Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Inwestycje: Ekspresówką S19 z Lublina do Rzeszowa

Utworzony przez wjs, 23 grudnia 2013 o 16:18 Powrót do artykułu
a Kraśnik minie bokiem....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ostatnio na tej stronie trafiłem na fajną stronę, która pokazuje gdzie znajdują się działające fotoradary w danej chwili. W święta każdy gdzieś jedzie, każdemu się śpieszy, dlatego sprawdz czy na twojej trasie będą fotoradary w święta. http://pp.gdziefotoradar.pl/bmbhj Super strona.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie no, lepiej, żeby przez rynek przechodziła i jeszcze Urzędowską na całej długości a koło fabryki 2 km estakady o wysokości  co najmniej 50 metrów, żeby można było chociaż tak na o wszystko z góry popatrzeć... 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy S19 do Lubartowa? Zapomniany odcinek...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S 19 już się buduje w na północ od Rzeszowa. http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/12708/Kontynuacja-projektowania-i-budowa-drogi-ekspresowej-S-19-na-odcinku-wezel-Sokolow-Malopolski-Polnoc-bez-wezla-Stobierna    Problem w tym że buduje się 1 nitkę (czyli w systemie 3 pasowym tek jak obwodnica Kraśnika) Biorąc pod uwagę że nowa S19 będzie dłuższa od obecnej 19 nikt nią nie będzie jeździł - bo poco nadrabiać drogi jadąc drogą o przewidywanej prędkości przelotowej 80 km/h. Niech ktoś w końcu ruszy głową w tym kraju. Jak komuś się nie chce czytać całości zacytuję poniżej warunki trasy s19: 2. Podstawowe parametry techniczne:- klasa techniczna drogi  - S,- prędkość projektowa: 80  km/h,- dostępność drogi: tylko w węzłach- docelowy przekrój poprzeczny- 2 x 2 m pasy (w I Etapie – 2+1),- 2 x 2,5 m pasy awaryjne (w I Etapie opaska zewnętrzna 0,75 m)- 4,0 m – pas dzielący (plus opaska środkowa 0,5 m),- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 115 kN/oś,                     - klasa obciążenia obiektów inżynierskich - klasa „A” wg PN-85/S-10030 + obciążenia C150 STANAG 202  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Janowie jak nie zrobicie obwodnicy to wam zablokujemy drogę. Nawt Pan Burmistrz stanie na czele protestu. Tak obiecał mimo, ze jest z PO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autor zdjęcia nie wysilił się aby zamieścić aktualne zdjęcie tylko umieścił zdjęcie z lata jak pracownicy chodzą w koszulkach.    ŻENADA AUTORZE 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z budową S12 na odcinku Radom - Puławy? Wiecie może czy jest szansa na budowę tej drogi do 2020?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S-19 od Rzeszowa w kierunku Lublina to rewelacja.Początek zrobiony.Oby tak dalej.Jeszcze elektryfikacja linii kolejowej Lublin Stalowa Wola i droga na Południe udrożniona.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Janowie jak nie zrobicie obwodnicy to wam zablokujemy drogę. Nawt Pan Burmistrz stanie na czele protestu. Tak obiecał mimo, ze jest z PO.
Wy to jesteście NATURA 2000.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Droga na odcinku Lublin - Krasnik ma być dwujezdniowa, po dwa pasy w każdą stronę, czyli wg obecnych potrzeb i standardów OK.   Droga nie minie Kraśnika bokiem, tylko przetnie miasto za obecną stacją Shell - ul. Zakrzowiecką, ul. Kalinową, ul. Kolejową, ul. Wojskową i ul. Janowską. Kraśnik będzie miał dwa węzły drogowe, a w przyszłości węzeł na Słodkowie zostanie połączony z obecną obwodnicą w ciągu drogi DK74, na której powstać ma rondo. Także nie marudźmy, tylko cieszmy! Jak zakończy się budowa S17 do Warszawy to praktycznie otworzy nam się na północ kraju korytarz trasami szybkiego ruchu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale jazda Lubartowa to jakaś masakra! Na tym odcinku też powinna być droga ekspresowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S-19 w kierunku Rzeszowa nie jest nam potrzebna tylko w kierunku Lubartowa na Białystok i wiele innych dróg woj.lubelskiego którymi jazda jest masakrą.Rzeszowiacy nas nie lubią i stale nas poniżają czego my nie robimy w takiej skali w stosunku do nich co się obecnie dzieje co oni wyrabiają Droga  S-19 Rzeszowiakom  do Lublina nie jest potrzeba tylko do Warszawy do której będą mieli przez to bliżej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze, dla Lublina jest konieczne połączenie z oboma autostradami, czyli w kierunku Warszawy i Rzeszowa. A S19 na północ od Lublina niech się martwi Białystok, to nie nasze zmartwienie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po wybudowaniu węzła w Elizówce jazda do Lubartowa będzie pestką.zawsze w tym miejscu się blokowała,od Lubartowa na północ nie ma samochodów,trochę tirów i latem na Mazury.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze, dla Lublina jest konieczne połączenie z oboma autostradami, czyli w kierunku Warszawy i Rzeszowa. A S19 na północ od Lublina niech się martwi Białystok, to nie nasze zmartwienie.
Nie sądzę, żeby Białystok się martwił. Z Białego do Warszawy śmiga się już teraz jak talala. Potrzebna jest dobra droga z Lublina do Lubartowa. Dalej ruch nie jest bardzo duży i nieekonomiczne byłoby robienie dwupasmówki. Mądrze Kock zrobił obwodnice. Co prawda nie można za bardzo wyprzedzać, ale skrócenie drogi i ominięcie samego Kocka bardzo dużo dało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: