Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Hipermarket rezygnuje z usług MPK

Utworzony przez Ale jaja, 7 maja 2008 r. o 19:32 Powrót do artykułu
Jest takie powiedzenie, że ryba śmierdzi od głowy. Jest tam jakaś głowa ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No przecież MPK dobrze podało, że likwiduje linie CE. Jak hipermarket chce wozić, to niech sam z prywatnym przewoźnikiem zadba o rozkłady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowców z autobusów bezpłatnych szlag trafia na myśl, że nikt u nich nie kupuje biletów, a koledzy z płatnych linii potrafią sobie "dozbierać" na "resztach" z biletów miesięcznie nawet kilkaset złotych! Zwróćcie uwagę, że np kupując u kierowcy bilet studencki, płacąc złotówką, rzadko kiedy można otrzymać reszte.. Ziarnko do ziarnka... i w miesiącu dodatkowo się samemu uzbiera premię!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jaja napisał:
Jest takie powiedzenie, że ryba śmierdzi od głowy. Jest tam jakaś głowa ?.
no jest, a nie czuc? ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może dyrekcja MPK wreszcie zlikwiduje możliwość kupowania biletów MPK u kierowców. Jako pasażer mam dość ciągłych opóźnień w kursowaniu pojazdów przez to, że jakaś paniusia albo jakiś pan nie potrafi kupić sobie biletu w kiosku i w dodatku nie umie dać kierowcy wyliczonej kwoty tylko czeka na resztę dodatkowo opóźniając odjazd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze. Szkoda tylko, że jedynie firma prywatna może wyrazić sprzeciw w sposób bolesny dla MPK. Żenująca jakość usług, chamscy kierowcy, spóźniające się albo W OGÓLE nie przyjeżdżające autobusy. Totalna olewka ludzi. Na cholerę kupuję bilet miesięczny, jeżeli co chwila spóźniam się do pracy, bo ZNOWU nie przyjechał autobus. Nawet już głupio szefowi tłumaczyć, więc muszę wychodzić kilkadziesiąt minut wcześniej. Bo taką profeska mamy komjunikację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak te autobusy jeżdżą.!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...