Szczerze mówiąc, to nocne, "bezosobowe" miasto wygląda na tym filmie o niebo lepiej niż te pokolorowane ruiny Tubtina, fatalnie grający dziecięcy "lokals" i obowiązkowo uśmiechnięta Tubtinianka wynajęta pewnie z katalogu twarzy.
|
|
Może i Australia się spodoba - kto się kim inspirował?
[twitter]http://www.youtube.com/watch?v=BcYYSIYLcwg&feature=player_embedded[/twitter]
http://www.youtube.com/watch?v=BcYYSIYLcwg&feature=player_embedded
|
|
ladny spot, podoba mi sie:)
|
|
jest fajny - wreszcie coś profesjonalnego
|
|
moze byc ,,a mlode wilki wyprodukowal kazio rozwalka pochodzacy z podlubelskich strzyzewic,,to jest dopiero reklama lubelszczyzny ,, otym malo kto wie poz. z chicago lajza
|
|
W porządku. Podoba mi się. Aby tak dalej...
|
|
Przewodniczącym Jury jest Pan Adam Mikołajczyk, Prezes Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Nie jest nim Pan Grzegorz Kiszluk z magazynu Brief. Państwo dziennikarze - więcej profesjonalizmu!!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|