Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Były marszałek rodem z Chylina gm Wierzbica powiedział jest dobrze rozmowy trwają i co Panie Grabczuk ściema.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic sie nie stało! POlacy nic sie nie stało!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
max napisał:
Ale to są POpaprańcy kto im broni aby wydawać środki na modernizację kolei. Pieniądze powinny iść i na drogi i na kolej bo w obu dziedzinach infrastruktury komunikacyjnej jesteśmy zacofani w stosunku do Europy zachodniej. Powiedziałbym ,że to zacofanie jest nawet bardziej widoczne na kolei. A oni uskuteczniają jakieś dziadowskie oszczędności przeciągając przykrótką kołderkę z jednej strony na drugą i jeszcze się z tego cieszą i chwalą ile to oni zrobili przez te 3 lata w stosunku do poprzednich rządów. A już po tym blamażu na kolei co nam zaserwowali ostatnio to chyba rząd powinien raczej zwiększyć inwestycję w kolej w celu poprawy sytuacji. No chyba ,że te ich działania mają doprowadzić kolej do całkowitej degradacji i upadku i przejęcia przewozów pasażerskich i towarowych przez koleje niemieckie. Wtedy te ich działania nabierają sensu i to jest rzeczywiście sukces ale nie dla Polski.
a jak myślisz jaki jest sens podziału PKP? Po co wydzielane jest PKP IC, PKP Cargo, Przewozy regionalne...otóż mniejsze podmioty łatwiej sprzedać a wlaśnie taka jest sgrategia rządu - prywatyzacja. KTO może kupić polskie spółki kolejowe? Francuzi sie sa tym zainteresowani, czesi sami sa zadluzeni, ukraincy i bialorusini odpadają bo nie mają pieniędzy - zostają niemcy, którzy już powoli wchodzą na polski rynek kolejowy, narazie pod marką SCHENKER. Deutsche Bahn jest dochodową spółką państwową - ciekawe, ze donek cudak, który tak lubi wzorować się na niemcach, w tej kwestii nie chce przejac ich rozwiązań, tylko chce to sprzedać naszą kolej w cholere
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam propozycję: 1. Zalóżmy konsorcjum! 2. Wszyscy Lublinianie będą jego członkami. 3. Studenci (przejezdni) w libczbie ok 100 tyś również. 4. Niech każdy wpłaci rocznie 100 zł. 5. Kasa przeznaczona będzie TYLKO na remonty ulic, dziur itd. 6. Miasto dokłada połowę zebranej kwoty. Tzn. przedstawiamy ilośc zebranej kasy, a miasto ma dołożyć dokładnie tyle samo, podwajając kwote. 7. NAJPIERW MOŻEMY ZBUDOWAC OBWODNICE! WALIĆ RZĄD!!!! 8. Oczami wyobrżni do 2015 roku mamy wszytskie ulice połatane, nowe w planach, obwodnice.. 9. KAŻDY TIR, POLSKI, ZAGRANICZNY, BUSY itd... WNOSZĄ OPŁATY ZA PRZEJAZD!! 10.Auta osobowe mieszakańców Lublina, oraz województwa Lubelskiego nie płacą (posiadają KOD, IDENTYFIKATOR, lub inne stosowne oznaczenia na pojeżdzie, do uzgodnienia). Zaznaczam że KAŻDY mieszkaniec ma WIECZNĄ możliwośc przejazdu za DARMO! 11.Pieniądze z opłat pójdą na ZWROT!!!! Pieniędzy dla mieszkańców!!! (sposób oddawania do wyboru! i do uzgodnienia). 12. PO ZWROCIE INWESTYCJI, PIENIADZE PRZEZNACZONE BĘDĄ NA WYPŁATE JUŻ ZAROBIONYCH PIENIĘDZY! 13. WSZYSCY SA ZADOWOLENI, KIEROWCY, MIESZKAŃCY, PRZEJEZDNI! NIE MUSIMY SIE NIKOGO PROSIĆ! P.S Drogę będzie budowała firma Lubelska, a dokładnie to nowa w której zatrudni się bezrobotnych, przeszkoli i do pracy. A jak nie, to inna zewnętrzna ale z zapisem zatrudnienia wszystkich nadających sie bezrobotnych do pracy przy budowie, naprawach itd. P.S Chętnie zapisze się do jakiejś organizacji, partii czy czego kolwiek, która będzie miała pomysły (nawet i moje może głupie),wspierała, inicjatywy rozbudowujace nasze miasto. Kontakt do mnie: edede557788@gmail.com Będziemy się oglądali na wawe i na innych to napewno sie nic nie uda. Jak samo nie weźmiemy sprawy w swoje ręce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś musi ponieść konsekwencje! Jak ma być stadion i mają być igrzyska to powinniśmy rzucić lwom na pożarcie ludzi odpowiedzialnych za wynikłą sytuację. Na zdjęciu trzy prostytutki polityczne, gęby uradowane - PO - DNO! PO h** tutaj przyjechał dać LUBLINIANOM w otwarcie w twarz!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kot w butach napisał:
KUTWA MAĆ ! TA PO ROBI Z NAS deb***I , ŚMIEJE SIĘ NAM WSZYSTKIM W OCZY ,ŻE MA NAS W du*** ! LUBLIN I LUBELSZCZYZNA ZOSTAJĄ ZEPCHNIĘTE W NIEBYT ! TO JUŻ POLSKA D ! W DRODZE WYBORY PARLAMENTARNE ,WIĘC Z S 17 TO NA 10 LAT SIE MOŻEMY POŻEGNAĆ ! TO NAS TUSK Z PALIKOTEM WYRUCH... LI !!!, DOSŁOWNIE NAPLULI NAM W TWARZ !
Nie Polska D tylko Polska S(skansen).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
akurat cepie jeden stadion jest finansowany z innych pieniędzy niż S-17, dla twojej wiadomości jakby nie było stadionu to pieniądze przesunięte z tej inwestycji nie poszły by na pewno na S-17, więc wara wam od stadionu dla Motoru, bo to okazuje się jedyna rzecz w której lublin nie będzie odstawał od reszty cywilizowanej Polski!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
P.O się mści za to że większość w czasie wyborów głosowała na PIS a tak poza tym Bruksela jest po drugiej stronie wiec te darmozjady nigdy tedy nie będą jeździć mają nas głęboko. zastanawia mnie fakt że nikt się nie sprzeciwia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Motorek napisał:
akurat cepie jeden stadion jest finansowany z innych pieniędzy niż S-17, dla twojej wiadomości jakby nie było stadionu to pieniądze przesunięte z tej inwestycji nie poszły by na pewno na S-17, więc wara wam od stadionu dla Motoru, bo to okazuje się jedyna rzecz w której lublin nie będzie odstawał od reszty cywilizowanej Polski!!
Powinno się te pieniądze jak najszybciej przesunąć na budowę dróg. Co mnie jakiś motorek, gówno warta drużyna, myślisz, że są słabi bo boiska nie mają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z RUSKA JEST TAKA SZCZYZNA CO NIEKTÓRZY ZOWIĄ JĄ LUBELSZCZYZNA, NATOMIAST CZYZNA TO POLSKA MOWA I MOJA OJCZYZNA,A NIE POLSZCZYZNA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
taa przesuną środki z kasy na przebudowę linii kolejowej z Lublina do Warszawy..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Powinno się te pieniądze jak najszybciej przesunąć na budowę dróg. Co mnie jakiś motorek, gówno warta drużyna, myślisz, że są słabi bo boiska nie mają.
jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj w ogóle - stadion ma być w ponad połowie finansowany ze środków UE, a Unia nie przesuwa ot tak pieniędzy ze sportu na drogi- hmm pozostaje jeszcze wkład własny miasta(ale dlaczego miasto miałoby finansować budowę drogi krajowej, jak to jest przecież zadaniem rządu centralnego a nie samorządu), ale za te 60 mln to można sobie zbudować pewnie niecały km drogi o standardzie ekspresówki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniądze zaoszczedzili rezygnujac z modernizacji linii kolejowej z Lublina do Warszawy,teraz może dadzą na drogę ale raczej nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękujemy panie ministrze. Nadzieja naszą matką. Po wyborach (uwaga: one już niedługo) zmieni sie minister i obietnica jest nieaktualna. Jo górnik z kopalni Bytom jo Wos pytom: co robia posły (wszystkie) z Lubelszczyzny. Czego one nie walczą kupą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdy słuham Grabczyka[ na wideo] to kłamie jak z nut jak spadnie z brody to moze zostanie się kasa a to jak przetargi kolejowe nie zostaną zrealizowane to moze w kwietniu Unia żgodzi się bo to mówi pan Grabarczyk asystent uska i Rostowskiego.A\Zero konkretow obiecanki w przyszłosci nie określonej wiecie pomiędzy 1 a drugą nogą umowiłem się a to moze 2011-2013 a to jak kryzys to przesuniemy was na 201-2015.Ludzie kłamcy az im się z gęby i nosa ,kurzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego Grabarczyk nie powiedział jestem tylko figurantem premiera i asystentem ibez 3 Króli nic nie zrobie1 Król to Tusk[zloto] 2 Rostowski [kadzidło]a 3 To Komorowski lub Schetyna[ mira].Niewiem moze siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiię myle ale Ci królowie moze maja jeszcze Cesarza na Zachodzie z tz panstw Unii Europejskiej .Dlaczego region Łódzki na inestycje ma az 14 miliardów zlotych Lublin potrzebuje tylko niecałe 0,5 miliardaczy inne regionyniek kazdy odda po 50 milionów wilk syty i owca cała.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no tak.... zajebiscie zabawne... super zdjecie pokazujace cala obłude !!! Gąsior Marek większej pomyłki i wazeliniarza nie widziałam...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ab napisał:
No to teraz do Strasburga Panie Żuk na swój rząd z PO ! Już cukrownia zlikwidowana, teraz droga do Warszawy, same sukcesy masz Pan na swoim koncie i Pańskie PO !!! A Gąsior niech lepiej nie przypomina, że to ona wręczała kwiaty w sejmie, bo śmieje się z niej pół Polski, a Tusk zakrywał sobie twarz w tym momencie ze wstydu. Czas odejść i zająć się prawdziwą pracą za 1500 zł w Lublinie.
Mieszkancy Lubelszczyzny trzeba sobie jasno powiedziec wszyscy sie na nas wypieli - hetman, zuk, magda gasior. Zostaje tylko blokada drog i skarga do Strasburga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnie zastanawia dlaczego nic się nie mówi o nieudolności urzędników z lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcjo Dróg Krajowych i Autostrad - dlaczego tylko odcinek Witosa-Piaski został w odpowiednim terminie przygotowany do przeprowadzenia przetargu??Gdyby szanowni panowie urzędnicy się choć trochę pośpieszyli nie było by dzisiaj mowy o przekładaniu budowy 4/5 planowanego odcinka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzięki dziennikarzom za zapytanie konkretne ale kłamca Grabarczyk się obruszyła tego naszego posla co chce byc szefem PO STanisław Żmijan wypieprzyc na zbity pysk on widac ze trzyma palec w D......e Grabarczykowi czy premierowi ten czlowiek nigdy nie będzie walczyło sprawy Lublina i regionu dziś wiem ze to najgorszy przedstawiciel regionu śtaje okoniem za Grabarczykiem,dlatego niech będzie pan Karpinski lub Wilk-Proszę to wziąscpod ROZWAGE ZMIJAN AUT.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 9

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...