Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dobrze ze ze Swidnika odlatuje tak malo pasazerow,gdyz pracownicy dokonujacy odprawy pracuja niezwyjkle wolno.Czyzby nie byli przeszkoleni? W tym samym czasie inni pracownicy portu ponaglaja oczekujacych w kolejce na odprawe aby sie spieszyli.Ludzie pytaja a niby jak.Cos tu nie gra z obsluga. Chyba sami pracownicy przewiduja klopoty lotniska bo zaraz po otwarciu utworzyli zwiazek zawodowy aby nikt nie mogl ich zwolnic.I to jaki zwiazek- Solidarnosc 80,najbardziej radykalny w kraju.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Prezydencie Pan jako szef naszego miasta, które jest większościowym udziałowcem w Spółce Port Lotniczy Lublin SA ​powinien Pan jak najszybciej wyciągnąć konsekwencje w stosunku do osób odpowiedzialnych za informacje - w tym pseudo rzecznika prasowego , który pracuje tylko w odpowiednich godzinach i dniach - za stronę internetową, a Pan prezes powinien już dawno podać się do dymisji . najszybszą Do wszystkich na forum wnoszę apel by pisać do NIK o jak najszybszą kontrolę niech sprawdzą te wszystkie rodzinne powiązania, nieprawidłowości oraz olbrzymi bałagan jaki istnieje w tej spółce podaje adres gdzie to można zgłaszać: https://www.nik.gov.pl/kontakt/skargi-i-wnioski/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak długo temat lotniska będzie widniał w czołówce wiadomości i prowokował wiecznie niezadowolonych?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na stronie internetowej lotniska nie ma tablicy odlotów i przylotów .nie wiadomo czy samolot sie opóżnił czy odleciał czy co.może ktoś ruszy cztery litery i się tym zajmie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pisałem już to wam wczoraj. na tym zakończycie swoją dziennikarską misję. puścicie parę wypowiedzi z forum i pełne zadowolenie. a przecież dziennikarz powinien zadzwonić do szefostwa lotniska, przepytać dlaczego dali d..., zadzwonić do ratusza zapytać czy ktoś za to beknie. takimi artykułami kompromitujecie dziennikarstwo i siebie też!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Inne porty lotnicze podają status lotów i comiesięczne dane statystyczne o ruchu pasażerskim i ilości wykonanych operacji lotniczych. U nas na razie temat tabu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co mają informować. Trochę wstyd chyba, że co rusz jakaś usterka wychodzi na światło dzienne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Jankowski .. jest niedziela ... To najgorszy rzecznik prasowy jakiego mozna sobie wyobrazic. Butna i arogancka jednostka. Z takimi ludzmi port lotniczy dlugo nie pociagnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jolka napisał:
A Jankowski .. jest niedziela ... To najgorszy rzecznik prasowy jakiego mozna sobie wyobrazic. Butna i arogancka jednostka. Z takimi ludzmi port lotniczy dlugo nie pociagnie. [/quote] [quote ] Jest niedziela, poproszę pytania mailem w poniedziałek.
... i chyba wszystko jasne. Osoby odpowiedzialne za udzielanie odpowiednich informacji nie pracują w weekendy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Jankowski jak można kłamać w tak perwidny sposób, że pasażerowie zostali przewiezieni na lotnisko Okęcie. To perwidne kłamstwo.Jeżeli Pan nie umie się wytłumaczyćto przynajmniej zamknij dziub i niedenerwuj pasażerów. .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
t napisał:
pisałem już to wam wczoraj. na tym zakończycie swoją dziennikarską misję. puścicie parę wypowiedzi z forum i pełne zadowolenie. a przecież dziennikarz powinien zadzwonić do szefostwa lotniska, przepytać dlaczego dali d..., zadzwonić do ratusza zapytać czy ktoś za to beknie. takimi artykułami kompromitujecie dziennikarstwo i siebie też!
przecież powołali sie na wypowiedź wybitnego eksperta "Piotrka", a to ekspert tek klasy co Marcin Tusk z gdańskiego lotniska
Zaloguj się, aby oddać głos
0
P. napisał:
... i chyba wszystko jasne. Osoby odpowiedzialne za udzielanie odpowiednich informacji nie pracują w weekendy.
