej z 2 pasów jednocześnie, (a jeden do jazdy na wprost głęboką by wystarczył w zupełności)tym bardziej że na sowińskiego jest miejsce na rozbudowę do dwóch pasów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jaki sens ma budowanie dodatkowego pasa do skrętu w prawo - skoro taki prawy pas istnieje cały czas - 90 % osób jadących Filaretów - skręca w prawo a następnie ustawia się na skrajnym lewym do skrętu w lewo - w stronę Alei Racławickich - Bardziej zasadnym byłoby przebudowanie ulicy Głębokiej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oj dziennikarzyny... Artykuł o ul.Głębokiej i ul.Filaretów a zdjęcie ul.Pagi. Brawo !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
crai napisał:
Jaki sens ma budowanie dodatkowego pasa do skrętu w prawo - skoro taki prawy pas istnieje cały czas - 90 % osób jadących Filaretów - skręca w prawo a następnie ustawia się na skrajnym lewym do skrętu w lewo - w stronę Alei Racławickich - Bardziej zasadnym byłoby przebudowanie ulicy Głębokiej
I Sowińskiego. Dokładnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To filaretów, mośku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rok temu zamiast poszerzyć ul.Poniatowskiego to zrobili szeroki chodnik i drogę rowerową. Tak samo spieprzą ul. Filaretów. Wymienią krawężniki za 6 milionów i tyle.Lublin to bezmózgowie. Trzeba zrobić jedno skrzyżowanie Filaretów ,Głęboka, Sowińskiego i tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zamiast się cieszyć to wy narzekacie. to nic że będzie nowa nawierzchnia od zana do filaretów, lewoskręty ? a po co nam, dodatkowy pas też zupełnie nie potrzebny. To może zostawić tak jak jest ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będzie to miało większy sens jak ten jeden "dodatkowy pas" zostanie przedłużony na całej długości Sowińskiego i dalej aż do ul. Popiełuszki. A tak to tylko atut dla cwaniaczków którzy po skręcie z Filaretów wjadą na Głęboką i tam będą się wciskać do skrętu w Sowińskiego. Planujący jest taka jedna uwaga- półśrodkami nawet w kiblu się nie obejdziecie bo potem łapa będzie śmierdzieć. Miała być poszerzona Sowińskiego,...wiadukt z węzłem nad Głęboką i wprowadzenie do Filaretów ......to miało sens ,a to co proponujecie ? -szkoda zachodu bo wprowadzicie jedynie zamęt w którym kierowcy spalą dodatkowo setki tysięcy ton bardzo drogiego paliwa.Jeżeli już to poszerzyć Nadbystrzycką od Zana do Głębokiej i wtedy mało kto będzie skręcał z Filaretów w Głęboką.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
LBN napisał:
Oj dziennikarzyny... Artykuł o ul.Głębokiej i ul.Filaretów a zdjęcie ul.Pagi. Brawo !!!
Zdjęcie przedstawia skrzyżowanie Głęboka-Filaretów a ty, o znawco, nie rób wiochy, i nie używaj więcej podpisu "LBN". CIAO!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobra widomość ze chociaż chcą poszeżać ulice ponadto powinni tam gdzie jest możliwość prostować -Miasta takie jak Wrocław Poznan poszeżająulice nawet o 1m ,ponieważ kazdy pas chocby krutki daje szanse zmniejszenia kolejki na pasie jezdni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
3 zatoka dla mpk na tak krotkim odcinku? chyba kogos juz calkiem pogielo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trzeba aż zespół wielkich myslicieli i niemal pół roku na wymyslenie koncepcji... a sprawę rozwiazałoby definitywnie zlikwidowanie zespołu skrzyżowan czyli Filaretów-Głęboka i Głęboka-Sowińskiego i zrobienie tylko jednego skyzowania filaretow-gleboka-sowinskiego. Miejsca na taką pzrebudowę jest aż nadto w tym miejscu Może niech miejscy urzędnicy czasem poczytają chociażby takie miejsca jak strona DW bo można tu czasem poznajdować banalne i skuteczne zarazem pomysły na załatwienie spraw miasta
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: