Jakąś jedną nową linię ze Sławinka powinni wprowadzić. Sporo studentów z medycznej stamtąd dojeżdża i nie dosyć, że trzeba jechać przez całe miasto, to też wysiada się na Unickiej i trzeba dalej iść 10, a nawet 15 min, żeby dojść na odpowiedni Wydział. Żal. Gdyby linia ta jeździła tak jak 26, to i pasażerowie lini 26 byliby zadowoleni.
A tak to tylko 3 autobusy, z których 2 jeżdzą 2 razy na godzinę, a 18 często zapełniona. Pewnie władza wychodzi z założenia, że bogacze mieszkają na Sławinku i jeżdzą autami, a na studentów już nie patrzą.
|
|
Ale sie uśmiałam poprostu komedia a w dalszych wiadomościach piszą że zabieraja autobusy niskopodłogowe z kilku linii.Paranoja,komedia jakby nie nazwać wierzyc się nie chce
|
|
Dlaczego w Lublinie nie pracuja inz. komunikacji ,ktorzy by przekonali wlodarzy do budowy Linni tTamwajowych wowczas mozna zastosowac bilety czasowe .Moze warto pomyslec o inz komunikacji z wlkp czy w 80 procentach nie warto budowac lini tramwajowych.Natomiast prezec CZ.Rz Lodzi czeka do emerytury po licha cos nowego wprowadzac.Mniejsze miasta maja ale nie glowy ratusza lubelskiego to KIosmos dla tych ludzi
|
|
A ja np uważam, że tramwaje nie mają szans aby się sprawdzić w warunkach lubelskich.
Za mało jest ulic gdzie można by je puścić tak aby tory się nie pokrywały z jezdnią, bo tylko wtedy widać przewagę tramwai nad innymi formami komunikacji. Bo budowa linii tak aby na większości odcinków pokrywała się z jezdnią mija się z celem, bo będą stały wtedy w korkach tak jak i autobusy.
Osobna kwestia to koszty budowy linii. Trzeba by całą infrastrukturę budować od zera. Tory, pętle, trakcje, zajezdnie. Trzeba by było dodatkowo przebudować wiele skrzyżowań i świateł aby tramwaje miały pierwszeństwo na nich. Koszty były by więc bardzo duże. Przypuszczam, że znacznie większy niż koszt tych planów przedstawiony w artykule.
Kolejna sprawa to ukształtowanie terenu w Lublinie. Miasto jest zbudowane na górkach, co powoduje, że jest dużo podjazdów, a to nie są warunki dobre dla tramwai. Konieczne było by budowanie dużej ilości tuneli i/lub wiaduktów, co podniosło by i tak nie małe koszty budowy linii znacząco.
Innymi słowy można pokusić się o budowę linii tramwajowych, ale aby były w pełni użyteczne i spełniały one swoją rolę, czyli szybkiego środka komunikacji miejskiej, trzeba by było wyłożyć ogromną kasę. Ze względu na budowę wiaduktów, czy tuneli sądzę, że było by to nawet kilka miliardów złotych. Według mnie lepiej było by tą kasę wyłożyć na poprawę i budowę ulic w mieście np: przedłużenia Krańcowej do Jana Pawła, przedłużenia Trasy Zielonej do Muzycznej czy poszerzenie Poniatowskiego, Sowińskiego i przebudowę skrzyżować Głębokiej z Sowińskiego i Filaretów (lub jak kto woli budowę tunelu pod Racławickimi), bo te inwestycji pozwoliły by na rozwiązanie wielu problemów komunikacyjnych miasta, szczególnie gdyby powstała jeszcze w końcu obwodnica.
|
|
DLACZEGO OSOBY BEZROBOTNE MUSZĄ PŁACIĆ ZA PRZEJAZDY MPK , KIEDY TO SIĘ WRESZCIE ZMIENI ? JAK TAK MOŻNA ,T O ZGROZA !!!!! !!!!!
|
|
prawda
|
|
|
|
MOŻE TE TOALETY ? TO RAZEM Z BIDETAMI -HEHE: )
|
|
a co z trolejbusami montowanymi w lubelskim mpk? tymi "białoruskimi"? miały być na mikołajki...
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|