Aaahhaaaa, to dlatego pasażerowie nie mogli uzyskać informacji. Wniosek, należy latać na tygodniu, w weekend siedzieć w domu. W ogóle to na lotnisko powinni wpuszczać tylko w krawacie, klient w krawacie jest mniej awanturujący się
Zaloguj się, aby oddać głos
0
hrs napisał:
na stronie internetowej lotniska nie ma tablicy odlotów i przylotów .nie wiadomo czy samolot sie opóżnił czy odleciał czy co.może ktoś ruszy cztery litery i się tym zajmie
a kto to zrobi , ludzie pozatrudniani po znajomości, wiec ich myślenie do jakiegokolwiek działania, przewidywania, wiedzy na temat działania portu lotniczego jest mierne a może zerowe, strona beznadziejna tylko wychwalanie siebie w aktualnościach i w galerii zdjęcia prezesa, zero informacji umieszczanej dynamicznie, ciągle zawieszone kamery internetowe, no ale jak się nie wie co się dzieje to jak można coś umieścić, jak się nie wie co to jest usterka w samolocie, co to jest awaria radiolatarni to nie trzeba się dziwić że nie ma odpowiedniej informacji. A rzecznik ciekawe czy wie dlaczego samoloty latają, jak lądują i starują i co jest do tego potrzebne, bo tak sobie myślę że on powtarza bezmyślnie wszytko co mu ktoś powie nie myśląc i nie weryfikując tego co mówi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na facebooku portu wszystko było, troche nowoczesności niezaszkodzi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie pasażerowie, tylko dziennikarze...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
P. napisał:
... i chyba wszystko jasne. Osoby odpowiedzialne za udzielanie odpowiednich informacji nie pracują w weekendy.
Skoro mu za to nie płacą, to dlaczego ma pracować? Ty pracujesz za darmo? Pewnie tak, bo to w końcu Lubelszczyzna a tu pracodawcy notorycznie dymają pracowników zmuszając ich do pracy poza godzinami określonymi w umowie, za darmo. Dlatego pewnie ciebie dziwi, że jak to, nie jest się na każde zawołanie szefuncia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
---------------------------------JAKIE LOTNISKO TAKA OBSŁUGA !------------------------------------------------- Wystarczy tylko podnieść standard lotniska i pracownicy do tego standardu się dopasują albo pój dą w kolejkę dla bezrobotnych . Jak widać Pracownicy tego "lotniska" nie muszą się do niczego dopasowywać gdyż już do tego "dziadostwa" się przyzwyczaili . Za publiczne pieniądze wybudowali BUBLA , swoje "działki" wpłacili na konta bankowe a reszta ?..... tzw. "akcjonariusze" nie czują się za nic odpowiedzialni . Chcieliście lotnisko ? no to macie ! . Nie podoba się ? to Busem do Rzeszowa czy Warszawy a póżniej gdzie chcecie !. Z Lublina chcieli samolotami latać ? Poszaleli czy co ?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
---------------------------------JAKIE LOTNISKO TAKA OBSŁUGA !---------------------------------------------- Wystarczy tylko podnieść standard lotniska i pracownicy do tego standardu się dopasują albo pój dą w kolejkę dla bezrobotnych . Jak widać Pracownicy tego "lotniska" nie muszą się do niczego dopasowywać gdyż już do tego "dziadostwa" się przyzwyczaili . Za publiczne pieniądze wybudowali BUBLA , swoje "działki" wpłacili na konta bankowe a reszta ?..... tzw. "akcjonariusze" nie czują się za nic odpowiedzialni . Chcieliście lotnisko ? no to macie ! . Nie podoba się ? to Busem do Rzeszowa czy Warszawy a póżniej gdzie chcecie !. Z Lublina chcieli samolotami latać ? Poszaleli czy co ?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co nie którzy potrafia tylko narzekac i szukac sensacji. Nic innego nie robia to jak tam to wszystko byc ok jak znajda sie liczni co tylko by narzekali....to nie jest problem swidnickiego lotniska inne tez maja takie problemy i jakos daja sobie rade ale znajdzie sie pare rodzynkow w gronie co im nie mozna dogodzic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Malgorzata napisał:
Dobrze ze ze Swidnika odlatuje tak malo pasazerow,gdyz pracownicy dokonujacy odprawy pracuja niezwyjkle wolno.Czyzby nie byli przeszkoleni? W tym samym czasie inni pracownicy portu ponaglaja oczekujacych w kolejce na odprawe aby sie spieszyli.Ludzie pytaja a niby jak.Cos tu nie gra z obsluga. Chyba sami pracownicy przewiduja klopoty lotniska bo zaraz po otwarciu utworzyli zwiazek zawodowy aby nikt nie mogl ich zwolnic.I to jaki zwiazek- Solidarnosc 80,najbardziej radykalny w kraju.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: