Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Halo, czy mnie słychać? Problem z siecią Orange

Utworzony przez polocotowiec, 18 września 2013 r. o 21:11 Powrót do artykułu
Jak zamiast w rozwój pakuje się kasę w reklamy dla imbecyli...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problemy od tygodnia ? Problemy z orange są od wiosny .!!!!! Przerywanie połączeń ,zrywane połączenia brak połączen na początku lata przez ponad godzine nie było możliwości połączenia. A sieć tłumaczy sie ze robią konsolidacje nadajników i będzie tak do końca 2014 roku .Moim zdaniem sieć sie nie wywiązuje z umowy z abonętami opłaty chcą na czas ale czy oni dają nam to za co płacimy ?????????????????????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od kilku dni? Odkąd miałem Orange to takie problemy były.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żydzi cholerni !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problemy od tygodnia ? Problemy z orange są od wiosny .!!!!! Przerywanie połączeń ,zrywane połączenia brak połączen na początku lata przez ponad godzine nie było możliwości połączenia. A sieć tłumaczy sie ze robią konsolidacje nadajników i będzie tak do końca 2014 roku .Moim zdaniem sieć sie nie wywiązuje z umowy z abonętami opłaty chcą na czas ale czy oni dają nam to za co płacimy ?????????????????????????
"abonĘtami:!!! buahahahaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Plusie dokładnie to samo od kilku tygodni...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Orange to najgorsza sieć w Polsce. Wschód Polski jest traktowany przez firmę jak śmietnik, duży udział mają w tym obecni dyrektorzy regionalni. To jest świadoma polityka operatora a nie problemy techniczne. uciekajcie z tej firmy jak najszybciej bo będzie jeszcze gorzej!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potwierdzam, problemy występują od wiosny. Wystąpiłem z pismem do operatora o usunięcie problemu i zadość uczynienie za niedogodności nie raczyli nawet odpowiedzieć. Ignoranci- a umowa się kończy, podziękuje operatorowi za współpracę. Inni też niech pomyślą.  Pozdrawiam wszystkich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A najciekawsze jest to, że jak masz numer do którego dzwonisz za darmo to z niego nie możesz korzystać bo bardzo często są zakłócenia w połączeniu, są rozłanczane, na inne numery takichproblemów nie ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potwierdzam co mowi kamil u mnie i znajomych to samo w plusie ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja w Lublinie i okolicach mam znacznie większe problemy, ale z Play. W telefonie dwie karty sim i z orange nigdy nie było problemu, na szczęście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i bardzo dobrze, że są z tą siecią ciągle problemy. To nie pierwszy raz, od kilku lat takie atrakcje orendż nam fynduje, może ludzie, którzy są w tej sieci po prostu lubią takie  wrażenia. Ja nie lubię i już nikt w domu od dawna nie ma w Orange,nie ważne jakimi by mnie telefonami kusili, niech spadają na drzewo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Wystąpiłem z pismem do operatora o usunięcie problemu i zadość uczynienie za niedogodności nie raczyli nawet odpowiedzieć.
Jeśli w ciągu 30 dni nie odpowiedzą na reklamację, to znaczy, że reklamację uznali;  poproś o wypłatę kwoty, o którą występowałeś (chyba, że nie była to reklamacja, tylko jakieś inne "luźne" pismo)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A najciekawsze jest to, że jak masz numer do którego dzwonisz za darmo to z niego nie możesz korzystać bo bardzo często są zakłócenia w połączeniu, są rozłanczane, na inne numery takichproblemów nie ma.
:rozłanczane"-wracaj do lekcji a nie wypisuj głupoty na forum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W sieci plus są notoryczne problemy. Pierwsze poważne były już w maju, 2 dni nie było wcale zasięgu, w lipcu powtórka, a do dziś rwanie połączeń i co mówi operator - "to tylko chwilowe", a w odpowiedzi na reklamację odpowiada, że to sieć mobilna, więc jak mi nie działa to mam sobie jechać w inne miejsce. W moim przypadku oznacza to zmienić miejsce zamieszkania i miejsce pracy (bo telefony są rejestrowane na firmę, która ma siedzibę w naszym domu). Jeśli nie podoba nam się rozpatrzenie reklamacji możemy się sądzić, bo odwołanie nie zostanie przyjęte!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...