Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dobry Wieczór! mamy 27.06.2017 i dalej nic się nie zmieniło :) przekonałem się na własnej skórze że jest jak powyżej w temacie, w dwa miesiące musisz się nauczyć wszystkiego... człowiek się nie liczy liczą się tylko cyferki... nie ważne co zrobiłeś dobrze widzą tylko to co zrobiłeś źle całe szczęście udało mi się bez problemów rozwiązać umowę za co jedynie firmie tej dziękuje ale przy okazji straszono mnie zwolnieniem dyscyplinarnym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pracuję w Call Center w Lublinie, gdzie szanują pracownika, dają umowę o pracę i zarobki jak na Lublin nie są złe. Teraz szukają pracowników do obsługi nowych klientów, tym razem w języku polskim :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja znów pracuję w call center CCIG i powodów do narzekania nie mam żadnych - atmosfera w pracy jest super, zarobki również... Te dwa aspekty rzadko się łączą (wiem z doświadczenia, gdyż w niejednym call center pracowałam).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pracowałem dla ccig.pl i jestem zadowolony z pracy. Grafik dopasowany do pracownika, wypłata na czas, miła atmosfera. Jest to dobre rozwiązanie na pierwszą prawdziwą pracę. Moim zdaniem warto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za bzdury
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GOŚĆ, co napisał że to bzdura na pewno siedzi na du....ie i wymyśla te cyferki. Znam kilka osób które pracują bądź pracowały w Orange call Center. Normalność skończyła się po przejęciu TP SA. I jest coraz gorzej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Święta prawda. Wreszcie ktoś napisał jak jest
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracuję w Call Center w Orange tylko w innej lokalizacji i u nas wygląda to zupełnie inaczej... Jakoś mi się wierzyć nie chce w ten wpis.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracowałem w kilku CC i powiem tak: Albo pracownik zwyczajnie ściemnia, albo pracodawca łamie regulaminy ustalane przez siebie samego w firmie. Wszędzie gdzie pracowałem, na każą godzinę pracy przypadało 5 minut przerwy, można było brać albo co godzinę 5, albo mniej przerw, za to nieco dłuższych. I jeśli uwierzyłbym jeszcze 2 3 godziny bez przerwy, to nikt mnie nie przekona że czekał na nią 7 godzin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracowałam w CC Orange w Poznaniu i czytając te doświadczenia ręce mi opadły. U mnie była to pierwsza praca, mam same pozytywne wspomnienia. Lokalizacja idealna, grafik pod pracownika, luźna atmosfera, przerwy ustalane samodzielnie (1h regulaminowej przerwy na 8h pracy!), wypłata zawsze na czas, Multisport w bardzo przyjaznej cenie, każdy pracownik swoje stanowisko, szafka, mnóstwo poznanych ciekawych ludzi.. Nie rozumiem jak ktoś może godzić się na takie warunki jak te, które zostały tu opisane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pracowałam w dwóch lokalizacjach CC Orange i szczerze mówiąc informowanie o wydłużaniu zmiany z np. 8h do 10 h 10 min przed wyjściem to było słabe. Albo chodzenie od stanowiska do stanowiska. Choć osobiście świetnie czułam się w tej pracy to faktycznie niektóre opisane wyżej aspekty były irytujące. A co do braku wiedzy to fakt z tym, że uważa, iż kto chciał potrafił się nauczyć ale szkolenia mogły być częstsze i lepsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli z każdym rokiem coraz gorzej, dobrze, że już tam nie pracuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie same praktyki były kilka lat temu w plusie. Na szczęście już tam nie pracuje. Jak czytam to standard. Niebo ujrzałem jak zacząłem pracę w magentowej sieci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czemu nikt nie powie jak teraz jest? Chętnie bym posłuchał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szafke każdy ma teraz ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz to już nie chcą nawet zwalniać pracowników na sieciowkach. U nas dziewczyna chciała się zwolnić to jej dyscyplonarke proponowali. Słabe było też wstrzymanie przerw do odwołania i dziwne zasady wysyłania na szkolenia. Koleżankę która z danego tematu była dobra wysłali 3 razy na to samo szkolenie. Wypłacanie nadgodzin to osobna bajka. Bo umowa była np na 1/2 etatu z dopełnieniem do 3/4.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracuje w tej firmie już 3 lata..i powiem szczerze,że jestem w szoku o tum co czytam. W życiu nie spotkałam się z sytuacjami opisami w artykule. Nadmienię,że jestem doradcą,a nie kierownikiem czy kimś wyżej... widać kogoś wyrzucili i postanowił mścić się... szkoda,że większość osób to lyknie i będzie powtarzały jako prawdę..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie mialam swojego stalego stanowiska, nie mialam gdzie schowac notatek kubek mialam i herbate u kolezanki w szafce!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Artykuł z 2013r. a nadal mocno aktualny. Nadal nie szanuje się czasu i pracy konsultantów, grafiki nie są elastyczne, dobrze, że chociaż najniższa krajowa jest podnoszona, bo nadal dostawalibyśmy 1200zł na rękę. Kiedyś przeczytałem artykuł, że lepsza i bardziej rozwojowa od pracy w call center jest praca w McDonalds i chyba coś w tym jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz większość "team leaderow" z Orange przeniosła się do infolinii Samsung. Tak samo tam traktują ludzi. Widocznie inaczej nie potrafią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 15 z 15

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...